- Файл
Тетяна
Операційний директор
- Розглядає посади:
- Операційний директор, Фахівець з закупівель, Координатор, Операційний менеджер
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Івано-Франківськ
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9624203/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Операційний керівник ,операційний менеджер.
Маю загальний досвід роботи на керівних посадах близько 25 років.
Якщо мета вашої компанії, окрім збільшення ліквідності та зростання
доходів, має соціально-натхненну складову, буду особливо рада співпраці.
ДОСВІД РОБОТИ
Івано-Франківська Обласна Організація Товариства Червоного Хреста
[
- Фінансист
[
02.2025- по теперішній час
Івано-Франківськ, Підпорядкування Головному бухгалтеру.
готова до переїзду Ведення обліку фінансово-господарської діяльності організації
ОСВІТА
відповідно до законодавства та внутрішніх норм;
Запорізька державна Підготовка первинних документів, їх облік ;
інженерна академія Виконання розрахунків з постачальниками та клієнтами;
Спеціаліст з економіки
підприємства, Контроль за своєчасними оплатами та забезпеченням документальної
2005 звітності;
Бізнес школа LABA
Підготовка фінансових звітів та звітності;
Excel,
2018. Формування , консолідація пакету документів;
Бізнес-конструктор
Участь в аудиторських перевірках.
Фінансовий менеджер,
2019. Підготовка первинних документів, їх облік ;(Прихід, розхід в 1с BAF).
МАГІСТРАТУРА,
Програма « Два Будівельна компанія , м . Івано-Франківськ
дипломи» Запорізький - Фінансовий аналітик
Національний
04.2024- 11.2024
Університет та Вища
Школа Менеджменту в Підпорядкування керівнику департаменту.
Катовіцах (Польща) Співпраця з data-аналітиками та програмістами BAF.
Стратегічне управління Розробила та впровадила детальну зведену аналітику з купівлі матеріалів
підприємством
по всіх будівельних об’єктах.
2023-2025 р р
Розробила та впровадила детальну аналітику з залишків матеріалів,
надходження та витрат будівництва , ефективності використання матеріалів та
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ доречності купівлі в періоді, аналізу списання нестач та оприбуткування залишків.
BAF , Звітність на основі розробленої аналітики
1- С,
Power BI Група компаній (неспеціалізована гуртова торгівля, виробництво
сільгосппродукції), м . Запоріжжя
Microsoft 365 of. - Головний бухгалтер з функціями фінансового директора
Операційне
управління 08.2015 – 04.2024
Фінансовий аналіз Пряме підпорядкування: власники компанії.
Управлінська Управління: фін. відділ -3 люд., менеджери 4 люд., юр. відділ 1 люд, IT-1 люд.
Вибудувала систему управління та контролю роботи з нуля.
звітність
Виконувала повний спектр бухгалтерського та управлінського обліку.
Оптимізація
Контролювала своєчасне надходження коштів від реалізації товарів та
бізнес-процесів
послуг.
Планувала бюджет.
ПРАВА КАТЕГРОІЇ В
Cтаж керування 17 років
Контролювала розрахунки із постачальниками, своєчасного ведення та коректне заповнення
бухгалтерських реєстрів, первинну документацію, податкові накладні, фін. звітність.
Аналізувала собівартість, рентабельність, повноти та коректності відображення реальних
фінансових та бухгалтерських даних у звітності.
Планувала бюджет, контролювала доцільність видатків, моніторинг цінової пропозиції. Аналізувала
ймовірність ризиків та негативних наслідків, впроваджувала заходи щодо нівелювання ризиків.
Розробляла нові форми управлінської звітності під кожен вид діяльності чи проект.
Оптимізувала витрати, оподаткування. Брала участь у тендерах.
Досягнення:
Показала високу економічну ефективність запропонованих моделей управління та ведення
господарської діяльності, оптимізації оподаткування та витрат, що призвело до значного зростання
KPI, фінансової мотивації співробітників, розвитку нових напрямків діяльності.
Розробила та впровадила модулі для 1С, що оптимізують процеси поточного
фінансового аналізу, адміністрування ПДВ
ТОВ Будіндустрія (виробництво теплоізоляційних будівельних матеріалів)
М. Запоріжжя . Співзасновник/Директор
09.2008 - 09.2012
Керувала адмıнıстративно-господарською, виробничою, комерцıйною, фıнансово-
економıчною дıяльнıстю пıдприємства.
Розробляла та реалıзувала стратегıчний плану розвитку пıдприємства.Оперативне
керıвництво активами та витратами пıдприємства.
Органıзацıя роботи та ефективна взаємодıя всıх структурних пıдроздıлıв
пıдприємства.
Формування управлıнської команди пıдприємства.
Забезпечення виконання виробничих планıв пıдприємства.
Взаємодıя з холдинговою компанıєю та державними структурами.
Виконувала функцıї фıнансового директора та генерального менеджера.
Досягнення:
Вивели пıдприємство на рıвень ефективного, прибуткового виробництва.
Поставили систему регулярного менеджменту: сформовано ефективну
виробничо-управлıнську команду.
Розробили та впровадили ефективну систему мотивацıї персоналу.
Реалıзували програму з розробки та виведення на ринок нових видıв продукцıї.
Поставили ефективну систему бюджетування.
Реалıзували програму модернıзацıї виробництва.
ТОВ "Віконком" (виробництво металопластикових конструкцій),
м. Запоріжжя.
- Директор
03.2008 - 08.2008 р.
Пряме підпорядкування: власники підприємства.
Управління: - бухгалтерія (2), менеджери (3), виробництво (12).
Оперативне управління підприємством, запуск нових напрямків у продукції.
Управління відділом продажу, контроль бюджету підприємства.
Аналіз прибутковості за напрямами.
Переговори з VIP–клієнтами та проблемними клієнтами.
Контроль за діяльністю підприємства, аналіз виробничих потужностей та їх
розвиток.
Підтримка зв'язків з представниками орендодавця для визначення та
ефективного вирішення питань і проблем (мінімізація виробничих витрат і
закупівля необхідних ТМЦ).
Налагодження зв'язків із контролюючими структурами (СЕС, інспекція з охорони
праці, МНС, міліція, метрологія, органи судової влади тощо). Створення
необхідного іміджу підприємства.
Оптимізація процесів на підприємстві, мінімізація логістичних витрат.
ТОВ «МК ІНВАТРУД ЛТД», м. Запоріжжя:
Начальник виробництва столярних виробів та корпусних меблів
08.2003 - 08.2005
Пряме пıдпорядкування: генеральний директор компанıї та власники.
Управлıння: фıнансовий вıддıл (1), бухгалтерıя (2), виробництво (17).
Модернıзацıя наявного столярного виробництва, удосконалення умов працı
спıвробıтникıв, пıдвищення квалıфıкацıї столярıв, управлıння повним циклом
виробництва: закупıвля деревини, пıдготовка, сушıння, пıлорамна обробка,
ıндивıдуальнı проекти та нестандартнı рıшення виготовлення. Залучення
дизайнера.
Органıзацıя дıлянки з виготовлення корпусних меблıв.
Органıзацıя ексклюзивної дıлянки лакофарбової обробки столярних виробıв та
виробıв ıз МДФ.
Реклама, прийом замовлень, обробка замовлень, закупıвля матерıалıв, логıстика,
упаковка, гарантıя.
Досягнення:
Успıшне впровадження нового напряму дıяльностı компанıї та отримання нових
джерел доходу
Пıдвищення професıйного, соцıального, матерıального рıвня спıвробıтникıв
виробництва.
Пıдвищення лıквıдностı пıдприємства за рахунок збıльшення вартостı активıв,
шляхом модернıзацıї та органıзацıї на базı наявного старого виробництва, цıлого
нового напряму дıяльностı.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Керуючий, операційний менеджер, менеджер з постачання, Керівник проєкту
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Фінансист, Івано-Франківська обласна організація Товариства Червоного Хреста України, 6 місяців
- Фінансовий аналітик, Тов «Благо-Буд», 7 місяців
Схожі кандидати
-
Директор підприємства
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Генеральний менеджер
80000 грн, Київ, Львів, Полтава -
Керівник підприємства
Київ -
Операційний директор
80000 грн, Київ -
Заступник операційного директора
80000 грн, Київ, Миколаїв , ще 3 міста -
Операційний менеджер, заступник директора, головний інженер
Київ