- PRO
Оксана
Операційний директор, 80 000 грн
- Розглядає посади:
- Операційний директор, Керівник відділу продажу, Керівник відділу, Директор роздрібної мережі, Керівник регіону
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9627552/?puid=220097
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 05.2025 по нині
(3 місяці)
Будхаб, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Сфера діяльності продаж та оренда опалубки. https://budhub.in.ua
Обов’язки:
Забезпечення виконання плану продажів у розрізі продуктів, менеджерів і клієнтів;
аналіз відхилень і коригування стратегії.
Побудова роботи команди: контроль навантаження, навчання, коучинг, зустрічі,
зворотний зв’язок, підтримка мотивації.
Контроль якості ведення CRM: етапи угод, дисципліна введення даних, дотримання
стандартів комунікації.
Формування регулярної звітності для керівництва, участь в оцінці ефективності
лідів і рекламних каналів.
Взаємодія з маркетингом, логістикою та інженерним відділом для безперебійної
роботи з клієнтами.
Керівник відділу продажу
з 05.2024 по 05.2025
(1 рік)
ProSteer Group, Львів (Маркетинг, реклама, PR)
Досвідчений керівник відділу продажів з понад 10-річним досвідом в управлінні командами, розробці стратегій продажу та досягненні високих результатів. Володію стратегічним мисленням та сильними аналітичними навичками для досягнення високих результатів. Професійний лідер, здатний розвивати команди та оптимізувати бізнес-процеси для максимізації прибутку.
Ключові навички
-Управління продажами: Стратегічне планування, виконання планів продажу, контроль KPI.
-Лідерство: Розвиток та навчання команди, управління персоналом.
-Аналіз даних: Використання CRM-систем (Salesforce, 1С), аналітичних інструментів (Excel, MS Power BI).
-Комунікація: Ведення переговорів, управління клієнтськими відносинами (B2B, B2C).
-Трейд-маркетинг: Розробка та реалізація маркетингових кампаній.
Функціональні обов'язки.
очолювала представництво, яке здійснювало продажі по декільком тематикам.
перша- https://all-spares.ua Всі запчастини, сфера діяльності продажі запчастин для ремонту мобільних телефонів, В2В, В2С
друга- https://masteram.com.ua/ мастерам, сфера діяльності продажі вимірювальних приладів, інструментів, обладнання. В2В, в2С, В2G
Організація ефективної діяльності відділу, включаючи вирішення адміністративних, кадрових та господарських питань.
Забезпечення виконання планів продажів та контроль за досягненням KPI командою.
Ініціювання змін та внесення пропозицій, орієнтуючись на потреби бізнесу.
Моніторинг роботи менеджерів для забезпечення високих стандартів продуктивності.
Організація безперебійного обслуговування клієнтів компанії та ефективної роботи відділу.
Розвиток команди та навчання сучасним технікам продажів.
Активна участь у розробці та вдосконаленні мотиваційної системи для команди.
Участь у стратегічному плануванні розвитку бізнесу.
Збільшила обсяг продажів на 20% за 6 місяців, впровадивши нові стратегії та оптимізувавши процеси.
Досягла виконання плану продажу на рівні 97-120% у 2024-2025 році, ефективно контролюючи KPI команди.
Розвинула команду з 4 менеджерів, підвищивши задоволеність клієнтів через навчання та наставництво.
Керівник відділу продажу
з 09.2022 по 04.2024
(1 рік 7 місяців)
MiaMI Distribution, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Сфера діяльності - торгівля мобільними аксесуарами.
Функціональні обов'язки
Досягнення плану продажів у регіоні.
Управління розвитком регіону та стратегічне планування.
Аналіз ринку та конкурентного середовища.
Ведення переговорів з VIP-клієнтами для укладення вигідних угод.
Обслуговування та розвиток відносин з VIP-клієнтами.
Контроль дебіторської заборгованості для забезпечення фінансової стабільності.
Розробка, реалізація та аналіз трейд-маркетингових заходів.
Підбір та навчання персоналу для підвищення ефективності команди.
Подвоїла обсяг продажів у регіоні за 1.5 роки, залучаючи нових клієнтів та розширюючи ринок.
Розробила та реалізувала трейд-маркетингові кампанії, що призвели до збільшення продажів.
Набрала та навчила 2 нових співробітників, які стали ключовими гравцями команди, підвищивши загальну продуктивність.
Регіональний менеджер
з 07.2019 по 08.2022
(3 роки 1 місяць)
PROTORIA Ключовий партнер компанії Samsung, Київ (Роздрібна торгівля)
Ефективне управління 13 фірмовими монобрендовими магазинами Samsung, включаючи флагманський магазин компанії.
Координація роботи команди з 70 працівників, забезпечуючи високу продуктивність та мотивацію.
Ключові досягнення:
Показники продуктивності:
Рівень NPS та конверсія завжди перевищували середні показники по компанії.
Середній чек у підпорядкованих магазинах був вищим за середній по компанії.
Дотримання стандартів:
Забезпечення безумовного дотримання стандартів роботи роздрібних магазинів, включаючи касову дисципліну та збереження товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) та основних засобів (ОС).
Управління командою:
Пряме залучення до підбору та адаптації команди, спрямованої на досягнення високих результатів у продажах та обслуговуванні.
Відкриття нових магазинів:
Активна участь у відкритті магазинів, від етапу будівництва до старту продажів та рефітів.
Проведення презентацій:
Участь у підготовці та проведенні презентацій від партнера Samsung у роздрібних магазинах.
Нагороди та визнання:
Перемога в річному змаганні серед регіональних менеджерів компанії з головним призом — поїздкою на двох до Туреччини.
Участь у численних внутрішніх мотиваційних програмах з отриманням матеріальних призів.
Керівник роздрібної мережі
з 11.2018 по 05.2019
(6 місяців)
Аскона - Україна, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)
Кар'єрний ріст: Отримала підвищення до керівника роздрібу всього за 3 місяці роботи в компанії.
Стратегічне планування: Розробка плану змін для подвоєння прибутку.
Внутрішні процеси: Створила та впровадила внутрішні положення й алгоритми, що підвищили ефективність бізнес-процесів.
Операційна ефективність: Забезпечила безперебійну роботу 16 торгових точок у Києві та Одесі, що призвело до збільшення продажів.
Тактичне планування: Розробка плану дій відповідно до стратегії розвитку компанії.
Маркетинг: Розробила та реалізувала успішні маркетингові активності, що підвищили впізнаваність бренду.
Аналіз запасів: Провела детальний аналіз товарних запасів і асортиментної матриці, що призвело до покращення викладки товарів
Управління персоналом: Участь у підборі та атестації персоналу, що сприяло підвищенню кваліфікації команди.
Відкриття нових точок: Успішно відкрила нові торгові точки з нуля, ведучи переговори з орендодавцями.
Система мотивації: Розробила нову систему мотивації, що стимулювала персонал до досягнення високих результатів у продажах.
Контроль стандартів: Забезпечила дотримання корпоративних стандартів, що підвищило загальну якість обслуговування.
Комунікація: Створила ефективну комунікацію між підрозділами, що сприяло досягненню спільних цілей.
Переговори: Успішно провела переговори з ключовими клієнтами, що призвело до укладення вигідних угод.
Територіальный керуючий мережі АЗС
з 11.2017 по 11.2018
(1 рік)
ТОВ "ОККО РИТЕЙЛ", Київ (Автобізнес та автосервіс)
Керувала мережею з 12 автозаправних станцій, які забезпечували 50% прибутку центрального дивізіону.
Високі KPI:
Стабільно досягала високих показників KPI, що свідчить про ефективність управління.
Розвиток персоналу:
Виховала менеджера, якого планували звільнити, до посади супервайзера, що працював у компанії тривалий час.
Організація роботи:
Організувала ефективну роботу співробітників, беручи участь у підборі, навчанні та впровадженні стандартів обслуговування та активних продажів.
Стандарти сервісу:
Забезпечила найвищі стандарти сервісу, підвищуючи привабливість та підтримуючи позитивний імідж АЗК.
Збільшення продажів:
Розробила та реалізувала заходи, спрямовані на збільшення продажу пального, товарів магазину та продукції кафе мережі АЗС.
Оперативне вирішення завдань:
Швидко та ефективно вирішувала поточні організаційно-господарські завдання.
Менеджер АЗС
з 02.2017 по 10.2017
(8 місяців)
OKKO, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Досягнення:
-Керувала ТОПовими об'єктами у Києві та регіоні.
-Збільшення продажів за фокусними продуктами до 70-80% залежно від групи товарів
-вивела об'єкти з недостач
-стабільно займала лідируючі позиції у внутрішніх рейтингах (за основними KPI)
Функціонал:
Організація та контроль роботи комплексу;
Загальне керування співробітниками АЗК;
Аналітика та покращення показників роботи АЗК;
Виконання вимог щодо охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища на АЗК;
Робота з правоохоронними та контролюючими державними органами, а також внутрішніми контролюючими органами;
контроль благоустрою АЗК, забезпечення чистоти території, технологічного та торговельного обладнання, приміщень, будівель та споруд АЗК;
виконання вимог до експлуатації АЗК, забезпечення достовірного обліку та звітності на АЗК, ведення та зміст у порядку всієї необхідної документації для експлуатації АЗК, контроль касової дисципліни;
контроль та забезпечення безперебійного та безпечного прийому, зберігання, відпустки та обліку нафтопродуктів та товарів магазину та кафе АЗК, відповідно до діючих у компанії стандартів;
організація роботи персоналу з метою забезпечення високого рівня сервісу для клієнтів згідно зі стандартами компанії Організація та проведення спільних заходів разом із працівниками ресторану, що розміщений у приміщенні АЗК.
Створення позитивної та доброзичливої атмосфери на АЗК
Керуючий магазином
з 10.2016 по 02.2017
(4 місяці)
ЭЛЬФА ЛАБОРАТОРІЯ, Київ (Роздрібна торгівля)
Досягнення:
-відкриття магазину з "0" Підібрала в команду 3-х співробітників, навчила знань продукту, робочих процесів, стандартів обслуговування.
-чотири місяці з шести - план торгової точки було виконано.
-виростила свого продавця консультанта на посаді Адміністратора магазину.
-Організація безперебійної роботи магазину. Проведення акцій та маркетингових активностей для залучення нових клієнтів.
-організація роботи персоналу магазину
-Пошук оптових покупців для збільшення продажів по магазину
-контроль за виконанням планів продажу та розробка заходів для їх виконання та перевиконання.
-Продаж товарів роздрібному та оптовому покупцю;
-консультація по товарах (знання асортименту та споживчих властивостей товарів);
-контроль за веденням журналу РРО, касової книги підприємства та дотриманням касової дисципліни;
-Замовлення, прийом та викладення товарів згідно з планограмами;
-Збереження товарно-матеріальних цінностей.
Начальник АЗС
з 05.2015 по 08.2016
(1 рік 3 місяці)
Shell Ukraine / Шелл в Україні, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Досягнення:
За час роботи у компанії неодноразово вигравала внутрішні корпоративні конкурси.
також за передові показники продажу та сервісу отримала звання найкращого начальника АЗС мережі Шелл в Україні (PMTDR) - за що була нагороджена поїздкою до Японії, м. Токіо
Організація безперебійного функціонування одночасно двох АЗС
Організація процесів продажу супутніх товарів на АЗС
Організація оперативного обліку прийому, відпустки та зберігання
нафтопродуктів
Підбір, навчання, керування персоналом. Штат 25 осіб у підпорядкуванні
Організація праці підлеглих
Ведення та зміст у порядку технічної документації
Реалізація маркетингової активності
Залучення нових споживачів
Моніторинг внутрішнього паливного ринку
Контроль порядку, чистоти території АЗС
Впровадження нових ідей для покращення сервісу
Начальник АЗС
з 06.2014 по 05.2015
(11 місяців)
Shell Ukraine / Шелл в Україні, Умань (Автобізнес та автосервіс)
Організація безперебійного функціонування одночасно двох АЗС
Організація процесів продажу супутніх товарів на АЗС
Організація оперативного обліку прийому, відпустки та зберігання
нафтопродуктів
Підбір, навчання, керування персоналом. Штат 25 осіб у підпорядкуванні
Організація праці підлеглих
Реалізація маркетингової активності
Залучення нових споживачів
Моніторинг внутрішнього паливного ринку
Контроль порядку, чистоти території АЗС
Впровадження нових ідей для покращення сервісу
Спеціаліст по магазину(товарознавець)
з 12.2013 по 06.2014
(6 місяців)
Shell Ukraine / Шелл в Україні, Умань (Автобізнес та автосервіс)
Контроль наявності товарів у продажах та на складах
Контроль над виконанням термінів реалізації товару
Перевірка на якість, наявність шлюбу
Формування цін, контроль наявності цінників
Підписання договорів із постачальниками
Облік надходження та реалізованої продукції, проведення інвентаризації
ведення звітності у 1 С
Економіст
з 04.2013 по 11.2013
(7 місяців)
Державна продовольчо-зернова корпорація України, ПАТ, Київ (Транспорт, логістика)
Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності
підприємства, виявлення резервів ефективності та розробка заходів щодо
забезпечення режиму економії, підвищення рентабельності продажів,
зниження витрат;
Формування періодичних та разових управлінських звітів з
розробленим усередині компанії формам;
контроль правильності ведення оперативного обліку на підприємстві;
Складання бюджету доходів та видатків;
Складання детального щомісячного аналізу витрат за типами та центрами
витрат, аналіз відхилень від бюджетних показників, а також показників
попередніх періодів;
Детальний аналіз продажу послуг з окремих каналів збуту.
Бухгалтер
з 09.2012 по 03.2013
(6 місяців)
Державна продовольчо-зернова корпорація України, ПАТ, Київ (Транспорт, логістика)
ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С версія 8.2
обробка первинної документації, ТТН, списання палива, оприбуткування
матеріалів та послуг
ведення обліку розрахунків із контрагентами
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості за контрагентами
Бухгалтер
з 06.2004 по 01.2011
(6 років 7 місяців)
ПП Нікогда М.М, Умань (Роздрібна торгівля)
ведення бухгалтерського та оперативного обліку у програмі 1С версія 7.7
організація замовлень товарів
розрахунок із постачальниками
ведення звітної щомісячної та квартальної документації
Секретар компютерного набору
з 08.2002 по 08.2002
(менш ніж місяць)
ТОВ Агенство безпеки підприємництва, Умань (Охорона, безпека, оборона)
Освіта
Уманський державний аграрний університет
Економіка та підприємництво, Умань
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
спеціальність економіст бухгалтерського обліку
Додаткова освіта та сертифікати
Інтенсив по підбору персоналу(Харків) бізнес тренер Сохіна Анастасія
2018
Основи управління (Київ, Одеса)
2017
Знання і навички
- 1С
- Bitrix24
- Excel;
- MS Power BI
- MS Word
- Досвід підбору персоналу
- Навчання персоналу
- Ведення переговорів
- Стратегічне планування
- Уміння аналізувати
- Тайм-менеджмент
- Продаж B2B
- Продаж B2C
- Адміністрування мережі
- Водіння авто
- Впровадження системи KPI
Додаткова інформація
Особисті якості
-лідерство
-ініціативність
-організованість
-відповідальність
-комунікабельність
-наполегливість
-оптимізм
-вимогливість
Захоплення та інтереси
захоплююсь активним відпочинком
катання на роликах та ковзанах, відпочинок на природі
автомобільні подорожі
хобі-випічка смаколиків, малювання
Схожі кандидати
-
Керівник компанії
Львів, Дистанційно -
Керівник заводу
Львів, Вінниця , ще 6 міст -
CEO
Львів, Вінниця , ще 4 міста -
Генеральний директор
100000 грн, Львів, Київ, Суми -
Директор підприємства
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Виконавчий директор
Львів, Житомир , ще 6 міст