Резюме від 12 червня 2023 Файл

Лариса

Керівник відділу збуту, закупiвлi, комерційний директор

Вік:
48 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
На отримання посади
Керівника служби збуту/постачання
Комерційного директора

Радець Лариса Віталіївна
Дата народження: 15 липня 1975 р
Очікуваний графік роботи: повний робочий день, ненормований робочий день
Номер мобільного телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Готовність до переїзду та відряджень: без обмежень
Водійське посвідчення: категорія В, досвід керування авто більше 5-ти років
Освіта: вища
Досвід роботи:
1. АТ «ЮНІКОН» м.Дніпро вул.Олеся Гончара,28А
Період роботи: з вересня 2000р по теперішній час ( де-факто по березень 2022р)
1.1. З січня 2018 по березень 2022р я займала посаду Директора Комерційного управління з виконанням наступних обов’язків:
-керівництво господарською діяльністю фермерського господарства, яке належало компанії: організація та контроль своєчасного виконання усіх польових робіт та заходів, які пов’язані з обробкою грунту, посівом, вирощуванням, збиранням, зберіганням та передпродажної підготовкою овочевої продукції;
- організація, контроль виконання та безпосередня участь у закупівлі послуг та ТМЦ для забезпечення вирощування овочевої продукції власним ФГ;
- за результатами проведених мною перемовин з ТС «Варус», «Сильпо-Фуд», «Фоззи», «Маркет-Опт» фермерське господарство здійснювало регулярні та ритмічні поставки овочевої продукції (власної та закупленої у інших ФГ);
-організація збуту овочевої продукції підприємствам-переможцям тендерів на організацію харчування для закладів освіти, підрозділів МО, державних підприємств;
- організація та безпосередня участь у закупівлі овочевої продукції у ФГ Дніпропетровської, Запоріжської, Херсонської областях з метою постачання на ТС м.Дніпро, Кривій Ріг, Кременчуг;
- контроль та участь у приймання ТМЦ по кількості та якості, врегулювання з Постачальниками спірних питань щодо кількості та якості ТМЦ та послуг. Підготовка документів для ведення претензійно-позовної роботи;
- контроль за підготовкою та самостійна підготовка документації, яка необхідна для ведення господарської діяльності ФГ;
- проведення інвентаризації (вибіркової та суцільної);
- на лютий 2022р. проект співпраці з фермерськими господарствами у рамках договорів контрактації знаходився у фінальній стадії, але реалізація проекту не відбулась з відомих обставин;
1.2. З вересня 2014 р по січень 2018р. займала посаду Директора Комерційного управління з виконанням наступних обов’язків:
За напрямком торгівля с/г продукцією:
- організація «з нуля» та керівництво діяльністю відділу з закупівлі та збуту с/г продукції ;
- проведення переговорів з польськими компаніями-покупцями заморожених ягід, складання, підписання та виконання контрактів на поставку;
- організація закупівлі свіжих ягід у ФО та ФГ Херсонської та Дніпропетровської областей, організація переробки ягід заморожуванням, контроль за додержанням якісних показників, відвантаженням, митним оформленням та доставкою замороженої продукції польським компаніям-покупцям;
- приймала участь у розробці проекту будівництва заводу по IQF заморожуванню ягідної та овочевої продукції спільно з OctoFrost;
- постійний аналіз ринку ягідної та овочевої продукції в розрізі ціни, обсягів вирощування, товарних якостей, вивчення передових технологій переробки;
- прогнозування цін та обсягів виробництва овочів на території України шляхом аналізу цін та обсягів врожаю за попередні роки, з врахуванням даних по експорту/імпорту, обсягів та географії продажу насіння, фактичних метереологічних показників, тощо;
За напрямком торгівля оптова торгівля металопрокатом:
- організовувала, постійно контролювала діяльність менеджерів відділу збуту та безпосередньо приймала участь у реалізації металопрокату;
- організовувала, постійно контролювала діяльність менеджерів відділу постачання та безпосередньо приймала участь у закупівлі металопрокату;
- постійно аналізувала цінові пропозиції Постачальників металопрокату та визначала найбільш оптимальні за сукупністю умов: ціна-якість-умови постачання-умови оплати-надійність Постачальника;
- встановлювала ціни реалізації зі складу з урахуванням собівартості, норми прибутку та цінових пропозиції конкурентів на ринку України;
- організовувала та контролювала діяльність менеджера-логіста з вантажних автотранспортних перевезень;
- контролювала приймання складом компанії металопрокату по кількості та якості та своєчасне внесення достовірної інформації у програму 1С;
- приймала участь у підготовки документів для участі у тендерах системи ProZorro, безпосередньо брала участь у торгах;
- контролювала стан дебіторської заборгованості, робота з проблемної заборгованістю, підготовка документів для ведення претензійно-позивної роботи, супровід позовної роботи та стягнення заборгованості;
- підготовка та контроль за підготовкою документації, яка необхідна для ведення діяльності за напрямком торгівля металопрокатом;
- планування та бюджетування діяльності Комерційного управління;
- оцінка ефективності використання грошових коштів у товарних запасах (оцінка оборотності та прибутковості), визначення «залежалого» товару та виведення його з асортименту;

Асортимент металопрокату за напрямком діяльності КУ:
• сортовий прокат для машинобудівної промисловості: круг, квадрат, смуга, шестигранник з вуглецевих та легованих марок сталі;
• сортовий прокат для будівництва: арматура, кутик, швелер, балка з вуглецевих та легованих марок сталі;
• плоский прокат загального призначення – листі з вуглецевих та легованих марок сталі, рулони з вуглецевих марок сталі;
• труби – круглі та профільні з вуглецевих марок сталі;
1.3. З червня 2007 по вересень 2014р займала посаду Заступника Директора Комерційного управління з торгівлі металопрокатом:
Окрім обов’язків, які перелічені у п. 1.2. «За напрямком торгівля оптова торгівля металопрокатом» виконувала наступні обов’язки:
- організація та контроль діяльності менеджерів по реалізації металопрокату структурних підрозділів-філії компанії на території України (м. Київ, Харьків, Донецьк, Луганськ, Полтава, Тернопіль,Каменець-Подільск, Червоноград);
- обґрунтування економічної доцільності відкриття нових філії КУ на території України;
- адміністрування поточної діяльності структурних підрозділів;
1.4. З квітня 2006 по червень 2007р. займала посаду Начальника відділу закупівлі металопрокату Комерційного управління.
1.5. З вересня 2005 по квітень 2006 займала посаду провідного менеджера Комерційного управління.
1.6. З вересня 2000 по вересень 2005 займала посаду менеджера Комерційного управління.
ОСВІТА
2008 р, вища, Національний аграрний університет м.Київ, факультет «Лісове і садове-пакове господарство»
1993р, середня спеціальна, Дніпродзержинський технікум фізичної культури і спорту;
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- маю досвід активних продаж та проведення результативних переговорів щодо закупівлі ТМЦ та послуг;
- маю досвід постановки задач для підлеглих та раціональному розподілу обов’язків, контролю виконання, аналізу проміжного результату, проведення корегувальних дії та отримання оптимального результату;
- маю досвід самостійної підготовки та контролю за підготовкою документів, які оформлюються у ході планування та вирішення комерційних задач з закупівлі та продажу (плани, бюджети, договори та договірні документи, листи на різну тематику, акти звірок, первинні бухгалтерські документи, документи для митного оформлення, тощо);
- вмію делікатно виконувати не стандартні та специфічні доручення;
- розумію принципи ведення бухгалтерського та податкового обліку, приймала участь у підготовки документів для перевірки контролюючими органами;
- впевнений користувач 1С:7 та офісного пакету програм;
- володію українською мовою на рівні ведення ділового листування і спілкування. Володію іспанською мовою (рівень А2 та продовжую навчання);

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
- вмію швидко приймати адекватні рішення, моделювати різні сценарії розвитку події, аналізувати проміжні результати, оперативно впроваджувати корегувальні дії і відповідати за наслідки прийнятих рішень;
- здатна продуктивно працювати з великим обсягом інформації, в умовах багатозадачності та умовах стресового навантаження, легко навчаюсь, маю високу швидкість читання та запам’ятовування;
- комунікабельна, уважна, стресостійка, неконфліктна, педантична;
- вмію наполегливо працювати та надихати співробітників до плідної та раціональної роботи для досягнення поставлених цілей;
- вмію вірно та своєчасно визначити пріоритети у власній роботі та роботі підлеглих;
- вмію аргументовано переконати і настояти на ухваленні взаємоприйнятного рішення;
- у своїй роботі керуюсь виключно необхідністю досягнення результату на оптимальних умовах;
Додаткова інформація:
- здорова, шкідливі звички відсутні;

Радець Л.В.
14 травня 2023р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: