• Файл

Діана

Керівник відділу продажу

Розглядає посади:
Керівник відділу продажу, Супервайзер
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бута Діана Владимирівна

Дата нарождення:
06.05.1990г. (32 роки)

Контактний телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») мобільний
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Громадянин:
України

Адреса регєстрації:

Адреса тимчасового місце проживання:

м. Соледар, вул. Преображенська б.26, кв.31

м. Хмельницький, вул.Свободи б.11 кв.108

Освіта
Вища :
Початок навчання – 2007р.
Закінчення – 2011р.

Учбовий заклад:
Донецький Державний Університет Управлінния

Факультет :
экономіки

Специальність:
Логіст, бакалавр з відзнакою

Досвіт праці
Період роботи
2021р. –2023р.

Початок навчання – 2011р. Закінчення -2013р.

Факультет : менеджмент

Спеціальність : Менеджмент невиробничої
сфери (МНС),магістр с відзнакою

Компанія: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ»

Посада: Керівник магазина

Обов’язки:
-керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;
-контроль додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників;
• -вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;
• - організація та проведення інвентаризацій, визначення причини нестачі;
• - контроль своєчасного відвантаження тари;
• - організація вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів;
• - впровадження прогресивних форм торгівлі та методи продажу товарів;
• -забезпечення умов для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та їх властивості;
• - оперативно розглядаю скарги покупців і вживаю заходи щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину;
• - забезпечує працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам;
• - контролюю виконання працівниками правил експлуатації обладнання;
• - забезпечую розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей;
• - створює сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці;
• - контролює санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території;
• -оцінюю ефективність трудової діяльності працівників та вирішую питання щодо матеріального та морального їх заохочення;
• - ведення обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролює складання звітності та своєчасне її подання;
• -контролюю додержання працівниками правил і норм охорони праці протипожежного захисту та особистої гігієни.

Досвіт праці

Період роботи
2016р. –2017р.
Компанія:
«Бухгалтерія дошкільних закладів установ освіти при дошкільному закладі №17 м. Соледара»

Посада:
бухгалтер

Обов’язки:

- досвід ведення бухгалтерського, податкового обліку;
- ведення складського обліку;
- облік взаєморозрахунків з контрагентами;
- розрахунок заробітної плати, лікарняних, компенсацій;
- робота з первинною документацією;
- оформлення довіреностей, товарно-транспортних накладних, прибуткових і видаткових касових ордерів;
- підготовка та здача звітності в податкові та фонди;
- проведення інвентаризації;
- звірка розрахунків з покупцями і постачальниками;
- вміння працювати з програмами MS Excel, Word, 1C та іншими бухгалтерськими програмами.

Період роботи
2014р. – 2015р.
Компанія:
«Соледарський професійний ліцей»

Посада:
інженер охорони праці та техніки безпеки

Обов’язки:

- організація та ведення системи охорони праці та пожежної безпеки
- контроль за дотриманням законодавства, правил, стандартів, норм, інструкцій з охорони праці та безпеки, пожежної безпеки
- Організація і проведення навчання правилам і нормам ОП і ТБ, пожежної безпеки
- розробка, узгодження, ведення документації по ОПі ТБ, складання звітності.
- проведення навчання, атестації та інструктажу працівників;
- участь у роботі комісії з перевірки знань з охорони праці;
- контроль надання документів за попередніми медичними оглядами при допуска до роботи, та своєчасне проведення обов'язкових періодичних медичних оглядів
- розробка заходів щодо попередження нещасних випадків, профзахворювань та аварій на виробництві та здійснення контролю за їх виконанням;

Додаткові відомості:
Іноземні мови: Англійська розмовна

Професійні навички: досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, 1С - склад, Інтернет, маю сертифікат «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» - для участі та проведення тендерів .

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, здатність швидко навчатися, енергійність, стресостійкість, ініціативність, організаторські здібності.
Уміння правельного планування постановки цілей і пошуку оптимального способу їх досягнень.
Контроль і звірка того, що робиться з тим, що було заплановано;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: