• Файл

Ольга

Логіст, диспетчер (ваучер)

Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані.
Опалюк Ольга Романівна
Адреса проживання: місто Тернопіль, вул. Карпенка, буд. 28, кв. 31;
номер телефону: +30974983369;
адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
сімейний стан: неодружена.
 Освіта. Вища.
З 2009 року навчалась на Юридичному факультеті Тернопільського національного економічного університету за напрямом підготовки Соціальна робота. Закінчила вищезазначений навчальний заклад у 2014 році отримавши кваліфікацію «Спеціаліст із соціальної роботи». В 2020 році отримала освітній ступінь „магістр” за спеціальністю „Публічне управління та адміністрування”.
 Досвід роботи.
У листопаді 2013р. була прийнята на роботу в Тернопільську обласну комунальну клінічну психоневрологічну лікарню.
З липня 2010 року до жовтня 2013 р. працювала в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Теркурій».
З квітня 2016 року і по даний час працюю на посаді головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення та управління персоналом департаменту охорони здоров’я Тернопільської обласної військової адміністрації. За період роботи на вказаній посаді нагороджена грамотами Тернопільської обласної державної адміністрації, Тернопільської обласної ради, управління охорони здоров’я облдержадміністрації та цінним подарунком-годинником Тернопільської обласної ради.

 Додаткові відомості. Маю водійські права, володію комп’ютером.

Професійні навички та знання:
• Організація та ведення діловодства;
• Робота з Google таблицями, Microsoft Office: Word, Excel,
• Відправка та отримання поштової кореспонденції;
• Підготовка відомостей, звітів необхідних керівнику в роботі;
• Здійснення роботи щодо підготовки засідань і нарад;
• Оформлення протоколів засідань і нарад;
• Прийом відповідних документів на підпис керівнику;
• Реєстрація вхідної та вихідної документації в електронній системі документообігу „АСКОД”;
• Організація телефонних переговорів;
• Прийом та відправка телефонограм і факсограм;
• Організація прийому відвідувачів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: