Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Elena

Головний бухгалтер

Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
эл.адрес: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Р Е З Ю М Е

Петрова Олена

Спеціальність: Головний бухгалтер, заступник гол. Бухгалтера, аналітик (56 років)
Сфера діяльності: бухгалтерія, фінанси, аналітика
• Освіта вища
• Cтать- жіноча
Досвід роботи:
2022 р. – Гл.бухгалтер ТОВ ”База 100” - по теперішній час. (основний вид діяльності -сервісне обслуговування транспортних засобів)
• Повне ведення бух. та податкового обліку в програмі 1 С:Підприємство 8.2
• Ведення кадрового діловодства
• Обробка первинної документації.
• Проведення інвентарізацій залишків звірка з постачальниками, та ведення аналізу виконання робіт у програмі Менеджер 100
• Взаєморозрахунки з постачальниками (Клієнт-Банк).
• Розрахунок і нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва
• Формування та ведення звітності ( Соната, Електронний кабінет).
• Ведення обліку комунальних послуг підприємства.
• Ведення та підписання документообігу за допомогою Вчасно
2018 р. ФОП Петрова Е.А. – по тепер.час. ( ведення бухгалтерського обліку, аудиту, консультування).
• Реєстрація та закриття Підприємств, досвід проведення податкових перевірок.
• Досягнення: проведення повного аудиту: виявлення порушення в галузі касової дисципліни (300 тис. грн.), кадрового діловодства (85 тис.грн.), невідповідність у списанні продукції (щомісячні нестачі 20 тис.грн.), невідповідності відображення податкового кредиту та зобов'язань (100 тис. грн.).
2017 р. – 2018 р. - Гол. бухгалтер ПАО Национальная акционерная компания
«Укрсветлолізинг» (Державна компанія. Основні завдання – виробництво електричного освітлювального обладнання, електромонтажні роботи, надання в оренду)
• повне ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С: Підприємство 8.2. реєстрація податкових накладних, здавання звітності – «АРТ-ЗВІТ-ПЛЮС».
• проведення банківських та касових операцій
• забезпечення розрахунків із зарплати, нарахувань та перерахувань податків та зборів, платежів до банківських установ, ДПІ.
• ведення касового обліку.
• аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
• ведення складського обліку та проведення інвентаризації.
• ведення кадрового діловодства
• підготовка та подання фінансових звітів до Міністерства фінансів
. 2012 р. - 2017 р. - Директор та Гол. бухгалтер Всеукраїнська Асоціація «Експортери та імпортери м'ясної та молочної продукції». (Діяльність організацій промисловців і підприємців, неприбуткова організація)
• повне ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С: Підприємство 8.0., , здавання звітності – «АРТ-ЗВІТ-ПЛЮС», «МЕДОК».
• організація та контроль фінансовими ресурсами.
• забезпечення розрахунків із зарплати, нарахувань та перерахувань податків та зборів.
• Формування платежів до банківських установ, ДПІ .кадрове діловодство, контроль касової дисципліни.
• Щоквартальний звіт перед членами Асоціації про діяльність підприємства
2011р.-2012 р. - Гол.бухгалтер ТОВ «Фонклаб» (оптово-роздрібна компанія з продажу мобільних телефонів, товарів для дому, побутової техніки).
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі 1С: Підприємство 8.1.
• аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
• робота з Клієнт-Банк, складання документації для отримання кредитів та овердрафтів.
• проведення інвентаризації товарних залишків, амортизації основних засобів та нематеріальних активів;
• складання та подання звітності до податкових органів.
2009 р.-2011 р. – фін. директор ТОВ "Гвоздів - Універсал", сільськогосподарська діяльність.
• УПРАВЛІНСЬКИЙ облік.
2008 р. -2009 р. - Гол. бухгалтер ТОВ «Мобайл Трейд Груп» (оптова компанія з продажу моб.телефонів, ЗЕД(імпортер), дочірня компанія ТОВ «Мобілочка»)
• постановка бухгалтерського обліку з "нуля", повне ведення бухгалтерського та податкового обліку у програмі 1С: Підприємство 8.1.
• • ЗЕД (імпорт товару, імпорт послуг), оптовий продаж товару, ведення бухгалтерського та податкового обліку.
• • контроль відображення розрахункових та касових операцій у національній та іноземних валютах.
• • контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних активів.
• • ведення управлінського обліку підприємства
2002 р. -2008 р. - гол. бухгалтер Київська філія ТОВ "Мобілочка", директор КФ ТОВ «Мобілочка» за сумісництвом.
• ( оптово-роздрібна компанія з продажу мобільних телефонів та надання послуг мобільного зв'язку)
• відкриття торгових точок (роздрібний продаж мобільних телефонів та надання послуг зв'язку).
• розробка системи контролю та звітність торгових точок (50 торгових точок), формування та здавання звітності (звіт РРО та КУРО,Форма № 1 послуги, форма № 1 -торг, довідка про використання РК).
• підготовка та складання декларації ПДВ, консолідованого податку на прибуток.
1996 р.-2002 р. - Гол.бухгалтер ТОВ "ВІТТО" (Оптова компанія з продажу італійського одягу та взуття); 1993 р.-1996 р. - Гол.бухгалтер ТОВ "Владас" (оптова торгівля продуктами харчування);1992-1993 р. - Гол.бухгалтер представництва в Болгарії Асоціації "Україна" фірма "Укрбалк" (оптова торгівля); 1990-1992 р. – Гол.бухгалтер Асоціації "Україна" (економіст, видання та облік поліграфічної продукції);
Освіта:
• Інститут цивільної авіації (кваліфікація – економіст)
• МАУП (кваліфікація-аудитор)
• Професійні навички та знання:
• WORD, EXCEL, Windows, "1С-7; 8.2", (бухгалтерський, управлінський облік), програма Iiko (Айка), Клієнт-Банк, Ліга Закон, Вітрило, Арт-Звіт Плюс, Медок, Internet, Outlook Express, EDIN , вчасно.
Знання:
• Постановка бухгалтерського обліку з "нуля", ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі всіх форм власності, видів діяльності: торгівля, виробництво, послуги, ведення кількох підприємств, податкове планування, оптимізація оподаткування;
• Складання (формування) та складання бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної, пенсійної звітності.
• Упорядкування, обробка, ревізія первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку, ведення кадрового діловодства.
• Робота з контролюючими органами (досвід проходження перевірок).
• досвід роботи у великій структурі (1000 чол.)
• організація всіх ділянок, проведення інвентаризації торгових точок, ведення управлінського обліку для аналізу діяльності підприємства, організація роботи 30 торгових точок, відкриття торгових точок
• відновлення обліку
• Українська та російська досконало, англійська, болгарська - базова
• Ділові та особисті якості:
• Відповідальність, чесність, енергійність, висока працездатність, уважність, акуратність, точність, посидючість, сумлінність, здатність працювати з великими обсягами інформації, вмію самостійно приймати рішення, зберігати конфіденційну інформацію, уміння працювати в команді.
Побажання:
• Застосовувати весь набутий досвід роботи у великій, стабільній компанії.
• Розвиватися та розширювати свої знання.
Додаткова інформація
• Захоплююсь дизайном, танцями, спортом, люблю подорожувати, керую автомобілем (права категорії "Б").

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: