Катерина
Оператор call-центра
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Городок (Львівська обл.)
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9666434
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
11 вересня 1984 р.
тел.[
e-mail: [
Професійний досвід:
08.2017 - 07.2022
01.2017 – 07.2017
09.2012 –03.2016
09.2006– 02.2008
+
09.2009 – 09.2012
ТОВ «Вайт дентал груп (Пінк енд Вайт)»
Менеджер клієнтської підтримки
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по продуктах, що реалізовує компанія (імплантати Straumann, Neodent, засоби гігієни Тепе); оформлення замовлень в 1 С та CRM, контроль дебіторської заборгованості.
ПрАТ «Київстар»
Експерт напрямку Prepaid та послуги Домашній Інтернет в відділі телефонного обслуговування м. Львів.
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по послугах компанії для абонентів передплаченого зв’язку та абонентів послуги Домашній Інтернет; робота з конфліктними абонентами; прямі та приховані продажі послуг компанії.
ПрАТ «Київстар»
Начальник сектору відділу телефонного обслуговування .
Основні обов’язки:
Контроль за показниками експертів групи, виконання поставлених цілей по показниках AWT, AHT, продаж, закриття сервісних скарг від абонентів.
Досягнення:
• найкраща група СС Львів з якості обслуговування 2013 р.
• найкраща група СС Львів з якості обслуговування та продаж послуг 2-му кварталі 2014 р.
ПрАТ «Київстар»
Експерт напрямку Prepaid в відділі телефонного обслуговування м. Львів.
Основні обов’язки:
Обслуговування і надання кваліфікованої консультації по послугах компанії для абонентів передплаченого зв’язку; робота з конфліктними абонентами; прямі та приховані продажі послуг компанії.
Досягнення:
кращий експерт з якості обслуговування центру телефонного обслуговування 2011 р.
Освіта:
09.2001 - 06.2006
Додаткова освіта:
2006 - 2016
Львівський національний університет імені Івана Франка. Факультет: хімічний. Спеціальність: хімія. Кваліфікація: хімік, викладач хімії, вчитель хімії, основ екології та безпеки життєдіяльності.
Тренінги:
• «Прямі та приховані продажі. Презентація послуг.»
• «Підвищення кваліфікації з продажу додаткових послуг.»
• «Робота з конфліктними абонентами. Стресостійкість.»
• «Ефективний керівник. Сильна ланка.»
Додаткова інформація:
Досвідчений користувач ПК, робота з оргтехнікою. Українська, російська, польська –вільно; англійська – зі словником.
Особисті риси:
комунікабельність, відповідальність, наполегливість, кмітливість, ініціативність, старанність, здатність швидко навчатися, креативність, вміння швидко приймати рішення.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center
18000 грн, Городок (Львівська обл.), Львів
Оператор ПК
Городок (Львівська обл.)