• Файл

Вероніка

Менеджер роботи з клієнтами

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Veronika Pozinenko
• Espoo,02320• [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Education
Kyiv National University of Economics
Management of business organizations 2025
Additional courses
The Business Environment, Effective Business Communication 20. 08. 2022-4. 01. 2023
Diplomas:
Qualifi Level 3 Integrated Diploma in Business and Management 10.01.2023

Experience
Yle Espoo, Finland
Translator 03.2022
• Communication with multiple departments
• Proofreading of translated texts for grammar, spelling and punctuation accuracy.
• Translation of oral speech of team members in order to ensure efficient communication.
• Translation of videos orally
• Preparation of subtitles for video interviews.

Ltd “Souchasni Bioproducti” Kyiv, Ukraine
Office assistant 02.04.2020-23.02.2022
• Conducting research, collecting data, and assisting with data analysis for various projects or reports.
• Greeting visitors, handling inquiries and requests, and directing them to the appropriate person or department.
• Assisting with the planning and coordination of meetings including scheduling, arranging accommodations and preparing meeting materials.
• Assisting with data entry tasks, creating and editing documents, preparing presentations, and organizing and distributing office memos, reports, and other documents.
• Scheduling appointments, organizing files, answering phone calls, and responding to emails.

Skills & Interests
• Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)
• Excellent communication and interpersonal skills
• Strong organizational and time management abilities
• Attention to detail and accuracy
• Ability to multitask and prioritize tasks effectively
• Familiarity with office management procedures and basic accounting principles
• Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
• Problem-solving and critical thinking skills
• Customer service skills
• Fluent in Ukrainian, English and Russian

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: