Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Евгений

Регіональний керівник, начальник відділу

Вік:
45 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Павлоград, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Паршук Євген Вікторович
Дата народження: 31.10.1978р.
Місце проживання: м.Полтава
Павлоград, Дніпро.
Родина: одружений, троє дітей
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Хочу розширити свої навички роботи, готовий запустити новий проєкт з нуля або влитися в команду, вже працюючу над досягненням ключового показника.

Освіта:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Спеціальність – Економіка підприємства. Кваліфікація – Спеціаліст з економіки підприємства

Ключеві навички:
• в сфері закупівель (комерційний транспорт, спецтехніка, залізничні вагони, сільгосптехніка, обладнання (щомісячний об `єм від 150 млн. грн);
• роботи з детракторами і навички проведення кризових переговорів;
• навчання продажів підлеглих співробітників;
• управління великою кількістю персоналу ( від 5 до 300 осіб) очно і дистанційно;
• встановлення KPI для підлеглих співробітників і контроль виконання;
• розробка і використання партнерських програм для просування продаж;
• організації процесів роботи з проблемною заборгованістю, стягнення проблемної заборгованості;
• прийняття рішення по фінансуванню проєктів ;
• запуску з нуля і супроводу продукту «Фінансовий лізинг»;
• організації і супровід послуги інтернет- продаж;
• пошук, аренда та ремонт комерційної нерухомості для відкриття точок продажу.

Досвід:

03.05.2022р по теперішній час - ТОВ «Кредит Колекшн, м. Полтава
Комерційний директор
Компанія пропонує повний спектр послуг по врегулюванню проблемної заборгованості у сфері житлово-комунального господарства та у банківській системі.
Обов'язки:
Переговори та укладання договорів співробітництва;
Вирішення спірних моментів;
Розробка мовних модулів та автоматизація процесу для роботи з боржниками;
Розробка стандарту обслуговування;
Розробка та контроль нормативів;
Звітність перед НБУ;

04.12.2018 по 03.06.2022 - ПАТ МТБ БАНК, Головний Офіс м. Одеса
Керівник групи розробки нових продуктів Управління розробки і впровадження нових продуктів

Презентація і захист перед Наглядовою радою банку нового продукту для автоматизації процесів у банку, складання бюджету спільних витрат, укладання договорів на поставку, контроль впровадження нового продукту;
Запуск з нуля і супровід продукту інтернет-еквайринг в МТБ Банку ( через рік роботи, місячний оборот 480 000 платежів у сумі 789 981 394 грн);
Переговори і заключення договорів на прийняття платежів від населення з комерційними/комунальними підприємствами України, погодження тарифів на прийом платежів через дистанційні канали (інтернет-еквайринг і мобільні додатки) та через каси банку;
Підготовка ТЗ, пошук зовнішніх IT- компаній, заключення договорів на розробку мобільних додатків, тестування і прийом в експлуатацію;
Вирішення спірних та конфліктних питань (як з клієнтами так і з зовнішніми постачальниками)
Запуск програми «Фінансовий лізинг» в МТБ Банку;
Запуск і супровід системи BankID НБУ в МТБ Банку (20-тий банк підключений до системи НБУ);
Запуск і супровід у банку проєкту шеринг документів з моб. додатку «Дія»;
Розробка проєкту «Єдина комунальна квитанція» для міст України;
Розробка та впровадження документообігу для енергокомпаній України.

січень 2021 по лютий 2022 –ЧП “ОЖФ Гарант-Сервис”, м. Полтава
(паралельний проект із роботою в банку) проєкт з ТОВ “ГК “Нафтогаз України” по Полтавській області

Керівник по Полтавській області
проект закрито в лютому 2022 р. у зв'язку зі зміною законодавства (факт 23 точки з обслуговування клієнтів, 2 офіси у Полтаві = 73 тис. укладених договорів)
Суть взаємодії:
відкриття відділень ТОВ “ГК “Нафтогаз України” у містах Полтавської області щодо обслуговування та приєднання клієнтів (фізособи);
робота з проблемною заборгованістю (20 млн. грн., 13,5 тис. клієнтів у роботі);

Обов'язки:
Презентація та захист перед керівництвом ТОВ “ГК “Нафтогаз України”
доцільність проекту фізичного обслуговування клієнтів на території ПОН,
управління проблемною заборгованістю;
Переговори та укладання договорів співробітництва;
Розробка стандарту обслуговування, автоматизація процесу обслуговування;
Розробка та контроль нормативів, автоматизація процесу;
Набір та навчання співробітників (38 осіб);
Пошук кращих локацій та відкриття відділень;
Просування та піар;
Розробка мовних модулів із залучення, обслуговування та роботи з боржниками;
Автоматизація процесу залучення/роботи з боржниками (смс, робот, IVR, голос, big-data, месенджери та ін.)

з 01.08.2004 по 30.11.2018 АТ КБ ПРИВАТБАНК –
пройшов шлях по всій вертикалі від рядового співробітника front-office, керівника у middle-office, до керівника великого проекту у head-office.
В head-office запустив з нуля новий продукт Фінансовий лізинг для корпоративних клієнтів для системи ПриватБанку по Україні.

08.04.2014 по 30.11.2018 - ПриватБанк, Головний Офіс м. Дніпро

Заступник директора Департаменту розробки галузевих продуктів по фінансовому лізингу ГО
Куратор продукту «Фінансовий лізинг» СГ техніки, обладнання, комерційного, комунального транспорту і спецтехніки для корпоративних клієнтів в цілому по системі ПриватБанку в Україні.
Продуктова лінійка - посилання.
Запуск і персональна відповідальність за програму «Фінансовий лізинг» для корпоративних клієнтів у ПриватБанку в цілому по всім регіональним представництвам в Україні ( паспорт продукту, тех. карта, договірна база, облік продажів, проблемність, залучення, путівник як для співробітників банку так і для постачальників, зовнішній сайт, презентації по продукту, прайси, скидки, акції і багато іншого)
Встановлення і контроль планів продажу співробітниками. Укладання договорів співробітництва і акредитація постачальників;
Робота з постачальниками по підбору предмету лізингу для потреб клієнта;
Навчання співробітників Банку­­ і підприємств-партнерів продажам продукту (спільні зустрічі)
Вирішення спірних моментів з постачальниками і клієнтами Банку;

01.05.2013 – 01.04.2014 - МоскомПриватБанк, Головний офіс м. Москва ( в зв’язку з подіями в Україні в 2014р прийняв рішення про переїзд в Україну)

Заступник Керівника Напрямку Credit collection ГО МоскомПриватБанку ( в підпорядкуванні направлення досудового стягнення (Hard) - 98 штатних співробітників і 352 співробітника на договорі підряду)
Переведений з Полтавської філії ПриватБанку в дочірній банк МоскомПриватБанк у м. Москва для організації роботи досудового стягнення через те, що наприкінці 2008 року, за умов економічної кризи взяв на себе функції роботи з проблемною заборгованістю по Полтавській області.
Організація і контроль стягнення на стадії Hard Collection (досудове стягнення);
Створення програми навчання для персоналу, вебінари, IVR опитування;
Путівник по професії, організація і проведення тренінгів;
Персональний коучінг і навчальні очні заходи;
Підбір персоналу і мотивація.

09.12.2011- 01.05.2013 - Полтавська філія ПриватБанку, м. Полтава
Керівник напрямку кредитування клієнтів Малого і Середнього Бізнесу
( в підпорядкуванні 57 співробітників в 39 відділеннях по Полтавській області)
Встановлення нормативів продаж і підбиття підсумків;
Набір, мотивація і навчання персоналу;
Управління проблемною заборгованістю;

11.03.2008- 08.12.2011 - Полтавська філія ПриватБанку, м. Полтава
Регіональний менеджер з Мікрокредитування
(Переведений по ПриватБанку з м.Павлоград до м.Полтава для розвитку і відкриття нових точок кредитування в Полтавській області)
Запуск програм експрес і мікрокредитування в Полтавській області.
Набір і навчання персоналу.
Відкриття нових відділів по області.
Встановлення нормативів продаж і підбиття підсумків.
Управління проблемною заборгованістю (коеф. проблемності 2,5% від загального портфелю прийнятих рішень)
Прийняття рішень з питань по фінансуванню і проведення Кредитних комітетів (ліміт на прийняття рішення 100 тис. дол. США);

18.01.2007- 10.03.2008 - Павлоградська філія ПриватБанку, м. Павлоград
Керівник відділу з Мікрокредитування
(кредити з заставою до 150 тис. дол )
Набір і навчання персоналу; Управління проблемною заборгованістю; Пошук клієнтів і оформлення угод, супровід портфелю, моніторинг.
Прийняття рішень по фінансуванню і проведення Кредитних комітетів (ліміт на прийняття рішень 20 тис. дол. США);

01.03.2005 - 17.01.2007 - Павлоградська філія ПриватБанку, м. Павлоград
Керівник відділу експрес-кредитування
(кредити без застави до 6 тис. дол за 24 години)
Запуск з нуля програми експрес-кредитування в м. Павлоград, м. Тернівка, м. Першотравенськ;
Набір і навчання персоналу; управління проблемною заборгованістю; пошук клієнтів і оформлення угод, супровід портфелю, моніторинг.
Прийняття рішень по фінансуванню і проведення Кредитних комітетів (ліміт на прийняття рішень 6 тис. дол. США);

01.08.2004 -28.02.2005 - Павлоградська філія ПриватБанку, м. Павлоград
Спеціаліст з Мікрокредитування
(кредити з заставою до 150 тис. дол )
Пошук та залучення клієнтів серед ФОП та юридичних осіб, фінансовий аналіз діяльності клієнта, збір та перевірка пакету документів, всебічний супровід кредитної угоди до повного погашення);

Особисті якості: швидко навчаюсь усьому новому, відповідальний, стресостійкий, комунікабельний, дисциплінований, готовий до відряджень, маю великий досвід роботи з детракторами і навички проведення кризових переговорів. Позитивно сприймаю зауваження.

Додаткова інформація: наявність автомобіля. Захоплення – риболовля, бджільництво. Не палю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: