Резюме від 5 вересня 2016

Світлана

Документознавець, делопроизводитель, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

ABBYY FineReader Користувач Internet MS Office MS Outlook MS PowerPoint АСКОД Документообіг СЕД

Додаткова інформація

Загальні відомості: 01.04.1984 р., м. Київ.
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1. Документознавець, менеджер органів державної влади і управління. Інститут державного управління і права, КНУКіМ (2001-2006).
2. Економіст з фінансової діяльності, НАУ (2012-2014).

Досвід роботи:
03.2012-07.2014р.- АТ''ЄВРОГАЗБАНК'', спеціаліст управління документального забезпечення (юридичний департамент):
- електронний документообіг CЕД, вхідна, вихідна, внутрішня документація, ДСК;
- робота зі зверненням громадян та виконавчими службами;
- розгляд документації органів державної влади, вилучення документів на запити,
- резолюція та контроль за виконанням документів, візування, погодження; (рішення, ухвали, постанови, інкасові доручення, платіжні вимоги);
- ділове листування;
- підготовка організаційно-розпорядчої документації (розпорядження, накази);
- формування і зведення документів дня, ведення контрагентів;
- консультативна підтримка структурних підрозділів;
- участь у семінарах;
Архівний документообіг:
- зведення загальної номенклатури справ, складання описів; строки зберігання,
-консультативна підтримка підрозділів;
- отримання документів на зберігання, виїмка документів на запити; надання у тимчасове користування; забезпечення процесу збереження.
Свідоцтво НБУ 2014 р. ''Законодавча та нормативна база діяльності архівних підрозділів України''

05.2008-03.2012р.– АТ''ЄВРОГАЗБАНК'', секретар Голови Правління:
- контроль якості підготовки та відповідності складання розпорядчих документів та ділових листів поданих на підпис керівнику (контроль за виконанням, візування, погодження);
- редагування текстів;
- ведення документообігу, забезпечення розгляду електронної пошти НБУ;
- пошук необхідної інформації, виконання завдання керівника; оформлення лікарняних, відряджень.
- контроль, інформування керівників структурних підрозділів;
- участь у розробці документів Управління документального забезпечення;
- організація проведення зустрічей, засідань, телефонних переговорів Голови Правління, відрядження (ЗОД).
08.2007-10.2007 р. – помічник члена Центральної виборчої комісії:
01.2007-07.2007р.– головний спеціаліст Укрдержфонду, Міністерство аграрної політики.
11.2005 р. – Комітет ВРУ з питань правової політики, помічник НДУ.
08.2005 р. – Міністерство транспорту та зв’язку, документальний відділ.
07.2004 - 03.2005 р. – Управління документального забезпечення,
в.о. помічника члeна Центральної виборчої комісії:
Робота з документацією на всіх рівнях, електронний документообіг “АСКОД”:
-здійснення обліку: вхідна, вихідна, внутрішня документація;
-підготовка проектів офіційно-розпорядчих документів (накази, постанови, розпорядження);
-контроль за виконанням документів;
-ділове листування;
-здійснення перевірки належного оформлення документів, погодження проектів, розробка номенклатури справ установи, складання реєстрів;
-організація проведення конференцій, з’їздів.
-кадрове діловодство (накази, відпустки, відрядження, трудові, особові справи)
- протокол засідань.

Володіння мовами: вільне володіння українською мовою; російська.
Англійська, французька мови– Intermediate.

Робота з ПК: Microsoft Word, Excel, FineReader, Outlook, PowerPoint. Робота з документацією на всіх рівнях: СЕД, “АСКОД”, WorkFlow.

Особисті якості: відповідальна, уважна, креативна, комунікабельна, без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: