Резюме від 31 липня 2023 Файл

Катерина

Методист

Вік:
25 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме



Осипчук Катерина Юріївна
Місце постійного проживання: м.Київ
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
⦁2018 – по теперішній час Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Диплом Магістра);
⦁2014 - 2018 Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка (Диплом молодшого спеціаліста);

Трудова діяльність:
⦁Інспектор-методист в міжнародній школі програмування "Logika"
Обов'язки:
- інтегрування уроків на платформу;
-розробка уроків ( класна + домашня робота, презентації, скрипти до аудіо та відео)
- виявлення технічних помилок, та усунення їх.
- безпосередня участь у підборі співробітників на посаду "вчитель англійської мови"(прийом стажерів та перевірка їх, на готовність до роботи, після чого прийняття рішення.)
- перевірка методичних матеріалів на граматичні та естетичні помилки;
⦁Школа англійського для дітей 6 -17 років «JustKids»
З 15 лютого 2019 року по теперішній час. На посаді викладач англійської мови;ментор.
Обов’язки: проведення онлайн уроків з учнями, проведення інструкцій новим викладачам, щодо подачі викладання матеріалу онлайн уроків з дітьми, заповнення відомостей в журнал, заповнення коментарів, щодо успішності учня під час уроку;
-прийом стажерів, та перевірка їх, на готовність до роботи,після чого прийняття рішення.
⦁Адміністратор кафе «Піраміда»
Обов'язки:
• Забезпечення ефективної роботи і культурного обслуговування відвідувачів ресторану, створення комфортних умов
• Консультування відвідувачів з питань надання послуг кафе, ознайомлення з меню
• Контроль та оформлення залу, створення рекламних буклетів
• Закупівля товару, введення товару в програму забезпечення реалізації продуктів
• Контроль за чистотою залу, правильне обслуговування офіціанта, контроль кухні та продовольчих приміщень
• Розрахунок клієнтів, контроль рахунків
• Закриття та відкриття зміни
• Аналіз затрат та прибутку при кінці дня, тижня;
• Створення з поваром меню та калькуляційних карт
• Прийняття замовлень на банкети та вечірок, розрахунок цін
• Створення сезонних пропозицій для заохочення нових клієнтів
⦁Інтернет-магазин:
З 2017 року працювала по системі « Дроппшипінг»
Обов’язки:
• викладка фото товару на сторінку;
• - робота з клієнтами; допомога підбірки розмірів, кольорів.

Професійні навички та знання:
⦁ПК – досвідчений користувач (Word, Excel);
⦁Вміння аналізувати ситуацію та знаходити правильне рішення для вирішення;
⦁Практика у Прилуцькій спеціалізованій школі I-III ступенів № 6:
⦁Проведення уроків з учнями;
⦁Проведення вправ для відпочинку;

Особисті якості:
⦁відповідальність, працелюбність, пунктуальність,
дисциплінованість, комунікабельність, безконфліктність;

Знання мов:
⦁українська - вільно;
⦁російська - вільно;
⦁англійська – B2;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: