Алла
Помічник юриста, діловод, офіс-менеджер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9702261
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
[
Березкіна Алла Ігорівна
Здатна зрозуміти та виконати довірені мені справи. Мрію співпрацювати з моральною та матеріальною вигодою для всіх! Особисті якості: активність, ініціативність та енергійність, виконавські здібності на високому рівні, дотримання конфіденційності, вміння працювати в команді; швидке засвоєння нової інформації, бажання вчитися.
Вік: 45. Сімейний стан: заміжня, маю доньку (повнолітня).
Мови: розмовна російська та українська; англійська, німецька - 1 рівень.
Водійські права кат. В, В1 (маю авто)
Робота на ПК та з офісною технікою, діловодство тощо.
Досвід роботи:
ДУ «Інститут урології ім. акад. О. Ф.Возіанова НАМН України» — Бухгалтер ІІ категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату «Клініка» , лаборант відділу реконструктивної та геріатричної урології.
2022 - 2023
• Ведення даних у сфері публічних фінансів Є-дата державної установи (база договорів, додаткових угод, актів та накладних за звітній рік);
• Оприлюднення та ведення аукціонів з оренди державного майна (від створення об’єктів до заключення договорів);
• Комунікація з орендарями, ділова переписка, тощо;
• Сумісна робота узгодження достовірних даних з інженерами, економістами, бухгалтерами та юристами по питанням оренди;
• Формування рахунків та актів по оренді, комунальним та експлуатаційним послугам в програмі Парус.
ТОВ «АКТА АРТ МЕДІА» IT сфера — Виконувала обов’язки заступника директора з економічних питань. Здійснення загального керівництва, виконання окремих доручень, представництво;
2008 - 2009
БК «Забудова» будівельна сфера — Виконувала обов’язки секретаря-референта згодом бухгалтера. Оформлення та ведення діловодства у повному обсязі.
2007 - 2008
ТОВ НДЦ «Ендополімед» медичний центр — Виконувала обов’язки бухгалтера, первинна документація, рахунки.
2001 – 2002
АТЗТ «Світанок», будівельна сфера —Виконувала обов’язки секретаря-референта. Оформлення та ведення діловодства у повному обсязі. Згодом бухгалтера-касира по заробітній платі у представництві, займалась оформленням будівельних, пожарних ліцензій, страхових супроводжувальних документів, робочих віз в посольствах.
1997 - 2000
СП «ПІТА-ХЛІБ» сфера обслуговування — Виконувала обов’язки секретаря-референта. Обов’язки ведення діловодства у повному обсязі; листування, звернення громадян;
1996 – 1997
Освіта
Навчальний заклад: Академія праці, соціальних відносин і туризму
Ступінь: ІІІ курс
Назва спеціальності: менеджмент
Період навчання: 2023-2024 рр.
Навчальний заклад: Академія праці, соціальних відносин і туризму
Ступінь: ІІІ курс
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2023-2024 рр.
Курс підвищення кваліфікації «Публічні закупівлі»
2020
ДВНЗ «Київський енергетичний коледж» — Диплом «Молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку»
2006 - 2008
Інститут туризму «Менеджмент міжнародного туризму» - ІІ курсу навчання. спеціалізація – менеджер.
1995 – 1996
Схожі кандидати
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Київ
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції
20000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
40000 грн, Київ
Офіс-менеджер, помічник керівника, юрист, діловод, інспектор кадрової служби
Київ
Офіс-менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст
30000 грн, Київ
Помічник юрисконсульта, юрисконсульт, секретар юридичного відділу, діловод
Київ