• PRO

Людмила

Кадровик, діловод, менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Кадровик, діловод, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
52 роки
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст фінансового відділу

з 04.2016 по 07.2025 (9 років 3 місяці)
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області, Івано-Франківськ (Державні організації)

Здійснення обліку зобов'язань та розрахунків за товари, роботи,послуги, з підзвітними особами,за комунальні та телекомунікаційні послуги, оформлення договорів про матеріальну відповідальність, вміння працювати з звітною документацією, договірна робота.

Гол.спеціаліст від-лу документального та організаційного забезпечення

з 10.2008 по 03.2016 (7 років 5 місяців)
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області, Івано-Франківськ (Державні організації)

Організація та забезпечення функціонування системи безперебійного документообігу в компанії; робота із систематизації документів (реєстрація вхідної,вихідної кореспонденції; розпорядчих документів:наказів, розпоряджень);відстеження термінів виконання документів;архівна справа; надання консультаційної допомоги з питань діловодства, звітність; матеріально-технічне забезпечення структурних підрозділів установи; знання офісних програм, програмного забезпечення системи електронного документообігу; знання чинного законодавства в сфері діловодства; навички ділового спілкування (в т.ч. ділового листування).

Освіта

Тернопільська академія народного господарства

Інформаційні системи в менеджменті, Тернопіль
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Інженер-економіст

Додаткова освіта та сертифікати

Самоосвіта і саморозвиток

постійно

Знання і навички

  • Ділове спілкування
  • Ділове листування
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Пунктуальність
  • Робота з клієнтами
  • Знання офісних програм
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Контроль документообігу
  • Ведення договірної роботи
  • Здатність до навчання

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Наявність професійного та життєвого досвіду; бажання і вміння розвиватись в дусі взаємоповаги і довіри та працювати в колективі на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: