Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9709851/
Помічник керівника
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Сав‘юк Аліна
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Instagram – alinka.asv
Ціль : заміщення роботи особистого помічника керівника, секретаря, продавця – консультанта.
Інша посада не буде проблемою, тому що володію вмінням швидко вчитись.
Освіта
Вересень 2018 р. – червень 2022 р.
Університет Короля Данила, спеціальність «Право»
Диплом бакалавра, денна форма навчання
Досвід роботи:
На даний момент були місця роботи в таких сферах:
1. Особистий помічник керівника, секретар
(Листопад 2021 – липень 2022)
Функціональні обов‘язки :
• Ведення ділового листування
• Робота з кореспонденцією
• Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків
• Ведення електронного документообігу
• Складання договорів по шаблонах
• Підготовка документів необхідних для роботи керівника
• Прийом заявок по телефону
• Замовлення квитків, оформлення відряджень співробітникам
• Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.
Професійні навички:
Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Exel, Power Point, Word)
• Знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарат, сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання основ діловодства та документообігу
• Досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу
• Знання іноземних мов : українська – рідна, російська – вільно володію, англійська – базовий рівень.
2. Продавець – консультант | Контент менеджер
(Січень 2020 – листопад 2021)
Функціональні обов’язки :
• Консультування покупців
• Робота з касою
• Викладка товару
• Відкриття/закриття магазину
• Участь у проведенні інвентаризації
• Консультування та продаж товару в Instagram| ведення сторінки в Instagram
• Зйомка товару для сторінки
• Просування товару. ( створення макету сторіс та сторінки, написання цікавих текстів креативними шрифтами та оформленням).
Професійні навички:
• Володіння комп’ютером та оргтехнікою
• Досвід роботи з непродовольчими товарами
• Уміння вирішувати конфліктні ситуації
• Вміння працювати в колективі
• Навички управління персоналом
• Грамотна усна та письмова мова
3. Оператор кол-центру. Менеджер з продажу.
Мої особисті якості :
Ввічливість, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність,, пунктуальність, освіченість, презентабельний зовнішність, націлення на досягнення результатів, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація :
Сімейний стан: неодружена
Можливість відряджень - так
Шкідливих звичок немає.
[
Instagram – alinka.asv
Ціль : заміщення роботи особистого помічника керівника, секретаря, продавця – консультанта.
Інша посада не буде проблемою, тому що володію вмінням швидко вчитись.
Освіта
Вересень 2018 р. – червень 2022 р.
Університет Короля Данила, спеціальність «Право»
Диплом бакалавра, денна форма навчання
Досвід роботи:
На даний момент були місця роботи в таких сферах:
1. Особистий помічник керівника, секретар
(Листопад 2021 – липень 2022)
Функціональні обов‘язки :
• Ведення ділового листування
• Робота з кореспонденцією
• Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків
• Ведення електронного документообігу
• Складання договорів по шаблонах
• Підготовка документів необхідних для роботи керівника
• Прийом заявок по телефону
• Замовлення квитків, оформлення відряджень співробітникам
• Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.
Професійні навички:
Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Exel, Power Point, Word)
• Знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарат, сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання основ діловодства та документообігу
• Досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу
• Знання іноземних мов : українська – рідна, російська – вільно володію, англійська – базовий рівень.
2. Продавець – консультант | Контент менеджер
(Січень 2020 – листопад 2021)
Функціональні обов’язки :
• Консультування покупців
• Робота з касою
• Викладка товару
• Відкриття/закриття магазину
• Участь у проведенні інвентаризації
• Консультування та продаж товару в Instagram| ведення сторінки в Instagram
• Зйомка товару для сторінки
• Просування товару. ( створення макету сторіс та сторінки, написання цікавих текстів креативними шрифтами та оформленням).
Професійні навички:
• Володіння комп’ютером та оргтехнікою
• Досвід роботи з непродовольчими товарами
• Уміння вирішувати конфліктні ситуації
• Вміння працювати в колективі
• Навички управління персоналом
• Грамотна усна та письмова мова
3. Оператор кол-центру. Менеджер з продажу.
Мої особисті якості :
Ввічливість, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність,, пунктуальність, освіченість, презентабельний зовнішність, націлення на досягнення результатів, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація :
Сімейний стан: неодружена
Можливість відряджень - так
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
25000 грн, Івано-Франківськ -
Секретар
Івано-Франківськ -
Секретар, помічник юриста
Івано-Франківськ -
Офіс-менеджер
Івано-Франківськ -
Офіс-менеджер, адміністратор
14000 грн, Івано-Франківськ -
Асистент керівника
Івано-Франківськ