• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9709851/

Помічник керівника

Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сав‘юк Аліна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Instagram – alinka.asv

Ціль : заміщення роботи особистого помічника керівника, секретаря, продавця – консультанта.
Інша посада не буде проблемою, тому що володію вмінням швидко вчитись.

Освіта
Вересень 2018 р. – червень 2022 р.
Університет Короля Данила, спеціальність «Право»
Диплом бакалавра, денна форма навчання

Досвід роботи:
На даний момент були місця роботи в таких сферах:

1. Особистий помічник керівника, секретар
(Листопад 2021 – липень 2022)
Функціональні обов‘язки :
• Ведення ділового листування
• Робота з кореспонденцією
• Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків
• Ведення електронного документообігу
• Складання договорів по шаблонах
• Підготовка документів необхідних для роботи керівника
• Прийом заявок по телефону
• Замовлення квитків, оформлення відряджень співробітникам
• Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.

Професійні навички:
Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Exel, Power Point, Word)
• Знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарат, сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання основ діловодства та документообігу
• Досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу
• Знання іноземних мов : українська – рідна, російська – вільно володію, англійська – базовий рівень.
2. Продавець – консультант | Контент менеджер
(Січень 2020 – листопад 2021)
Функціональні обов’язки :
• Консультування покупців
• Робота з касою
• Викладка товару
• Відкриття/закриття магазину
• Участь у проведенні інвентаризації
• Консультування та продаж товару в Instagram| ведення сторінки в Instagram
• Зйомка товару для сторінки
• Просування товару. ( створення макету сторіс та сторінки, написання цікавих текстів креативними шрифтами та оформленням).
Професійні навички:
• Володіння комп’ютером та оргтехнікою
• Досвід роботи з непродовольчими товарами
• Уміння вирішувати конфліктні ситуації
• Вміння працювати в колективі
• Навички управління персоналом
• Грамотна усна та письмова мова
3. Оператор кол-центру. Менеджер з продажу.

Мої особисті якості :
Ввічливість, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність,, пунктуальність, освіченість, презентабельний зовнішність, націлення на досягнення результатів, гарне почуття гумору.

Додаткова інформація :
Сімейний стан: неодружена
Можливість відряджень - так
Шкідливих звичок немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: