Резюме від 8 квітня 2024 PRO

Александр

Продюсер, проджект-менеджер освітніх проектів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор, проджект-менеджер проекту

з 09.2023 по 12.2023 (3 місяці)
PUSH PERMANENT, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Аналіз блогу експерта в цілому (якість, залучення передплатників, регулярність постінгу)
Аналіз попередніх запусків (результати, аналіз вирви, аналіз дохідності учнів тощо)
Аналіз продуктової лінійки, якщо вона була до вашого приходу
Аналіз ЦА експерта
Аналіз ЦА запланованого продукту
Сегментація ЦА запланованого продукту
Аналіз конкурентів експерта
Аналіз продуктів-конкурентів
Пошук методолога, проведення співбесід, обговорення умов
ТЗ методологу + обговорення побажань, бачення експерта та продюсера
Укладання договору
Вибудовування процесу роботи з методологом (чіткі справи, план роботи)
Допомога у вибудовуванні онлайн та офлайн навчання
Збір та упаковка кейсів
Створення системи звітності усередині команди продукту
Наймання працівників необхідних на курсі: куратори, модератори
Створення концепції вирви та прогріву
Щоденне написання прогріву + контроль виконання + зв'язок із експертом
Організація продажів у сторіс
Підключення оплат до сайту
Створення графіка підвищення цін
Спілкування в Директі та закриття заперечень
Розсилки за передплатниками (наприклад, із запрошенням на безкоштовний веб)
Вибір майданчиків для прогріву крім сторіс
Створення концепції прогріву в кожній з точок торкання
Щоденна реалізація прогріву в кожній з точок торкання
Організація продажів у кожній з точок торкання
Інтегрування Геткурс
Розсилки (після оплати, з доступом, що продають, з нагадуванням)
Розстрочка (банківська, внутрішня)
Розмір передоплати
Домовленість з менеджерами кас щодо зниження комісії, якщо планується великий запуск
Готова вся тих. частина + організовані продажі (бізнес-процес №3 та №5, №6)
Структура безплатника
Збір та впровадження кейсів у структуру
Написання продаючого вебінару/марафону
Оформлення основних смислів у презентацію
Продумування бонусів
Продумування ДЗ після вебінару/щодня марафону
Продумування святкового відкриття продажу
Підключення бота та Телеграм-каналу
Підключення сервісів для sms-розсилок та автоворонки для збільшення дохідності
Підготовка для проведення Інтернету
Дизайн матеріалів для безкоштовникаКонцепція перманентного прогріву
Щоденна реалізація перманентного прогріву
Створення візуалу
Реклама у блогерів
Таргетована реклама
Захід на інші майданчики
Медійність

Project-менеджер

з 12.2022 по 12.2023 (1 рік)
Онлайн-школа психології, Київ (Освіта, наука)

0.1 Складання графіка вебінарних активностей на місяць
0.2 Затвердження рекламних бюджетів для кожного вебінару на поточний місяць
0.3 Затвердження баз реюзів для кожної вебінарної активності (автовебінара або живого вебінару) на місяць
1.1 Підготувати лендинг (актуалізувати інформацію на вебінарному лендингу та сторінці подяки: контент, дати, заклики)
1.2 Вирва прогрівів та листів у день вебінар, прописати разом з підрядником (для емейл та для сейлбота)
1.3 Оформити дизайн разом із підрядником для вебінараної воронки (банера для листів, сейлбота, заглушка для вебінарної кімнати)
1.4 Підготовка форм оплати
1.5 Підготовка вирви для автовебінара
1.6 Вжити заходів щодо покращення вебінаранних показників (CTR, CPC, CPL, CR, CAC), які будуть прописані в чек-листі запуску для наступної вебінарної серії
2. Розробка теми та концепції живого вебінару
2.1 Вивчення ЦА. Вибір актуальних запитів аудиторії на тему вебінару на основі анкет аудиторії. За необхідності провести нове анкетування аудиторії.
2.2 Запитати ключові слова у підрядників з реклами для визначення рейтингових тем (топ запитів, кращих робочих креативів…)
2.3 На основі аналізи виділити кілька тем та прописати під них буліти
2.4 Прописати тз спікера для запису рекламних відео креативів під новий вебінар
2.5 Підготовка презентації (презентацій під кожен день живого вебіару)
2.6 Підготувати лендинг та сторінку подяки
2.7 Запланувати та провести репетицію зі спікером (за потребою) за день до вебінару. Для перевірки технічних налаштувань та актуальності контенту, презентації.
2.8 Презентувати відділу ОП та Підтримці новий продукт (вебінар, марафон)
2.9 Запуск автоворонки та збір реєстрацій
2.10. Відстежувати коментарі, активність аудиторії. За необхідності задати настрій у чаті (писати коментарі, ставити питання) для збільшення активності на блоці, що продає.

Продюсер запуску курсів

з 05.2021 по 07.2021 (2 місяці)
Експерт по тейпуванню, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Аналіз блогу експерта в цілому (якість, залучення передплатників, регулярність постінгу)
Аналіз попередніх запусків (результати, аналіз вирви, аналіз дохідності учнів тощо)
Аналіз продуктової лінійки, якщо вона була до вашого приходу
Аналіз ЦА експерта
Аналіз ЦА запланованого продукту
Сегментація ЦА запланованого продукту
Аналіз конкурентів експерта
Аналіз продуктів-конкурентів
Пошук методолога, проведення співбесід, обговорення умов
ТЗ методологу + обговорення побажань, бачення експерта та продюсера
Укладання договору
Вибудовування процесу роботи з методологом (чіткі справи, план роботи)
Допомога у вибудовуванні онлайн та офлайн навчання
Збір та упаковка кейсів
Створення концепції вирви та прогріву
Щоденне написання прогріву + контроль виконання + зв'язок із експертом
Дизайн
Підключення оплат
Інтегрування Геткурс
Розсилки (після оплати, з доступом, що продають, з нагадуванням)
Розстрочка (банківська, внутрішня)
Розмір передоплати
Домовленість з менеджерами кас щодо зниження комісії, якщо планується великий запуск
Готова вся тих. частина + організовані продажі (бізнес-процес №3 та №5, №6)
Структура безплатника
Збір та впровадження кейсів у структуру
Написання продаючого вебінару/марафону
Оформлення основних смислів у презентацію
Продумування бонусів
Продумування ДЗ після вебінару/щодня марафону
Продумування святкового відкриття продажу
Підключення бота та Телеграм-каналу
Підключення сервісів для sms-розсилок та автоворонки для збільшення дохідності
Підготовка для проведення Інтернету
Дизайн матеріалів для безкоштовника
Організація продажів у сторіс
Вибір майданчиків для прогріву крім сторіс
Створення концепції прогріву в кожній з точок торкання
Щоденна реалізація прогріву в кожній з точок торкання
Організація продажів у кожній з точок торкання
Пошук продажників
Скрипти для продажника + ознайомлення з темою продукту
Звітність та контроль продажників

Продюсер освітніх онлайн-курсів

з 03.2020 по 05.2020 (2 місяці)
Експерт-косметолог, Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)

створення та реалізація стратегії курсів;
створення структури курсів;
розробка стратегії просування курсів;
створення фінансової моделі курсів (планування розходів та дохідної частини);
формування команди відділу;проведення аналізу ринку цільвої аудиторії;
оцінку ефективності кожного продукту та доцільність вкладень;
пошук резервів зростання продажів;
створення переліку завдань на спринт, доопрацювання та редагування по кожному продукту, встановлення термінів та відповідальних;
координацію всіх учасників проектної групи;
формулювання рекомендацій, щодо покращення курсу за результатами зворотнього зв’язку та аналітики;
підключення нових експертів до системи компанії;
визначення бюджету, щодо кожного продукту.

Продюсер онлайн-курсів

з 01.2020 по 03.2020 (2 місяці)
Експерт в сфері фінансів, Кривий Ріг (Фінанси, банки, страхування)

написання сценаріїв для прогріву;
формування структур продаючих вебінарів;
створення інфоприводів, формування оферів для аудиторії;
робота з напрямком influence-маркетингу;
контроль роботи з e-mail розсилками, формування тексти під них;
контроль роботи з Google Analytics, налаштування інструменту;
контроль спеціалістів з Meta Ads, таргетованою рекламою;
вміння працювати з підрядниками, командами та координування їхньої роботи;
комунікаційні та презентаційні навички;
здатність до прийняття рішень та розв’язання проблем;
знання продуктового життєвого циклу;
робота з концептами нових запусків продуктів та планування їх реалізації;
підготовка сценаріїв прогріву в Instagram, контроль за реалізацією
підготовка сценаріїв прогріву для інших площадок (телеграм, sms/email-розсилки);
робота з продаючими вебінарами (структура, підготовка ТЗ для запуску, контроль за реалізацією);
проведення аналізу запусків та оцифрування прогрівів/продажів;
розробка воронки для холодного продажу продуктів, контроль її реалізації та пуску трафіку на неї;
пошук нових можливостей збільшення виручки: підключення реферальної програми, оптимізація конверсії на сайті, підвищення доходимості на вебінар, тест різних оферів при продажу;
налагодження системи аналітики;
підключення нових підрядників для закриття задач проєкту, аналіз попередніх ітерацій з підрядниками;
проведення аналізу конкурентів;
зміни на сайті для підвищення конверсії;
формування стратегії щодо збільшення виручки.

Освіта

Академія Державної Пенітерціарної служби України

Право, Чернігів
Вища, з 2016 по 2022 (6 років)

Знання і навички

Цілеспрямованість Уміння аналізувати Управлінські навички Trello Управління ІТ-проєктами Ведення CRM MS Excel Notion MS Power BI User Bitrix24 Smart Sender SendPulse Easystaff

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: