• Файл

Ольга

Економіст

Вік:
56 років
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Щенікова Ольга Іванівна
03.03.1968р.н.
Адреса: Київська обл., м.Ірпінь,
вул. Гагаріна, б. 40, кв. 44
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1989 рік, Ворошиловградський сільськогосподарський інститут,
спеціальність бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності в
сільському господарстві, здобула кваліфікацію економіст по
бухгалтерському обліку в сільському господарстві. Диплом спеціаліста.

Досвід роботи:
1. Березень 2023 – провідний економіст комунального некомерційного
підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Немішаївської
селищної ради»
Посадові обов’язки: беру участь у формуванні потреби (бюджетного
запиту) загального та спеціального фондів кошторису, контролюю
раціональне використання матеріальних, фінансових і трудових ресурсів,
здійснюю комплексний аналіз економічних показників роботи КНП.
Організовую роботу та контролюю проведення розрахунків, калькуляцій
щодо визначення платних послуг. Які надає КНП «ЦПМСД», а також
своєчасне укладання договорів і виконання договірних зобов’язань, здавання
приміщень в оренду. Беру участь у формуванні штатного розпису, здійснюю
розрахунок фонду оплати праці в цілому, а також з урахуванням загального
та спеціального фондів, контролюю належне застосування чинних систем
оплати праці. Планую закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до
затвердженого кошторису.
2. Січень 2020- березень 2021 –головний бухгалтер комунальної установи
«Центр надання соціальних послуг Марківської селищної ради Марківського
району Луганської області»
Посадові обов’язки: складання кошторисів, штатного розпису,
внесення змін до них, фінансової та бухгалтерської звітності, податкової
звітності, банківські операції, аналіз використання коштів, калькуляція по
платним послугам, складання договорів. Розробка Програми розвитку
надання соціальних послуг у Марківській селищній раді. Забезпечення
проведення фінансово-господарської діяльності, контроль використання
коштів на проведення поточних ремонтів, списання основних засобів.
Участь міжнародних проектах для отримання технічної допомоги.
3. Березень 2017-січень 2020 – головний спеціаліст відділу економічного
розвитку і торгівлі Марківської районної державної адміністрації Луганської
області.
Посадові обов’язки: Координація у сфері туризму,проведення роботи
з розвитку кооперації в районі, розробка Програми економічного і
соціального розвитку району,складання зведеної номенклатури справ відділу
для архівного зберігання, аналіз ефективного та цільового використання
нерухомих об’єктів районної комунальної та державної
власності.Забезпечення державної регуляторної політики.Підготовка
інформаційно-аналітичних матеріалів, звітів,ведення діловодства тощо.
4. Квітень 2009 - березень 2017 – начальник відділу фінансово-кредитного
забезпечення, ревізійної роботи, економічного аналізу, соціально-трудових
відносин та врегулювання відносин власності головний бухгалтер-фінансист
управління агропромислового розвитку Марківської районної державної
адміністрації Луганської області.
Посадові обов’язки: Складання фінансової та бухгалтерської
звітності, податкова звітність, банківські операції, укладення договорів,
порядок відшкодування комунальних платежів, нарахування заробітної
плати, облік використання бензину, складання Актів на передачу
матеріальних цінностей. Володіння економічними знаннями з складання
основних показників та фінансово-господарського забезпечення
сільськогосподарських підприємств, моніторинг розрахунків оренди
земельних та майнових часток, складання, кошторисів, штатного розпису,
внесення змін до них. Проведення семінарів, тренінгів з спеціалістами
сільськогосподарських підприємств

5. Вересень 2008-грудень 2008 – головний спеціаліст економічного розвитку і
торгівлі Марківської районної державної адміністрації Луганської області.
Посадові обов’язки: Забезпечення реалізації державної політики з
питань розвитку підприємництва , розробка районних програм у сфері
розвитку підприємництва та житлово-комунального господарства, робота
з прогнозування та підготовки програми економічного і соціального
розвитку району, підготовка періодичної звітності.

6. Січень 2007- серпень 2008 – вчитель зарубіжної літератури Веселівської
ЗОШ.
Посадові обов’язки: Проведення уроків згідно навчального плану,
підготовка навчально-методичних матеріалів за темою уроків, проведення
спеціалізованих тематичних уроків, підготовка учнів до предметних
олімпіад. Проведення тематичних вечорів. Класне керівництво
7. Лютий 1994-квітень 2002 – головний економіст КСП «Пам'ять Леніна»,
СТОВ «Пам'ять Леніна, ПСП «Сатурн-Агро», СТОВ «Промінь».
Посадові обов’язки: бізнес планування, ведення контролю
використання ТМЦ, фонду оплати праці, розробка калькуляцій на
послуги.Розробка фінансових планіві контроль дотриманнябюджету і
фінансових лімітів, складання звітності за фінансовими показниками
діяльності. Збір і систематизація інформації про виробничу діяльність та
внесення пропозицій, спрямованих на забезпечення оптимізації ресурсів і
витрат, підвищення рентабельності виробництва. Розробка тарифів з
оплати праці виробничого персоналу. Проведення розрахунку штатного
розпису . Контроль роботи обліковців.
8. Жовтень1993-лютий1994, педагог-організатор Веселівської ЗОШ .
Посадові обов’язки: Планування і здійснення виховної роботи
відповідно до програми. Організовувала та проводила культурно-дозвіллєві
вечори, концерти, конкурси, розіграші. Ведення гуртка з в’язання та
макраме.

9. Вересень 1992-жовтень1993, вихователь дитячого садка колгоспу «Пам'ять
Леніна»
Посадові обов’язки: Планування і здійснення виховно-освітньої роботи
відповідно до програми,виконання встановленого режиму дня і сітки занять.
Ведення роботи з батьками з питань виховання дітей в сім’ї, підготовка
свят, організація дозвілля дітей, проведення корекційно-розвиваючої роботи
з вихованцями.
10. Липень1989-вересень 1992, бухгалтер центральної контори радгоспу
«Мирний»
Посадові обов’язки:Забезпечення дотримання на підприємстві
встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку,
складання фінансової звітності, контроль за відображенням на рахунках
бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, брала участь в
оформлені матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодування витрат від
крадіжок, перевірка стану бухгалтерського обліку у підпорядкованих
підрозділах господарства

Професійні навички:

 Впевнений користувач офісних програм.
 Знання оргтехніки
 Навички роботи з клієнтами, договорами, платіжними документами.
Вміння вести ділову переписку та систематизації документації.
 Володіння мовами: українська , російська мова вільно; англійська — зі
словником.
 Пунктуальна.

Особисті якості: аналітичне мислення, здатність швидко навчатися і
використовувати свої знання в роботі, орієнтуватися в стресових ситуаціях і
приймати необхідні рішення, працювати в команді, в умовах підвищеного
навантаження, відповідальність, наполегливість, прагнення до професійного
зростання, відповідальність. Прислухаюсь до порад інших. Всі питання
можливо вирішити, потрібно лише знати мету.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: