- Файл
Ілона
Керівник контакт-центру
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9765713/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Досвідчений керівник напрямку продажів та контакт-центру з чіткою орієнтацією на результат.
Моїм пріоритетом є - забезпечувати контроль над виконанням поставлених задач, будувати та
контролювати операційні процеси у відділі, підтримувати здорову та комфортну атмосферу в
команді.
Досвід роботи
Особисті дані
Керівник контакт-центру лип. 2023 - квіт. 2025
Ім'я Premier FOOD, Київ
Ілона Данішевська управління командою менеджерів з продажу В2В
Адреса оцінка якості розмов та здійснення заходів для її підвищення
Київ забезпечення планового рівня доступності лінії
Номер телефону ведення звітності та супровідної документації
[
Email створення, актуалізація та впровадження скриптів
[
ініціація та проведення внутрішніх та зовнішніх тренінгів для команди
Soft skills адаптація новачків
мотивація та побудова команди
Наставництво пошук співробітників
Самонавчання Керівник відділу супроводження корпоративних клієнтівлют. 2022 - черв. 2023
Комунікабельність bodocard, Київ
Стресостійкість контроль операційної роботи відділу;
Тайм менеджмент впровадження та реалізація ідей для покращення роботи відділу (створення інструкцій,
скриптів, шаблони чек листів);
Лідерство
забезпечення дотримання якості і термінів виконання задач внутрішніми та зовнішніми
Критичне мислення
ресурсами;
вивід нових партнерів на сайт;
Technical Skills контроль дебіторської заборгованості;
підбір та навчання персоналу.
1С
Керівник відділу логістики та виробництва лют. 2022 - черв. 2023
CRM System
bodo, Київ
Google Sheets
контроль операційної роботи відділу;
MS office впровадження та реалізація ідей для покращення роботи відділу;
JIRA забезпечення дотримання якості і термінів виконання задач внутрішніми та зовнішніми
ресурсами;
Мови отримання від кур'єрських служб гідний рівень обслуговування;
контроль та забезпечення складських запасів на всіх складах;
підбір та навчання нового персоналу.
Українська Рідна мова
Англійська A1 Керівник групи контакт-центру жовт. 2021 - лют. 2022
bodo, Київ
організація та контроль роботи групи операторів в офісі;
організація та проведення навчання нових співробітників;
контроль якісних та кількісних показників операторів (прослуховування розмов);
своєчасне реагування на запити співробітників суміжних відділів компанії, операторів у
чат‑групах;
допомога співробітникам та участь у вирішенні нестандартних питань клієнтів;
складання щоденної та оперативної звітності за показниками роботи операторів;
дотримання зазначених KPI, розрахунок мотивації персоналу.
Менеджер відділу якості лист. 2020 - жовт. 2021
bodo, Київ
робота зі скаргами клієнтів, вирішення їх проблем та забезпечення зворотного зв'язку;
перевірка, модерація та публікація відгуків у Facebook, Instagram та на сайті компанії;
контроль та перевірка дотримання регламентів роботи співробітників усіх відділів;
перевірка коректної роботи партнерів в системі компанії.
Освіта і кваліфікації
Бакалавр вер. 2018 - трав. 2021
Київський національний університет технологій і дизайну, Київ
Факультет мехатроніки і комп'ютерних технолологій
Молодший спеціаліст вер. 2015 - лип. 2018
ОМК Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Київ
Програмна інженерія
Схожі кандидати
-
Керівник контакт-центру
70000 грн, Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Київ, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник call-центру
65000 грн, Київ