Резюме від 26 лютого 2024 PRO

Павло

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту маркетингу та реклами

з 10.2017 по 07.2021 (3 роки 9 місяців)
"Пузата Хата", мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні функції:

1. Розробка та імплементація стратегічних та тактичних рекламних кампаній, проведення промо акцій (ATL\BTL)

2.Здійснення якісних та кількісних досліджень. Проведення сегментаційних та NPS досліджень.

3. Розробка асортиментної стратегії компанії

4.Аналіз та пропозиція цінової політики компанії, розцінки та переоцінки продукції

5. Розробка та створення різних видів POS матеріалів (цінники, таблички, «павуки», вітрини, трейлайнери тощо) та упаковки для напівфабрикатів.

6.Проведення відкриттів нових ресторанів (8 ресторанів) по Україні

7.Діджетал активності:

-Таргетована реклама в інтернеті
-запуск та ведення нового веб сайту компанії
-розробка контент планів, ведення, просування у фейсбуці офіційної сторінки
-розробка стратегії, контент плани та запуск сторінки в інстаграм.
-створення та розсилання повідомлень у вайбері по БД програми лояльності
-NPS трекінг ресторанів використовуючи QR code та Telegram

8.Написання рекламних та PR текстів

9. Організація та проведення фото сесій

10.Участь у відпрацюваннях та дегустаціях нових страв.

11. Аналіз тендерних пропозицій

12. Супровід продажів у новому каналі (кур'єрська доставка).

13. Ведення програми лояльності компанії

14. Документальний супровід, фінансовий контролінг проектів

Основні здобутки:

1.Створення сильної команди департаменту маркетингу та реклами

2.«Діджеталізація» - запуск нового веб-сайту компанії, суттєве органічне нарощування бази у Фейсбуці, запуск офіційної сторінки компанії в Інстаграмі, проведення розсилок у Вайбері, активне проведення рекламних кампаній в інтернеті.

3.Здійснення комунікацій на більш якісному рівні (залучення фуд стилістів, професійних фотографів та фріланс дизайнерів)

4.Відкриття нових ресторанів (8 ресторанів), проведення всього комплексу заходів

5.Ініціювання появи та запровадження нового каналу продажу (кур'єрська доставка)

6.Забезпечення зростання продажів (грн.) 2017 vs 2018: +15%, 2018 vs 2019: +30%

Керівник групи з розвитку Бренду

з 03.2015 по 10.2016 (1 рік 7 місяців)
ЕЛЬДОРАДО - національна мережа супермаркетів побутової техніки та електроніки, Київ (Роздрібна торгівля)

Куровані бренди: «Ельдорадо», а також private lables «Elenberg», «Matrix»

Основні здобутки:

1.Позиціонування та створення Бренд Бука «Ельдорадо», а також Бренд Буків для private lables «Elenberg», «Matrix»

2. Створення упаковки для лінійок продукції Elenberg, Matrix.

3. Розробка та імплементація тактичних та стратегічних рекламних кампаній з «Ельдорадо»

4.Написання рекламних та PR текстів

5.Проведення відкриттів та перевідкриттів близько 50 магазинів Компанії по Україні

6.Інші спонсорські заходи та спеціалізовані проекти

Керівник групи горілчаних брендів

з 02.2013 по 09.2014 (1 рік 7 місяців)
Глобал Спірітс \ Global Spirits - Лідер виробництва спиртних напоїв, Київ (Харчова промисловість)

Куровані бренди:

горілки ТМ "Мороша", настоянки "Медовуха", горілки "Гетьман"

Основні функції:

• Керівництво командою бренд менеджерів;
• Стратегічне планування, маркетинг мікс, плани виробництва та продажу;
• Ціноутворення та управління асортиментом;
• Розробка та запуск нових продуктів;
• маркетингова підтримка (ATL & BTL, PR);
• створення рекламних матеріалів;
• Проведення дегустацій;
• Узгодження та контроль за виконанням плану продажу;
• Фінансовий контроль

Основні здобутки:

1.Проведено комплекс заходів, включаючи рестайлінг усієї лінійки ТМ "Мороша", метою якого було утримання своєї частки на падаючому горілчаному ринку. Розроблено нові рекламні кампанії, включаючи ТБ, спонсорство, преса, POSm, розроблено новий веб сайт.
2.Розроблено унікальну концепцію нового продукту горілка Мороша на воді озера Синевір. Проведено весь комплекс підготовчих заходів та здійснено запуск унікального продукту – для підтримки інтересу до ТМ та збільшення її частки у продажах.
3.Розроблено концепцію та здійснено всі підготовчі заходи щодо розробки нової лінійки продукції ТМ "Гетьман"
4.Проведено масштабні заходи у рамках позиціонування Бренду: ЕКО суботники у Києві та інших містах України.
5.Проведено низку успішних спонсорських заходів: Альфа Джаз у Львові у 2013 та 2014 роках.
6.Досягнення ТМ "Мороша" 13% частки ринку

Директор з маркетингу

з 06.2011 по 09.2012 (1 рік 3 місяці)
Будинок марочних коньяків "Таврія" (Бренди: Таврія, Георгіївський, Jatone, AleXX), Дніпро (Харчова промисловість)

• Керівництво командою бренд менеджерів
• Стратегічне планування, маркетинг мікс, плани виробництва та продажу
• Ціноутворення та управління асортиментом;
• Розробка та запуск нових продуктів;
• Маркетингова підтримка (ATL & BTL, PR, розробка веб-сайтів);
• створення рекламних матеріалів;
• Проведення дегустацій;
• Узгодження та контроль за виконанням плану продажу;
• Фінансовий контроль

Основні здобутки:

1.Оптимізація внутрішньої роботи департаменту маркетингу (15 осіб), використання процедур і карт взаємодій, що дозволило налагодити взаємодію співробітників усередині департаменту маркетингу з іншими підрозділами і службами компанії.

2.Актуалізація та доопрацювання позиціонування Брендів компанії, що дозволило закласти логічну базу для стратегічного планування та здійснення масових комунікацій щодо Брендів.

3. Розробка бренд-буків, офіційних веб сайтів, презентацій по кожному з Брендів компанії, що дозволило упорядкувати зовнішні прояви Брендів компанії відповідно до прийнятого позиціонування.

4.Розробка та виробництво 35-ти хвилинного іміджевого відео фільму про ДМК ”Таврія”, що забезпечило компанію яскравим та цікавим контентом для внутрішніх та зовнішніх цілей

5. Розробка та оперативний запуск нової лінійки продукції ТМ «Таврія», ТМ «Борисфен», ТМ «Naomi» (сливове вино), що дозволило розпочати реалізацію стратегічних планів розвитку компанії.

6. Розробка ідеї та реалізація постійно діючого освітнього всеукраїнського «Коньячного Клубу» ДМК ”Таврія”, що дозволило побудувати лояльні взаємини з Партнерами (ЛПР-ами) та збільшити замовлення продукції компанії на 20-100%. Це один із успішних прикладів B2B комунікацій.

7. Розробка стратегічного плану розвитку Брендів і запуск національних програм просування ТМ «Таврія» та ТМ « Jatone» включаючи розробку медіа міксу, виробництва рекламних відео роликів, та програм просування трейд маркетингу, що дозволило компанії перевиконати план продажів по Брендам, що просувалися на 20-30%

8.Спонсорство конкурсу Евробачення 2012, та трансляцій ЄВРО 2012.

Груп Бренд менеджер з напряму вино-коньяк

з 11.2010 по 03.2011 (4 місяці)
Глобал Спірітс ТОВ Бренд Бенд (Global Spirits Brand Band), Київ (Харчова промисловість)

Куровані бренди:

коньяки "Шустов", коньяки "Одеського Коньячного Заводу", вино та шампанське "Oreanda", вино "Мікадо", вермути "San Marino"

Основні функції:

• Керівництво командою бренд менеджерів;
• Стратегічне планування, маркетинг мікс, плани виробництва та продажу;
• Ціноутворення та управління асортиментом;
• Розробка та запуск нових продуктів;
• маркетингова підтримка (ATL & BTL, PR);
• створення рекламних матеріалів;
• Проведення дегустацій;
• Узгодження та контроль за виконанням плану продажу;
• Фінансовий контроль

Основні здобутки:

за короткий термін було запущено нові продукти: коньяки ТМ "Шустов Гран Прі Париж", ТМ "Чорноморський", вермути "San Marino". Розроблено нові веб-сайти для ТМ "Шустов" та ТМ "Oreanda", а також новий каталог продукції холдингу. Було розроблено стратегію на рік щодо коньяків і вин, узгоджено план продажу на рік.

Директор з роботи з Клієнтами

з 10.2008 по 10.2010 (2 роки)
Агенція з развитку "ІннХаус", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Ключові клієнти:

- ТД Мегаполіс ТМ «Хортиця»
Категорія продуктів: Алкогольні напої

- НАСК Оранта
Категорія продуктів: Страхування класичне

- СК Оранта Життя
Категорія продуктів: Страхування життя

- БТА Банк
Категорія продуктів: Банківські продукти


Основні функції:

• Контактування з Клієнтами;
• Стратегічне та тактичне планування маркетингових заходів спільно з Клієнтами;
• Керівництво командою менеджерів;
• Управління всім процесом рекламних активностей Клієнтів, включаючи творчі розробки, розміщення у ЗМІ, виробництво поліграфії, відео, а також проведення промо-акцій, ПР заходів, спеціальних заходів);
• Розробка та запуск веб-сайтів
• Розрахунки фінансової ефективності проектів, складання фінансових звітів;
• Ініціювання маркетингових досліджень
• Запуск повномасштабних рекламних компаній у тому числі із залученням українських "зірок"

Основні здобутки:
.
1. Розробка позиціонування бренду НАСК «Оранта», що дозволило закласти базу для стратегічного планування та здійснення масових комунікацій.

2. Розробка для НАСК «Оранта» бренд-бука, будівельного бренд-бука, принципів навігації, що дозволило упорядкувати зовнішні прояви Бренду компанії відповідно до прийнятого позиціонування.

3.Редизайн та контроль за випуском корпоративного видання газети НАСК «Оранта», що забезпечило якісну комунікацію всередині Компанії.

4. Розробка та підтримка корпоративного сайту НАСК «Оранта», що забезпечило якісну комунікацію поза Компанією. Організація он-лайн продажів продуктів через офіційний веб-сайт Компанії, що забезпечило здійснення продажів через новий канал.

5. Розробка ідей та реалізація 7-ми національних іміджевих та продуктових рекламних кампаній, які передбачали використання повноцінного медіа міксу, що забезпечило лідерство НАСК «Оранта» з погляду знання її серед цільової аудиторії, і як наслідок – лідерство за обсягами залучених страхових коштів.

6. Розробка ідей та реалізація 2-х національних рекламних кампаній по ТМ «Хортиця», що забезпечило запуск нового продукту Хортиця «Абсолютна» на структурованій воді.

Керівник Молодіжного Сегменту

з 12.2007 по 10.2008 (10 місяців)
МТС Україна, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Куровані бренди:
"Jeans", "МТС"

Основні функції:

• Керівництво робочою групою;
• Дослідження ринку мобільного зв'язку в Україні;
• Стратегічне планування (молодіжний сегмент);
• Розробка нових тарифних планів;
• Запуск та супровід нових тарифних планів;
• Контроль, координація та підтримка маркетингових заходів;

Груп Бренд менеджер

з 05.2005 по 12.2007 (2 роки 7 місяців)
ЗАО "АВК", Київ (Харчова промисловість)

Куровані бренди:
всі бренди АВК (Domior, Шедевр, Жувіленд, Мікс, Мажор, Молен Руж де Парі і т.д.)

Основні функції:

• Керівництво експортним напрямом компанії з боку Дирекції з маркетингу;
• Маркетингові дослідження у експортних регіонах;
• Стратегічне планування;
• маркетингова підтримка (ATL & BTL, PR);
• Ціноутворення та управління асортиментом;
• Створення та адаптація рекламних матеріалів;
• Розробка нових продуктів (назви, упакування, рецептура);
• Організація участі у міжнародних виставках;
• Фінансовий контроль

Основні здобутки:

1.Адаптація та запуск понад 100 СКЮ існуючих та нових позицій продукції для експортних ринків, що дозволило компанії виконувати плани продажу.

2. Розробка найменувань продукції (Неймінг) для більш ніж 20 позицій продукції, що дозволило Компанії випустити нові продукти з привабливими назвами.

3. Організація та проведення активностей на стенді Компанії на ряді міжнародних продуктових виставок дозволило якісно презентувати продукцію Компанії для цільової аудиторії, а також дозволило використовувати стенд як майданчик для переговорів з потенційними та існуючими партнерами. Це один із успішних прикладів активностей B2B.

4. Якісні презентація продукції підприємства під час введення у роздрібні мережі РФ, дозволило завести продукцію Компанії та розпочати продаж у даних мережах. За перший рік продажів Компания отримала 1% кондитерського ринку.

Екаунт директор (Account Director)

з 02.2002 по 05.2005 (3 роки 3 місяці)
РА FCB, Lingway, Maxima, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Ключові клієнти:

- ББХ Україна (Baltic Beverages Holding)
Категорія продуктів: Пиво
Куровані бренди: Славутич, Львівське, Арсенал, Туборг

Основні функції:

•Контактування з Клієнтами;
•Стратегічне та тактичне планування маркетингових заходів спільно з Клієнтами;
•Управління всім процесом рекламних активностей Клієнтів, включаючи творчі розробки, розміщення у ЗМІ, виробництво поліграфії, відео, а також проведення промо-акцій, PR заходів, спеціальних заходів);
•Підготовка, проведення зустрічей та презентацій з Клієнтами та підрядниками;
•Розрахунки фінансової ефективності проектів, складання фінансових звітів;
•Підготовка контрактів;
•Проведення маркетингових досліджень

Основні здобутки:

1.Рекламний запуск міжнародного бренду Tuborg дозволив Компанії вивести на ринок один із перших брендів ліцензійного пива в Україні, одного з лідерів сегменту.

2. Розробка та виведення на ринок України абсолютно нової ТМ Арсенал, що дозволило отримати 2% обсягу ринку за перший рік та завантажити потужності нового ПБК у Києві.

3. Розробка ідеї та здійснення серії унікальних промо-акцій «С-колекція» по ТМ Славутич, що дозволило Компанії збільшити лояльність до бренду Славутич, а також збільшити продаж продукції на 30%

4. Розробка ідей та здійснення серії унікальних промо-акцій з ТМ Львівське дозволило збільшити лояльність продукції у рідному регіоні та дозволило завоювати «нерідні» регіони.

5. Розробка та виробництво низки ТВ роликів ТМ Славутич і ТМ Львівське, дозволило якісно донести комунікацію в рамках позиціонування

6.Чітке керівництво командою, творчий підхід та особиста участь у всіх важливих проектах дозволило завоювати повагу Клієнта та залучення до обговорення стратегічних планів Компанії.

Старший еккаунт менеджер (Senior Account Manager)

з 09.1996 по 01.2002 (5 років 4 місяці)
РА Visage Advertising \ Publicis, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Ключові клієнти:

- "Кока Кола Україна" (COCA-COLA Ukraine and COCA-COLA Beverages)
Категорія продуктів: Безалкогольні напої
Куровані бренди: Coca-Cola, Fanta, Sprite, BonAqua

- оператор мобільного зв'язку «Київстар»
Категорія продуктів: Телекомунікації
Бренди, що куруються: Ace&Base передоплачений сервіс

- Концерн «Стоїк»
Категорія продуктів: Чай
Бренди, що куруються: Батик, Аскольд

- «Колгейт Палмолів Україна» (COLGATE PALMOLIVE Ukraine)
Категорія товарів: Засоби гігієни, побутова хімія
Куровані бренди: Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick, Protex, Ajax, Mennen...

- "Авто Капітал" (MERCEDES-BENZ)
Категорія продуктів: Автомобілі
Куровані бренди: A, C, E, M, S-класи, Vito, Sprinter, Vario, Actros…

- «Елаед Домек» (ALLIED DOMECQ SPRIT & WINE)
Категорія продуктів: спиртні напої
Куровані бренди: Beefeater, Ballantine's, Sauza, Courvoisier

- "Маві Ерман" (MAWY EHRMANN GmbH)
Категорія продуктів: Молочні продукти
Куровані бренди: Yoginos, Extra, Fruttagurt, Almighurt, Fruchte-Traum


Основні функції:

• Контактування з Клієнтами;
• Стратегічне та тактичне планування маркетингових заходів спільно з Клієнтом;
• Управління всім процесом рекламних активностей Клієнтів, включаючи творчі розробки, розміщення у ЗМІ, виробництво поліграфії, відео, а також проведення промо-акцій, ПР заходів, спеціальних заходів);
• Контроль за проведенням програми мерчандайзингу компанії «Київстар» в Україні;
• Підготовка, проведення зустрічей та презентацій з Клієнтами та підрядниками;
• Розрахунки фінансової ефективності проектів, складання фінансових звітів;
• Підготовка контрактів;
• Проведення маркетингових досліджень

Основні здобутки:

1. Організація вперше в Україні промо-акцій у яких пропонувалося збирати кришечки/етикетки (Coca-Cola), що відкрило справді найпотужнішу механіку зі стимулювання продажів з 1996 року і дотепер.

2.Адаптація та виробництво понад 100 рекламних ТБ та радіо роликів, дозволило перейти на якісно новий рівень реклами в Україні.

3. Розробка ідеї та організація повноцінних зйомок вперше в Україні рекламного ТБ ролика з бюджетом понад 100K доларів США за участю іноземного режисера (Coca-Cola Summer Promo 1997)

4. Розробка ідеї, концепції облаштування та здійснення так званого молодіжного містечка «Coca-Cola Oasis» у Гідропарку (м.Київ) у 1998 році дозволило стати новатором у просуванні продукції для молодіжної аудиторії в Україні.

5.Рекламний запуск передплаченого сервісу Ace&Base від Київстару дозволив значно збільшити кількість абонентів Компанії.

6.Розробка ідеї та здійснення крос-акції між Mercedes та Courvoisier – зйомки тест драйву Мерседес G-класу в провінції Коньяк у Франції, дозволило використовуючи подібні цільові аудиторії донести інформацію про кожен продукт у цікавій формі.

7.Успішна робота з найбільшими міжнародними та вітчизняними компаніями дозволила виробити в собі відмінні організаторські здібності, стратегічність мислення, аналітичність та творчий підхід.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Спеціальність: Керівник бізнес-адміністрування підприємств та організацій, Київ
Вища, з 2017 по 2017 (менш ніж 1 рік)

Форма навчання: стаціонар, підвищення кваліфікації

Український інститут підприємництва

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 1995 по 1996 (1 рік)

Національний Технічний Університет "КПІ"

Факультет Аеро-Космічних Систем, спеціальність: Інформаційно-вимірювальна техніка, Київ
Вища, з 1990 по 1996 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Понад 10 різних тренінгів

перелік може бути наданий додатково

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Windows Користувач Internet 1С:Підприємство Користувач ПК MS Office Email Знання офісних програм Висока працездатність Управлінські навички Водійські права кат. B Адаптивність Google

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Маю високе почуття відповідальності,
системність, аналітичність, творчий підхід,
відмінний організатор, комунікабельний

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: