Резюме від 19 травня 2024 Файл

Олена

Контент-менеджер, редактор, верстальник

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Білякова Олена Миколаївна
(Olena M. Bilyakova)

Дата народження: 09.04.1985
Місто: Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади контент-менеджера, редактора
Освіта:
Вересень 2000 р. – червень 2003 р., Гайсинське медичне училище, м.Гайсин, факультет «Сестринське діло», спеціальність «Медична сестра», диплом
молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
Вересень 2003 р. – липень 2006 р. – Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП) Вінницький інститут, м. Вінниця, факультет «Психологія», спеціальність «Медичний психолог», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Курси:
Lemon. School - Курс Front-end (HTML/CSS +JS) (2023)

Диплом:
file:///C:/Users/o.bilyakova/Desktop/%D0%91I%D0%BB%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0.pdf

Досвід роботи:
Медична сестра стерилізаційного кабінету, помічник лікаря стоматолога
Квітень 2009 р. – жовтень 2012 р. ТОВ «Імплантологічний центр» м. Київ.
Функціональні обов’язки:
• Організація і контроль роботи стерилізаційного кабінету.
• Дезінфекція, пре стерилізаційна обробка інструменту та стерилізація стоматологічних інструментів в сухо жарових шафах, автоклавах, ультразвукова стерилізація.
• Ведення журналів контролю роботи стерилізаторів і автоклавів.
• Підготовка кабінету до прийому пацієнтів.
• Асистування лікарю «робота в 4 руки»
• Ведення документації кабінету та облік за препаратами та матеріалами.
• Робота с ПК (заповнення карток пацієнтів, формування чеку, робота з офісними програмами).
Листопад 2012 р. – листопад 2015 р. – декретна відпустка.
Листопад 2015 р. – грудень 2019 р. спеціаліст контакт центру ТОВ «Доклаб»
Функціональні обов’язки:
• Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків.
• Узгодження запису на консультацію чи дослідження з клінікою та пацієнтом.
• Запис пацієнтів в медичні центри на консультацію чи дослідження.
• Консультації по послугах медичних центрів та приватних кабінетах.
• Робота з ПК ( фіксація дзвінка, занесення інформації до картки, формування запису на консультацію чи дослідження, електронне листування з пацієнтами).
Грудень 2019 р. – Листопад 2021 р. - декретна відпустка.

Під час декретної відпустки працювала фрілансером ( оператор, контакт центру, контент – менеджер, копірайтер, рерайтер).
Листопад 2023 – по теперішній час редактор (контент-менеджер) відділу маркетингу ТОВ «Доклаб»
Функціональні обов’язки:
• Робота з контентом (створення, доповнення, редагування)
• Додавання та редагування контенту (фото-, відеоматеріали та текст)
• Пошук додаткової інформації в інтернеті та її обробка
• Робота з графічними програмами Adobe Photoshop, Paint. NET
• Написання цікавих, унікальних та інформативних текстів для сайтів
• Вичитувати та редагувати тексти, контролювати якість контенту
• Створення таблиць ексель з прайсами та їх заливка на сайт

Знання ПК: впевнений користувач.
Працюю з системами Windows, MacOS; в Microsoft's Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, задачник Trello, Figma,Visual Studio Code, html5, css3

Знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень

Особисті якості: Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, швидко вивчаю нову інформацію, уважність до деталей, чесність, дисциплінованість, бажання розвиватися

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: двоє (2013 і 2019 рр. народження).
Можливість відряджень: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: