Резюме від 27 березня 2024 Файл

Ірина

Економіст, менеджер, обліковець

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Жидачів
Готовий працювати:
Гніздичів, Жидачів, Стрий

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Глушій Ірина Ігорівна

Дата народження: 9.07.1989р.
Місто: Жидачів
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2006 р. – червень 2011 р., Національний університет «Львівська політехніка», факультет «Економіка і менеджмент», спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», диплом магістра (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Економіст
листопад 2011 р. – квітень 2021 р. Жидачівська районна державна адміністрація, відділ економічного розвитку та інвестицій.
Функціональні обов’язки:
– підготовка звітності про діяльність відділу;
– зведення даних по державних закупівлях;
– підготовка відповідей на звернення та запити;
– ведення обліку економічних показників результатів виробничої діяльності підприємств;
– збір та оформлення початкових показників економічної роботи, організації;

Фахівець з питань цивільного захисту відділу охорони праці
серпень 2022 р. – до тепер Публічне Акціонерне Товариство «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» , м. Жидачів.
Функціональні обов’язки:
– розробка планів робіт та іншої документації з питань цивільного захисту;
– забезпечення збору та узагальнення даних щодо стану безпеки на підприємстві;
– підготовка відповідних проектів наказів з питань цивільного захисту відповідно до закріплених за ним напрямків діяльності та в разі їх затвердження, здійснення контролю за їх виконанням;
– здійснення керівництва за виконанням заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.
– консультування працівників компанії з питань цивільного захисту;
– організація та контроль підготовки персоналу (працівників) підприємства до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Професійні навички:
• Впевнений користувач ПК: Exсel, Word;
• Маю аналітичні здібності;
• Швидко вчуся.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена. Виховую 3 дітей.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: