Резюме від 12 січня 2024 Файл

Ярослава

Головний економіст

Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
АДРЕСА: смт. Ставище, вул. Водопійна 5, Ставищенського р-н, Київської обл.
ТЕЛЕФОН (моб.): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
ЕЛЕКТРОНА ПОЧТА: y.bogdan94@ukr. net
БОГДАН ЯРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА
ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ:
• Рік народження: 07.10.1994р.
• Проживання: смт. Ставище, вул. Водопійна 5,Ставищенського р-н, Київської обл..
• Сімейний стан: не одружена.
• Діти: не маю.
МОТИВАЦІЯ: Можливість навчання і професійного росту.
ОСВІТА:
• У 2012 р. закінчила Ставищенський юридичний ліцей ім. Паланського О.С. смт. Ставище.
• У 2017 р. закінчила Білоцерківський Національний Аграрний Університет, м. Біла Церква, Білоцерківського р-н, Київської обл., за званням магістр.
• У 2023 р. закінчила Білоцерківський Національний Аграрний Університет, м. Біла Церква, Білоцерківського р-н, Київської обл., званням бакалавр.
ФАКУЛЬТЕТ: Економічний та Юридичний.
ОТРИМАНА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: «Менеджмент» та « Право».
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ:
Маю хороші теоретичні та практичні знання в області фінансів, бухгалтерії та менеджменту. Займаюсь самоосвітою і вивченням спеціальної літератури.
ДОСВІД ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
З 2016 р. – 2020 р. працювала головним бухгалтером у Відділі освіти Ставищенської РДА.
З 2021 року і по даний час працюю головним спеціалістом – економістом Управління гуманітарного розвитку ВК Гірської сільської ради.

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ, які викою на посаді головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення:
-Контроль правильності та економності витрачання коштів, їх цільове
призначення за затвердженими кошторисами витрат по бюджету з урахуванням
внесених у них в установленому порядку змін, а також збереження грошових
коштів і матеріальних цінностей.
-Здійснення попереднього контролю своєчасності і правильності оформлення
документів і законності проведення операцій.
- Здійснюю банківські операції та операції, пов’язані з рухом коштів та товарно-матеріальними цінностями.
- Забезпечую своєчасний і якісний комп’ютерний набір первинних документів.
- Беру участь у проведенні інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та платіжних зобов’язань.
- Контролюю роботу з питань, пов’язаних з виконанням кошторису находжень та видатків загального фонду місцевого бюджету.
- Готую дані, щодо складання звітності.
- Стежу за зберіганням бухгалтерських документів, оформлюю їх відповідно до встановленого порядку та передачі до архіву.
- Забезпечую ведення аналітичного обліку матеріальних цінностей.
- Забезпечую правильність ведення касових операцій.
- Забезпечую ведення особових карток по заробітній платі працівників райдержадміністрації та її відділів.

РАБОТА З КОМПЮТЕРОМ:
ПО: MS Office: Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Project, Visio, Word, Access, One Reader, Outlook, Adobe Reader, Photoshop для Windows XP , Windows Vista, а также Windows Mobile, Windows Internet Explorer, Windows Media Center, Windows Internet Explorer, 1 С Бухгалтерія, Мережа, Приват 24.
ІНОЗЕМНІ МОВИ:
Вільно володію українською, німецькою та англійською із словником.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Володію високою працездатністю. Завжди доводжу справу до логічного завершення. Дотримую правила робочого етикету. Займатися самоосвітою і переглядом фінансових та управлінських новини. Швидко навчаюся новому. Шкідливих звичок не маю. Надіюсь на тривалу взаємовигідну співпрацю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: