Резюме від 25 березня 2024

Оксана

Керівник кол-центру (технічна підтримка, відділу продажів), 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник колл-центру

з 08.2023 по нині (8 місяців)
Транс Аква, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи колл-центру з "0" (планування, контроль, графіки). Підбір персоналу. Забезпечення безперебійної роботи відділу. Визначення ключових показників продуктивності. Звітність. Написання скриптів, стратегії візитів. Навчання операторів. Проведення атестації персоналу. Перевірка якості роботи операторів. Фінансове планування. Впровадження KPI. Розрахування плану продажів на команду. Прорахунок заробітної плати. Робота з програмами Telesales, salesworks, zimbra (корпоративна пошта). Google Docs, CRM stream telecom.

Керівник колл-центру

з 02.2023 по 06.2023 (4 місяці)
Fruit Time, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Налаштування роботи колл-центру. Пошук операторів. Написання скриптів. Робота з відділом маркетингу. Запуск відділу продажів по телефону. Контроль роботи операторів. Бюджетування відділу. Встановлення плану продажів. Рахунок заробітної плати та виконання KPI.Обробка скарг від клієнтів. Мотивація для співробітників. Графіки. Звітність. Робота з програмою 1С та binotel.

Керівник колл-центру

з 07.2021 по 02.2023 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ПлейФанІнвестмен", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Робота в сфері гемблінгу та бетингу. Організація робочого процесу контакт центу. Контроль та перевірка якості роботи операторів. Написання скриптів. Складання графіків. Щомісячна звітність. Мотивація співробітників. Покращення якості обслуговування. Навчання операторів. Тренінги. Розвиток напрямку рітеншн (вихідна лінія). Робота з CRM системою, Bitrix24, Zendesk. Введення KPI.

Супервайзер колл-центру

з 04.2019 по 07.2021 (2 роки 3 місяці)
TexSportBet, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Взаємодіють з усіма співробітниками контактного центру. Вирішення форс?мажорних ситуацій в обслуговуванні клієнтів, виконання доручення керівника компанії. Участь у співбесідах з кандидатами на посаду оператора. Навчання операторів. Складання графіків. Контроль якості в обслуговуванні. Написання скриптів та тестів.

Супервайзер колл-центру

з 12.2016 по 04.2019 (2 роки 4 місяці)
FS, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Робота в компанії з напряму бетингу та гемблінгу. Прийом вхідних дзвінків, обробка повідомлень в чаті, по електронній пошті. Консультативна підтримка клієнтів/потенційних клієнтів. Надання всієї потрібної інформації клієнту з послуг та акцій компанії. Робота з клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів. Пошук та пропозиція оптимальних рішень, у зв'язку з питаннями, що виникли. Своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування клієнтів. Здійснення вихідного інформативного обдзвону. Стажуваннянових опеаторів. Щоденна звітність.

Спеціаліст ломбарду

з 10.2015 по 11.2016 (1 рік 1 місяць)
Royal Credit, Бородянка (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення безперервної роботи каси ломбарду, суворе додержання касової дисципліни й належний порядок зберігання грошових документів та грошей. Здійснює операції з приймання і видавання коштів та цінних паперів. Складання касового звіту за встановленою формою. Робота в програмі 1С

Оператор колл-центра

з 08.2011 по 07.2013 (1 рік 11 місяців)
Фаворит, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків. Обробка звернень через чат, електронну пошту. Надання інформації за продуктам та послугами компанії. Робота зі скаршами. Вирішення спірних ситуацій. Обробка запитів клієнтів із сайту. Підготовка звітів про виконану роботу.

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Знання і навички

Zimbra Відповідальність Користувач 1С Ведення CRM Лідерство Управління командою Ведення документації Уміння аналізувати Пунктуальність Впровадження системи KPI Управлінські навички Продаж телекомунікаційних послуг Користувач Бітрікс24 Уважність Організаторські здібності Стресостійкість Продаж B2B MS Excel

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Працювала в сфері бетингу біля 10 років. Вміння працювати в команді. У складній ситуації здатна прийняти одноосібне рішення. Висока стресстійкість. Відкрита до інновцій. Вчасно виконую поставлені задачі. Поважаю чужі думки, вмію йти на компроміси.

Відповідально ставлюся до роботи. Пунктуальна. Маю лідерські якості.

Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: