Резюме від 17 лютого 2024 Файл

Світлана

Цей кандидат не вказав контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію. Шукач отримає повідомлення в центрі сповіщень.

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
31 рік
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач не вказав ел. пошту і телефон, але ви зможете зв’язатися з ним зі сторінки кандадата на сайті. Шукач отримає сповіщення в центр сповіщень.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 7 квітня 2023
Партас Світлана Григорівна
Менеджер з продажу, 25 000 грн
Повна зайнятість.
Вік:30 років
Місто:Рівне
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Екслюзивний торговий представник
з 04.2019 по нині (4 роки)
Loreal.Garnier., Ровно (Торгівля)
Виконання плану по реалізації товарів або послуг компанії.Пересування за визначеним маршрутом та відвідування торгових точок з метою формування замовлення та списання продукції.Збір заявок на поставку продукції.Просування нових товарів в асортименті компанії.Забезпечення постійної присутності всього асортименту товару на ввірених торгових точках.Здійснення мерчандайзингу товару на прилавках магазинів.Твір переговорів з керівництвом торгових підприємств з встановлення рекламного обладнання.Консультування клієнтів з питань властивостей і якості товарів, а також їх викладки.Робота з існуючою клієнтською базою або напрацювання власної (якщо доводиться працювати з нуля).Розширення клієнтської бази на ввіреній території.Підтримка актуальності договорів і контроль за їх правильним виконанням.Контроль показника дебіторської заборгованості.Контроль поставки та відвантаження товару.Організація рекламних акцій і контроль за їх проведенням.Сприяти підтримці позитивного іміджу організації в очах працівників роздрібних мереж і кінцевих споживачів продукції.Збір інформації про кон’юнктуру ринку та проведення аналізу даних з метою прогнозування ситуації.Відвідування семінарів та тренінгів, організованих керівництвом для вдосконалення професійних навичок.Збір і аналіз інформації про асортимент, обсяги продажів та методи роботи конкуруючих організацій.
Експерт оцінювач
з 02.2018 по 05.2018 (3 місяці)
Ломбард Партнер, Рівне (Надання позик)
консультація та обслуговування клієнтів; оцінка виробів (техніка, драг. метали); оформлення договорів, видача кредиту; оформлення касових документів, ведення звітності.
Продавець консультант
з 01.2016 по 06.2017 (1 рік 5 місяців)
KSD AURUM, Рівне (Ювелірні вироби)
Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі. Надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення пукупки. Створення комфортних умов для вибору товару.Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, принципам мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі.Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця консультанта.При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі
Менеджер з договірної роботи
з 06.2015 по 09.2015 (3 місяці)
Підприємство Інфосистема-2 ТОВ, Рівне (продаж ремонт та обслуговування)
-Виписка рахунків контрагентам
-Виписка накладних для контагентів
-Формування податкових накладних клієнтам
-Складання договорів для клієнтів
-Вела діловодство, виконувала операції із застосуванням комп'ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень керівництвом підприємства.
- Готувала документи і матеріали, необхідні для роботи підприємства за завданням керівника.
-Забезпечувала доставку по призначенню ділових паперів, пакетів, листів і т.п. відповідно до вказівок керівника підприємства, а також їх отримання.
-Здійснювала збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику підприємства, готує аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали.
Офіс-менеджер
з 09.2014 по 08.2015 (11 місяців)
Лєново, Рівне (Роздрібна торгівля)
-прийом товару
-робота з сайтом,
-прийом та формування замовлень
-електронне листування
-прийом вхідних та здійснення вихидних дзвінків
-надання консультацій по телефону
-робота з вхідною та вихідною документацією.
-забезпечення офісу всім необхідним.
Касир
з 03.2013 по 05.2014 (1 рік 2 місяці)
ТзОВ "ЗМ", Рівне (послуги)
-Здійснюю операції по прийому, обліку, видачі та зберігання грошових коштів і цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження.
-Отримую за оформленими відповідно до встановленого порядку документам грошові кошти.
-Веду на основі прибуткових і витратних документів касову книгу, звіряю фактичну наявність грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком.
-Складаю касову звітність.
-Здійснюю готівкові розрахунки в установленому порядку з організаціями та фізичними особами при оплаті робіт і послуг підприємства.
-відповідальність за ТМЦ
-контроль за порядком в залі
- робота з оргтехнікою
-консультація кліентів
-розрахунок клієнтів за час користування ПК
Менеджер по продажам
з 06.2012 по 02.2013 (8 місяців)
bauer (Легка промисловість)
- Розробляла й організовувала проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
- Виявляла потенційних покупців товарів і встановлювала ділові контакти
- Проводила переговори по продажах з покупцями по наступним напрямках: представлення загальних зведень про товари і їхні властивості; введення значимих для продажу критеріїв оцінки товарів; усунення сумнівів у невигідних властивостях товарів; інформування про попит на товари і відкликаннях споживачів про товари; виявлення потенційних потреб покупців;
- пошук нових кліентів та підтримання ділових відносин з існуючими.
- контроль дебіторської заборгованості ,ведення бази даних, та інше.
Освіта
Технічний коледж НУВГП
Факультет "Економіка та підприємництво", спеціальність "Фінанси і кредит"", Рівне
Середня спеціальна, з 2008 по 2011 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Bеauty Line -лешмейкер
1 день
Професійні навички
MS Excel, MS Word, Користувач ПК, MS Office, 1С, Користувач Internet, MS PowerPoint
Знання мов
• Російська ─ середній
• Німецька ─ початковий
Додаткова інформація
- Автомобіль
-Водійське посвідчення категорії "В"
-Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
- Організаційні здібності, комунікабельність;
- Відповідальність, оперативність, оптимізм.

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/1404709/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: