Резюме від 19 липня 2023 Файл

Ксенія

Директор з маркетингу

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ксенія
Свічкар
Chief marketing and
development officer,
Chief operating officer,

Контактні дані Мови
UKR [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Українська
FR [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Англійська В2
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Французька А1

Вища освіта Керівні навички

1997 – 2002 Дніпропетровський Керування командою (найм, адаптація,
національний університет, Організатор навчання, мотивація, контроль).
туристсько-краєзнавчої роботи, вчитель Результативна взаємодія між
підрозділами, підрядниками, партнерами.
2004-2006 Дніпропетровський Критичне мислення, уважність до
національний університет економіки і деталей. Резильєнтність.
права, міжнародна економіка Постійне навчання, дослідження трендів.
Залученість, системність, креативність.
Високий рівень EI та soft skills.

Додаткова освіта Маркетингові компетенції

2023 – Employer Branding Academy (by Стратегія, Брендінг
Universum, Sweden) Розробка та впровадження програм
2023 - Workplace Mental Health: A Manager's лояльності
Ultimate Guide (Delphis, Great Britain) PR та корпоративні комунікації
2022 – Digital Marketing, Superludi Створення нових продуктів та послуг
2021 - Результативний категорійний Service Design Thinking
менеджмент, Школа Катерини Паутової Customer Service
ProResult E-commerce
2019, 2018 – Service Design Thinking Ideas First Трейдмаркетинг
2017 – Стратегічний маркетинг, KMBS Власні торгові марки & Категорійний
2017 – CRM, LABA менеджмент
2017 – Digital marketing, International Розробка нових форматів торгових об’
Marketing Business Academy єктів
On-line & Off-line канали просування
Регіональна та міжнародна експансія
Досвід роботи
07.2022 – теперішній час

Платформа корпоративного добробуту РОЗУМІЮ (https://rozumiu.com.ua/, part time CMO remote
Розробка нової комунікаційної платформи, рестайлінг, оновлення сайту, створення нових комунікаційних
каналів з користувачами, PR, робота над поліпшенням клієнтського досвіду, операційний маркетинг.

Волонтерська діяльність - участь у роботі асоціації Agir Ensemble Pour l'Ukraine, створила українську
бібліотеку у Клермон-Феррані (Франція) та суботню школу для дітей.

01.2021 – 02.2022

Marketing Advisor/ CMO on demand
Серед клієнтів – медичні центри (Центр “Лікую” хірургічна клініка IRIMI Group etc), регіональні та національні
рітейлери ( мережа магазинів годинників, Ковбас Маркет, київська мережа дитячих магазинів, Belleza perfumes &
cosmetics etc), аптечні мережі, startups (Facecard), B2B, освітні бізнеси, нові бізнес-проекти.
Проекти – побудова маркетингових стратегій, дослідження ринка, побудова комерційних, сервісних стратегій.
Розробка та впровадження програм лояльності.Розробка продуктової лінійки та сервісів. Аналітика та побудова
системи роботи з даними. Розробка ТЗ на побудову онлайн каналів збуту. Виведення на ринок нових ТМ. Побудова
відділу маркетингу, найм персоналу, функціонал та KPI. Розробка нових форматів торгових об’єктів. Міжнародна
експансія. Побудова системи комунікацій тощо. Збільшення трафіку та товарообігу. Стратегічні сесії.

07.2019 – 12. 2020

Хірургічна клініка GARVIS, медичний центр Сімейний доктор
Head of marketing
Створення відділу, діджиталізація бізнес-процесів, каналів та сервісів для пацієнтів, лідогенерація, просування
брендів лікарів та клініки, розробка нових продуктів та послуг, розробка формату медичного центру.

07.2018 – 07.2019

Агромат, мережа магазинів плитки та сантехніки
CMO
Оновлення та впровадження стратегії розробленої великою українською агенцією, дослідження та поліпшення
клієнтського досвіду, впровадження торгового маркетингу, аудит та збільшення товарообігу в e-commerce,
розробка концепту оновлення торгового центру, реструктуризація та оптимізація департаменту, розробка
стандарту магазину.

05.2016 – 05.2017

Антошка, мережа дитячих магазинів
CMO
Розробка стратегії маркетингу. Рестайлінг існуючих магазинів, розробка форматів нових магазинів. Сервісна
стратегія. Корпоративні комунікації. Дослід Customer Journey Map та впровадження змін у процеси.
Створення нових послуг та сервісів за допомогою Service Design Thinking. Трейдмаркетинг.
Було збільшено частоту покупки за середнім чеком. Що загально вплинуло на збільшення товарообігу існуючих
магазинів. Для нових магазинів розроблено модель підтримки, що дозволила досягти планового трафіку та
середнього чеку за місяці. Запроваджено систему отримання доходу від неторгових операцій за рахунок
впровадження системного трейдмаркетингу для партнерів.

03.2012 – 05.2016 Мережа магазинів PROSTOR

До 11.2015 заступник директора з маркетингу
Операційний маркетинг, діджитал, розробка та впровадження програми лояльності, власні торгові марки,
трейдмаркетинг, корпоративні комунікації.
З 11.2015 керівник розвитку e-commerce
Розробка e-commerce платформи і процесів з нуля (категорійний менеджмент, логістика, юридичні та
фінансові питання, маркетинг, IT тощо).

10.2007-03.2012 Рекламна агенція KS Group

Операційний директор
Організаційні питання, стратегія розвитку агенції, розвиток нових сервісів, підбір персоналу (в офіс і на
віддалену роботу), переговори з клієнтами, участь в роботі команд.

До 2007 року працювала в банківській сфері (КредитДніпро та Агробанк) та Корпорація “Агро-Союз” керівник
відділу реклами Торгового дому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: