• Файл

Ліна

Керуючий магазином

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Карімова Ліна Юріївна

Дата народження: 05.07.1978
Адрес проживання: Дніпро,
вул. Титова, буд. 18Б, кв.117
Телефон для зв’язку: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Відомості про себе
Сімейний стан: незаміжня
Діти: син 21 рік
Освіта: середньо-технічна
Навчальний заклад: Дніпропетровський промислово-технічний технікум

Підвищення кваліфікації:
Травень 2013 «Менеджер середнього чеку»
Бізнес-тренер Геннадій Ткаченко
Вересень 2013 «Менеджер для директора магазину»
Бізнес-тренер Геннадій Ткаченко

Період роботи на останньому місці:
З 18 лютого 2020 по 27 червня 2023 року
Компанія: м.Дніпро, ООО «ІТК», мережа магазинів «Мінісо»
Посада: керуюча магазином
Посадові обов’язки:
• Контроль якості роботи, виконаної співробітниками магазину та відповідність стандартам компанії. Виконання плану продажу за основним показникам КРІ, включно з приростом Like for Like у порівнянні з іншими магазинами та касова дисципліна.
• Аналіз виконання та не виконання плану продажу.
• Приняття річного та щомісячного бюджету, що покриває продажі та продуктивність, норму недостатку ТМЦ, витрати на комунальні платежі та будь-які інші специфічні показники, визначені компанією.
• Робота як мінімум, 50% робочого часу в торгівельному залі разом з членами команди або з покупцями. Особистий приклад для усіх підлеглих, в продажах та консультації покупців.
• Управління використанням усіх стандартів мерчандайзингу та промо діяльності, таких як планограми та рекламний матеріали, а також відслідкуванням за використанням нових продуктів, згідно інструкціям центрального офісу.
• Щоденні оформлення та контроль по замовленням товарів та залишків усіх товарів, які мають бути повинні відповідати очікуванням покупців, мінімації випадінь на полках магазину та встановленим фінансовим нормам товарних запасів.
• Забезпечення високого рівня сервісу та загального порядку у продовж всього робочого дня, гарантуючи також дотримування цих стандартів під час своєї відсутності.
• Щомісячне планування та складання графіку роботи персоналу таким чином, щоб максимізувати показник продуктивності та забезпечувати виконання стандартів компанії.
• Контроль та проведення навчання усіх членів команди, відповідно зі стандартами компанії, з особливим акцентом на консультування та поведінку у торгівельному залі. Контроль над рівнем підготовки персоналу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: