Резюме від 7 травня 2024

Марина

Оператор кол-центру, менеджер з контролю якості, по роботі з клієнтами, аудитор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Вінницький Аграрний Університет

Облік і оподаткування , Митна справа
Незакінчена вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Знання і навички

Висока працездатність Прийом вхідних дзвінків Здійснення вихідних дзвінків Ведення CRM Здатність до навчання Гарна дикція Обробка гарячих заявок Комунікабельність Робота із запереченнями Користувач 1С MS Excel

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Оператор call-center, консультант, юрист
Інші країни, Дистанційно

Customer support representative, Call center operator
Інші країни, Дистанційно

Оператор кол-центру
Інші країни, Дніпро

Call center agent
Інші країни

Адміністративний асистент, рекрутер, менеджер по роботі з клієнтами
Інші країни, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: