Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Mykola

Маркетолог-аналітик

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Досвід роботи маркетологом - п'ять рокiв. Розробляв проекти у
виробничому, аграрному секторах, таких фірмах, як МХП, Роллтон та інших

Знання Power BI, ReportServer, Tableau, Power Query, Excel,

SQL, MySQL.

Досвід роботи на платформі Microsoft Power, з використанням Copilot, UI/UX
дизайну, Power Apps, Power Query, DataVerse та SharePoint.

Маю досвід:

- побудови BI-систем та дашбордів

- збору та обробки даних з різних джерел для аналізу

(очистка, нормалізація, трансформація, консолідація даних) і формування
звітів

- cтворення панелей моніторингу, що включає багато ключових показників
ефективності

- вміння писати і оптимізувати складні DAX-формули

- створення та налаштування звітів у Microsoft Power BI та дашбордів у
Tableau

- досвід роботи з великими обсягами даних

- виявлення взаємозв'язків, тенденцій і аномалій у даних, перевірка гіпотез

- вивантажування звітів в хмару і налаштовування автоматичних оновлень в
Power BI

- ведення детальної звітності з поясненнями щодо роботи в Power BI

- розробки, оптимізації, підтримки статистичних, аналітичних моделей
даних

- адміністрування різних акаунтів PBI і налашування системи ролей для них

Розуміння принципів реляційних баз даних і складних структур.

Гарне знання і досвід написанная скриптів на SQL.

Досвід:

- аналізу за допомогою використонання різних алгоритмів та технік
- впровадження наскрізної аналітики з інтернет-продажів у розрізі джерел та
каналів залучення,

типів послуг, витрат на залучення (онлайн- та офлайн-воронки)

- аналіз даних та виявлення тенденцій за допомогою функцій аналітики,
виявлення кореляцій і залежностей в даних компанії.

- побудови Ad-Hoc звітів, налаштування тегів у Google Tag Manager,
налаштування цілей, представлень у Google Analytics

Оптимізація:

- аналітики поведінки користувачів та пропозиції щодо оптимізації зручності
використання та поведінкового досвіду

- розробки гіпотез та проведення А/В-тестувань

- розробки звітів та інтерактивних інструментів на основі даних компанії,
створення візуалізацій, таблиць, графіків та інфографіків, які допомагають
виявити тенденції, аналізувати дані та виконувати запити.

- контролю та підтримання єдиної логіки використання UTM-міток

- створення та підтримання актуальності звітів маркетингової аналітики на
базі BI рішень,

які дозволять проводити аналітику всіх каналів маркетингу з урахуванням
реальних доходів від продажів послуг.

Знання систем візуалізації даних Power BI, Looker Studio.

Знання різних типів моделей атрибуції, досвід їх впровадження,

аналіз результату та прийняття рішень щодо їх ефективності.

Працював:

- з Google Analytics, Google Tag Manager, Google BigQuery, SSIS, SSAS, AWS

- з SQL (правки, запити за даними, налаштування таблиць і передачі даних
тощо)

Вища математична освіта.
Знання англійської мови на рівні читання технічної документації та
листування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: