Резюме від 28 березня 2024 Файл

Тамара

Фахівець з документообігу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тамара Жданова
Телефон моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 03.01.1980 р.
Відрядження: так
Очікувана заробітна плата: від 20 000 грн

Досвід роботи:

ТОВ «Новинна група Україна»
м. Київ (2020.08.27 – 2022.08.19)
Провідній фахівець з медіапланування
• Аналіз медіаринку для якісного проведення рекламних кампаній
• Брифування медіа агентств щодо рекламних кампаній, узгодження та контроль виконання плану в межах бюджету
• Затвердження плану розміщення рекламних кампаній у керівника
• Реалізація проведення зовнішніх рекламних кампаній: брифування команди дизайнерів та ефірного промо на адаптацію
рекламних роликів до технічних вимог партнера, передача вчасно в виробництво і розміщення згідно дедлайнів. Контроль
розміщення, дедлайнів, якість реалізації
• Формування звітів з проведення рекламних кампаній
• Дослідження ринку рекламних носіїв та ініціювання розміщення рекламних кампаній на нових платформах
• Документальне супроводження: формування пакету документів підписання договору, надання музичних довідок, ефірних
довідок, гарантійних листів, рахунків, актів, видаткових накладних
• Внесення даних в 1С

ДП «Бурда-Україна»
м. Київ (2010.08.02 – 2020.04.30)
Маркетинг-менеджер відділу маркетингу
Івент-менеджер відділу івент
Проджект-менеджер відділу BURDA Creative Group
• підготовка, погодження та ведення супутньої документації та дозволів для проведення масових заходів на територіях паркових зон;
• пошук та бронювання готелів в містах України для поселення співробітників на час проведення заходів
• пошук підрядників и персоналу
• планування і проведення рекламних кампаній на ТБ, радіо, outdoor для висвітлювання заходів;
• робота з модельними агентствами з метою залучення моделей на заходи;
• робота на заходах з персоналом, підрядниками, хостес
• підготовка пост-звітів по заходам
• складання звіту за фактичними витратами проведеного заходу
• ведення та складання договорів і супутньої документації;
• аналіз звітності по розповсюдженню семплінгу
• розробка заходів з просування видань
• аналіз та планування рекламних заходів з кінопрокатниками
• проведення допрем’єрних показів фільмів для партнерів
• планування реклами в місцях продажу видань
• планування та розробка роликів для ТБ, радіо
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• ведення первинної бухгалтерії
• проведення івентів
• планування та розробка макетів для зовнішньої реклами і внутрішнього користування
• робота з типографіями, присутність при налагодженні друку, контроль якості і кількості продукції при отриманні

ТОВ «Картель Інвест»
м. Київ
Менеджер у сфері видавничо-поліграфічних послуг (квітень 2007 – березень 2009 рр.)
• ведення та складання договорів і супутньої документації з іноземними та українськими фотоагентствами, фотографами,
фотостудіями
• складання та аналіз звітної і гонорарної відомості
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• розробка та контроль бізнес-плану видань «DIVA», «Худеем легко»
• ведення цифрового і аналогового архівів фотозйомок
• менеджмент створення і копірайтінг сайтів
• організація та асистування зйомок
• підбір ілюстрацій для видань «DIVA», «Худеем легко»
• ведення первинної бухгалтерії

ЗАТ «Видавничий будинок «Максимум»
м. Київ
Фахівець по роботі з фотобанком відділу ілюстрацій (червень 2006 – березень 2007 рр.)
• ведення та складання договорів і супутньої документації з іноземними та українськими фотоагентствами, фотографами,
фотостудіями
• складання та аналіз звітної і гонорарної відомості
• робота з рекламними, інформаційними, модельними та фотоагентствами
• організація та асистування зйомок
• підбір ілюстрацій для видань «Компаньйон», «Фінансист», «Доктор Крейд»
• ведення первинної бухгалтерії

Українська академія зовнішньої торгівлі
м. Київ
Фахівець Відділу позанавчальної та виховної роботи (жовтень 2002 – травень 2006 рр.)
• курування студентських організацій Академії – Студентська рада, Профспілка, Туристичний клуб, Студентська газета;
• підготовка та проведення студентських заходів: Посвячення в студенти, День студента, КВК, суботники;
• підготовка та проведення заходів для педагогічного складу;
• організація та супровід студентів на екскурсії;
• супровід членів Туристичного клубу в поїздках на збори та змагання;
• складання приказів по відділу.

Освіта:
Українська академія зовнішньої торгівлі
м. Київ (2001-2006 рр.)
Факультет «Міжнародного права та правознавства»
Спеціальність: Міжнародне право»

Професійно-технічне училище №1
м. Київ (1998-2000 рр.)
Спеціальність: «Бухгалтер; оператор електронно-обчислювальних машин»

Знання мов: Українська – вільно, англійська – базова.

ПК та інше: Microsoft Office, 1С, Portfolio Browser, C8.Content Management System, графічні редактори
Водійське посвідчення категорії «В»

Додатково про себе: Знаходжу нестандартні рішення поставлених задач
Систематично підвищую професіональність через спілкування в команді, на тренінгах
Не створюю конфліктні ситуації
Порядність по відношенню до роботодавця, партнерам, колегам
Вмію працювати в команді
Налагоджую довготривале партнерське співробітництво

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: