Резюме від 24 липня 2023 Файл

Антон

Фінансовий менеджер

Вік:
42 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Cell: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: apple8782
СЕРДЮК АНТОН ГРИГОРОВИЧ

Мета: Здобуття посади фінансового менеджера / керівника підрозділу компанії.
Загальні Дата та місце народження: 25.02.1982р., м. Полтава
відомості: Сімейний стан: одружений.
1999 – 2004рр. – ПУЕТ / Полтавський університет споживчої кооперації України. Факультет «Фінанси та бухгалтерський
Освіта:
облік». Вища економічна. Спеціальність – «фінанси». Диплом «бакалавра», Диплом «спеціаліста».
Гру.2022р. – … - ТОВ «104.ЮА». https://104.ua/ (імпорт опалювального обладнання та супутніх товарів, послуги контакт-
центру, консультування споживачів природного газу, продаж, монтаж та обслуговування газового обладнання, систем
опалення, інжиніринг та ін.).
Посада: фінансовий менеджер.
Посадові обов’язки: Розробка та впровадження для 300+ структурних підрозділів (центрів обслуговування клієнтів),
адміністративних підрозділів, у т.ч. контакт-центру компанії системи аналізу доходів/витрат, opex, capex; бюджетування;
інша аналітика. Погодження здійснення видаткових операцій; перевірка, погодження кошторисів, у т.ч. ремонтних робіт.
Супроводження всіх етапів ребрендингу 200+ центрів обслуговування. Контроль закупівель (впровадження та додержання
графіків, вибору контрагентів та умов спеціалістами з ТМЦ та ін.), супроводження тендерних закупівель. Уніфікація
процесів, зокрема, трансформація обліку компанії. Оптимізація бізнес-процесів компанії та цифрової трансформації (в межах
повноважень). Адміністрування платіжного сервісу. Фінансовий контролінг (у т.ч. моніторинг ринків, проведення
альтернативних перемовин). Експертиза та погодження договірної бази від фінансового департаменту. Взаємодія з
банківськими, фінансовими та нефінансовими установами. Контроль повноважень органів управління товариства, згідно
статуту, взаємодія з учасниками та наглядовою радою. Розробка пропозицій для контрагентів. Встановлення KPI
співробітникам.
Бер.2018р. – Гру.2022р. - ПП «Компанія «Надежда». https://bvsua.com/ua (імпорт, оптова/роздрібна торгівля паливом та
LPG, у т.ч. через ритейл-мережу «BVS», зберігання палива на ГНС та нафтобазах).
Посада: Заступник начальника фінансово-економічного відділу.
Посадові обов’язки: супроводження взаємодії групи компаній з банківськими (резиденти, нерезиденти) установами та
іншими зовнішніми фінансовими та нефінансовими (аудиторські, страхові, оціночні компанії) структурами, нерезидентами
та ін. Розробка та впровадження планів фінансування робочого капіталу, інвестиційних проектів, бізнес-планів та ін.
Фінансовий аналіз та бюджетування. Управління частиною кредитного портфелю групи компаній. Організація та контроль
ефективного використання залучених та власних фінансових ресурсів проведення розрахунків в національній валюті,
касових та неторгових операцій, міжнародних розрахунків, валютного контролю. Надання оперативних управлінських та
Досвід фінансових звітів топ-менеджменту компанії. Контроль коректності відображення фінансових (банківських) операцій
роботи: бухгалтерією компанії в «1С». Координація та контроль працівників відділу. Підтримання лояльності з боку банківських
установ.
Квіт.2013р. – Лют.2018р.- АТ «БМ БАНК». Посада: Директор регіонального відділення.
Посадові обов’язки: Розширення клієнтської бази відділення, підтримання лояльності до установи, виконання бюджету.
Контроль планів продажів банківських продуктів співробітниками відділення. Підбір персоналу. Досвід відкриття та
управління нового офісу.
Лют.2008р.- Квіт.2013р. - АТ «БМ БАНК». Посада: Керівник відділу корпоративного бізнесу.
Посадові обов’язки: Залучення клієнтів корпоративного сегменту та МСБ, формування та збільшення портфелю
активів/пасивів, підготовка проектів на розгляд топ-менеджменту (повний аналіз фінансової звітності, консолідація, аналіз
договірної бази, установчих документів, юридичних аспектів заставних відносин та ін.). Супроводження портфелю
активів/пасивів. Розробка індивідуальних планів обслуговування корпоративних VIP-клієнтів. Крос-продажі. Аналіз
конкурентів, підбір персоналу.
Лют.2007р.-Січ.2008р. - ВАТ «Надра Банк». Посада: Старший радник Дирекції по роботі з МСБ.
Посадові обов’язки: Виконання бюджету МСБ філії банку. Залучення клієнтів сегменту МСБ. Навчання молодих
спеціалістів, проведення кадрових комісій, контроль та стимулювання продажів всіх банківських продуктів напрямку у
відділеннях регіональної мережі, розгляд та затвердження кредитних проектів у власних лімітах повноважень. Залучення та
підготовка проектів VIP – клієнтів, проведення фінансових аналізів клієнтів. Підпорядкування 20 точок продажу в області,
штат співробітників підрозділу МСБ – 30чол.
Лют.2005р.-Лют.2007р. - ПАТ «Приватбанк». Посада: Експерт відділу мікрокредитування, старший експерт відділу
мікрокредитування (програма мікрокредитування в Україні спільно з «IPC GmbH»).
Посадові обов’язки: залучення клієнтів сегменту МСБ, проведення фінансово–економічних аналізів проектів, видача та
супроводження кредитних проектів, робота над якістю кредитного портфелю, навчання молодих спеціалістів.

ПЗ: «MS Office», «1С: Бух», «1С: ЗУП», «M.E.Doc». Водійське посвідчення кат. “В”. Готовність до відряджень.
Досвід управління персоналом 17 років, до 30 осіб.
Володіння мовами: українська - вільно, англійська– «upper-intermediate lvl» certificate (читаю професійну літературу, складаю
Додаткові профільні звіти).
відомості: Тренінги: «BNP Paribas+Deloitte: Бізнес в умовах деофшоризації»; «Ефетивні продажі», «Бізнес-етика спілкування з
клієнтами».
Особисті якості: Комунікабельність, проактивність, відповідальність, креативність, безконфліктність, здібність до навчання і
адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: