Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Кирило

Адміністратор ресторану

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний менеджер з доставки

з 05.2023 по 12.2023 (7 місяців)
Milk Bar, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Керування та зменшення операційних витрат на доставку, шляхом оптимізації маршруту, в середньому на 8%
• Впровадження новітньої системи доставки, через доставку Glovo та Bolt
• Зменшення затримок на доставку, в середньому на 5%
• Збільшення прибутку, за рахунок якісної та оптимізованої доставки на 7%
• Керування персоналом з доставки, вдалося досягнути відтоку персоналу на 11%, за рахунок впровадження системи бонусів та мотиваційної програми для працівників

Адміністратор ресторану

з 05.2023 по нині (11 місяців)
Accor, ibis Hotels, 74 urbanfood, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контролювання виконання стандартів сервісу (видача страв, сервірування столів)
• Керувати видачі сніданків (шведська лінія), комплексних обідів, вечерь
• Навчання, стажування персоналу
• Прийом телефонних дзвінків та консультація гостей (бронювання столів)
• Врегулювання конфліктних ситуацій
• Відкриття та закриття зміни, контроль ведення касової дисципліни, розрахунок гостей
• Взаємодія з HR, бухгалтерією, відділом продажу, маркетингу

✓ Підняття задоволеності гостей на 8%, завдяки неперевершеності обслуговування (Booking 94,6%)
✓ Часткове запущено Room Service, при номерному фонді 250 номерів
✓ Підняття середнього чеку на 3%, завдяки запущенному оновленому меню
✓ Протягом останніх трьох місяців, виконання: фінансового, Room Charge, відгуків на 100%, що значно покращило середній чек, та дало можливість вплинути на заробітну плату співробітників ресторану
✓ В загальному плані, було зароблено операційного прибутку 3,8 мільйони гривень за квітень 2024 (сніданки, конференц-сервіс, банкети, обіди та вечері, а також À la carte)
✓ Протягом року було проведено більше 300 конференцій та подій, обідів та вечерь

Керівник АЗС

з 12.2022 по 06.2023 (6 місяців)
OKKO, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Контролював усі аспекти щоденних операцій, включаючи управління запасами пального, роботу з готівкою, мерчандайзинг, а також планування роботи персоналу на завантаженій автозаправній станції та цілодобовому магазині
• Впроваджував навчальні програми з обслуговування клієнтів, що призвело до підвищення рівня задоволеності клієнтів на 7%
• Досягнув 12% скорочення операційних витрат завдяки ефективному контролю витрат та управлінню запасами
• Керував командою з 30 співробітників, забезпечуючи керівництво, коучинг та оцінку ефективності для забезпечення якісного надання послуг

Досягнення:
✓ Впровадив заходи з економії витрат, що призвело до скорочення операційних витрат на 8% протягом першого року управління
✓ Отримав нагороду "Менеджер місяця" на знак визнання виняткового лідерства, операційної досконалості та високого рівня задоволеності клієнтів
✓ Очолив успішний перехід на нове програмне забезпечення для торгових точок (POS), що дозволило покращити управління

Менеджер з організацій конференцій та подій

з 06.2021 по 05.2022 (11 місяців)
Accor, Mercure, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Успішно спланували та провели 200 конференцій та заходів з кількістю учасників від 10 до 100 осіб, забезпечивши безперебійну логістику, винятковий досвід учасників та позитивні відгуки
• Впровадили заходи з економії коштів, що призвело до 20% скорочення витрат на проведення заходів при збереженні високих стандартів якості та задоволеності відвідувачів
• Отримав визнання за видатне планування та проведення заходів, у тому числі 2 галузеві нагороди або номінації за креативність, інновації та успішне проведення виняткових заходів
• Розробляв та управляв бюджетами заходів, послідовно досягаючи фінансових цілей та максимізуючи дохід за рахунок стратегічного управління витратами та спонсорських можливостей

Освіта

Національний юридичний університет імені Володимира Великого

Право, Київ
Вища, з 2018 по 2024 (6 років)

Спеціалізація: адміністративне, фінансове та інформаційне право.

Додаткова освіта та сертифікати

Співробітник місяця в CITYHOTEL

Грудень 2021
Сертифікат

Співробітник місяця в OKKO

Березень 2023

HACCP

Листопад 2023

Сомельє (тренінг)

Серпень 2021

Неперевершена гостинність (тренінг)

2023, 3 місяці

Перша до медична допомога

Квітень 2024

Таймінг та управління часом

Січень 2024

Управління командою

Листопад 2023

Робота з гостями

Вересень 2023

Співробітник кварталу від Accor

Березень 2024

Касова дисципліна

2023-2024

Знання і навички

Лідерство Комунікабельність Робота в команді Урегулювання конфліктів Адаптивність Тайм-менеджмент Уважність Емпатія Творчий підхід Управління командою Самостійне прийняття рішень Емоційний інтелект Продуктивність 1С:Підприємство HRS Opera Операційний менеджмент Вирішення проблем Управління фінансовими потоками Microsoft 365 Пунктуальність Наполегливість Ведення документації Oracle MICROS Робота з гостями Організація заходів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Я пристрасний професіонал, орієнтований на людей, з 6-ти річним досвідом роботи в індустрії гостинності, який прагне застосувати свої навички та знання, працюючи з міжнародними командами в сучасному, складному та швидкозростаючому середовищі, де я міг би змінити ситуацію на краще та допомогти створити та підтримувати здорову, продуктивну та кооперативну культуру.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: