Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9879964
Директор з маркетингу
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Телефон: [
Email: [
Україна, м. Дніпро
Аннотація
Динамічний та націлений на результат фахівець з маркетингу з 10-річним досвідом роботи на керівних посадах у сфері маркетингу. Маю досвід розробки та впровадження ефективних маркетингових стратегій, управління міжфункціональними командами та проведення успішних рекламних кампаній. Володію навичками digital маркетингу, бренд-менеджменту та маркетингового аналізу. Вмію досягати відчутних результатів та оптимізувати маркетингові витрати. Прагну безперервного навчання та постійного відстеження галузевих тенденцій. Маю лідерські, комунікаційні навички та вміння вирішувати проблеми.
Досвід роботи:
2022 – по теперішній час. Керівник департаменту маркетингу, Університет імені Альфреда Нобеля
Результат: +130% від плану набір студентів у прифронтовому регіоні, за найвищою ціною контракту в регіоні.
• Розробка та реалізація маркетингових стратегій, рекламних кампаній із залучення студентів до Університету
• Складання бюджету маркетингу, медіапланування, контроль виконання бюджету, оптимізація витрат на маркетинг
• Організація та контроль спільної роботи департаменту маркетингу, клієнт-сервісної команди та менеджерів по продажах
• Організація заходів для підвищення впізнаваності бренду Університету, залучення нових студентів та партнерів
2020 - теперішній час. Засновник та керівник агенції з розробки та реалізації маркетингових стратегій Strategic Marketing Room
Результат: зростання обороту компанії х2 щороку, середній цикл життя клієнта – 3 роки.
• Заснувала та керую маркетинговою агенцією, орієнтованою на надання стратегічних маркетингових рішень для клієнтів.
• Розробляю індивідуальні маркетингові стратегії, адаптовані до конкретних цілей та цільової аудиторії клієнтів.
• Контролюю виконання маркетингових кампаній, забезпечуючи відповідність очікуванням та цілям клієнтів.
• Підтримую міцні відносини з клієнтами, надаючи винятковий сервіс та сприяючи задоволенню потреб клієнтів.
2019 – 2020, Менеджер з маркетингу, ICoach, Продюсерській центр для експертів та онлайн-шкіл (Грузія)
Результат: підвищення середнього чеку компанії на 47%, зростання середнього рівня прибутку клієнтів у 1,7 рази.
• Розробляла та впроваджувала маркетингові стратегії для просування послуг онлайн-освіти.
• Впроваджувала ініціативи цифрового маркетингу, включаючи маркетинг у соціальних мережах, email-маркетинг та контент-маркетинг.
• Співпрацювала з внутрішніми командами для оптимізації стратегій залучення та утримання клієнтів.
• Здійснювала моніторинг результатів та надавала рекомендації щодо оптимізації кампаній на основі даних.
2018-2019, Маркетолог, «Медова біржа» - онлайн-платформа, що об'єднує виробників та експортерів меду
Результат: 1 000+ реєстрацій на сайті та 10 000 цільових підписників у Facebook протягом першого місяцю запуску проекту за рахунок глибокого дослідження цільової аудиторії та обраної контент-стратегії.
• Розробила та впровадила маркетингову стратегію виходу на ринок платформи для залучення нових користувачів та підвищення їхньої активності на платформі.
• Використовувала цифрові маркетингові канали, такі як соціальні мережі та таргетована реклама, контент-стратегію, щоб охопити максимум цільової аудиторії.
2016 – 2019, Менеджер з маркетингу, завод "Екодім" (Київ), виробництво та будівництво дерев'яних каркасних будинків і покрівельних систем.
Результат: Розробка та успішна реалізація комплексної маркетингової стратегію виведення на ринок торгової марки SCANDI – модульні каркасні будинки: 500+ заявок щомісяця по ціні 0,13-0,68$ протягом 2 років.
• Керувала всіма маркетинговими ініціативами для виробника дерев'яних каркасних будинків та будівельної компанії.
• Впроваджував стратегії цифрового маркетингу, CRM та автоматизації маркетингу, включаючи розробку та наповнення сайту, контекстну рекламу, соціальні мережі та таргетовану рекламу.
• Співпрацювала з міжфункціональними командами для забезпечення узгодженої комунікації бренду та покращення клієнтського досвіду.
2007 – 2015, Доцент кафедри маркетингу, завідувач наукового відділу, завідувач кафедри політології, Університет імені Альфреда Нобеля
Результат: Зростання кількості публікацій НПП та студентів у наукових виданнях у 3,5 рази, підвищення якості публікацій НПП та студентів у 2 рази (публікації в рецензованих виданнях, Scopus), впровадження рейтингової оцінки наукової роботи НПП, видання підручника з агромаркетингу, посібника з Регіональної економіки та 5+ наукових монографій…
• Розробляла програми підвищення важливості та значимості наукової роботи серед викладачів та студентів університету;
• Розробляла рейтингові системи наукових досягнень, готувала наукові дослідження, монографії та статті щодо розвитку науки
• Організовувала наукові заходи – Всесвітній Нобелівський Конгрес, Міжнародна Нобелівська олімпіада, Дні науки тощо
• Розробляла програми маркетингових дисциплін та методичне забезпечення до них, підручники, посібники, практичні роботи. Керувала дипломниками
• Працювала над підвищенням впізнаваності університету та покращенням репутації університету за допомогою цільових кампаній та ініціатив.
Освіта
2009 - Міжнародна економіка - кандидат економічних наук, Донецький національний університет
2003 - Міжнародна економіка - спеціаліст, Дніпропетровський національний університет
Стажування, тренінги
• Big Money University (Київ) – Розвиток та управління бізнесом (2023)
• Школа бізнесу від Нової пошти (Дніпро, 2021)
• ЛОБ 2019 - Лабораторія онлайн-бізнесу, міжнародна конференція для підприємців від Genius.Space (Київ, 2019)
• Міжнародна школа бізнесу (IBS, м. Дніпропетровськ) - Інтерактивний маркетинг на підприємстві (2014)
• Внутрішній аудит із впровадження міжнародних стандартів якості управління (м. Дніпропетровськ, Україна) - сертифікат внутрішнього аудитора (2011)
• Бізнес-школа Університету Амстердама (Нідерланди) - Стратегічний маркетинг, Маркетингові комунікації (2009)
• СRC Central European University за програмою "IRES" (м. Будапешт, Угорщина) - Міжнародні відносини та Європейські студії (2007)
Додаткова інформація:
1. Досвід керівництва маркетинговими командами від 2 до 8 осіб, включаючи дизайнерів, PPC-менеджерів, таргетинг-менеджерів, SMM-менеджерів, копірайтерів та маркетологів-менеджерів.
2.Знання CRM-систем, таких як Бітрікс24, Clickfunnel, IP-телефонія Binotelb та Zdarma. Також досвід роботи з платформою для автоворонок та продажів LeeLoo.ai.
3.Українська мова – рідна, Англійська – Pre-Intermadiate, в процесі вивчення (відновлення)
4. Перемагала у наукових конкурсах: конкурс молодих вчених від Національної академії наук України – 1 місце за монографію; конкурс молодих науковців від БФ Президента України Леоніда Кучми – 1 місце за наукову роботу.
Схожі кандидати
Начальник отдела маркетинга, руководитель интернет-магазина (e-commerce), аналитик
Дніпро
Керівник відділу реклами та маркетингу
Дніпро, Івано-Франківськ
,
ще 4 міста
Продакт-менеджер, директор по маркетингу
Дніпро
CMO, Head of digital, e-commerce
Дніпро, Київ
,
ще 2 міста
Директор з розвитку, NKAM, KAM, менеджер з просування та збуту ТМ
80000 грн, Дніпро, Київ
,
ще 3 міста
Digital-маркетолог, директор по маркетингу, CMO, Head of marketing
Дніпро, Запоріжжя
,
ще 8 міст