Резюме від 28 липня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9879964

Директор з маркетингу

Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА ДАШЕВСЬКА
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Україна, м. Дніпро

Аннотація
Динамічний та націлений на результат фахівець з маркетингу з 10-річним досвідом роботи на керівних посадах у сфері маркетингу. Маю досвід розробки та впровадження ефективних маркетингових стратегій, управління міжфункціональними командами та проведення успішних рекламних кампаній. Володію навичками digital маркетингу, бренд-менеджменту та маркетингового аналізу. Вмію досягати відчутних результатів та оптимізувати маркетингові витрати. Прагну безперервного навчання та постійного відстеження галузевих тенденцій. Маю лідерські, комунікаційні навички та вміння вирішувати проблеми.

Досвід роботи:
2022 – по теперішній час. Керівник департаменту маркетингу, Університет імені Альфреда Нобеля
Результат: +130% від плану набір студентів у прифронтовому регіоні, за найвищою ціною контракту в регіоні.
• Розробка та реалізація маркетингових стратегій, рекламних кампаній із залучення студентів до Університету
• Складання бюджету маркетингу, медіапланування, контроль виконання бюджету, оптимізація витрат на маркетинг
• Організація та контроль спільної роботи департаменту маркетингу, клієнт-сервісної команди та менеджерів по продажах
• Організація заходів для підвищення впізнаваності бренду Університету, залучення нових студентів та партнерів
2020 - теперішній час. Засновник та керівник агенції з розробки та реалізації маркетингових стратегій Strategic Marketing Room
Результат: зростання обороту компанії х2 щороку, середній цикл життя клієнта – 3 роки.
• Заснувала та керую маркетинговою агенцією, орієнтованою на надання стратегічних маркетингових рішень для клієнтів.
• Розробляю індивідуальні маркетингові стратегії, адаптовані до конкретних цілей та цільової аудиторії клієнтів.
• Контролюю виконання маркетингових кампаній, забезпечуючи відповідність очікуванням та цілям клієнтів.
• Підтримую міцні відносини з клієнтами, надаючи винятковий сервіс та сприяючи задоволенню потреб клієнтів.
2019 – 2020, Менеджер з маркетингу, ICoach, Продюсерській центр для експертів та онлайн-шкіл (Грузія)
Результат: підвищення середнього чеку компанії на 47%, зростання середнього рівня прибутку клієнтів у 1,7 рази.
• Розробляла та впроваджувала маркетингові стратегії для просування послуг онлайн-освіти.
• Впроваджувала ініціативи цифрового маркетингу, включаючи маркетинг у соціальних мережах, email-маркетинг та контент-маркетинг.
• Співпрацювала з внутрішніми командами для оптимізації стратегій залучення та утримання клієнтів.
• Здійснювала моніторинг результатів та надавала рекомендації щодо оптимізації кампаній на основі даних.
2018-2019, Маркетолог, «Медова біржа» - онлайн-платформа, що об'єднує виробників та експортерів меду
Результат: 1 000+ реєстрацій на сайті та 10 000 цільових підписників у Facebook протягом першого місяцю запуску проекту за рахунок глибокого дослідження цільової аудиторії та обраної контент-стратегії.
• Розробила та впровадила маркетингову стратегію виходу на ринок платформи для залучення нових користувачів та підвищення їхньої активності на платформі.
• Використовувала цифрові маркетингові канали, такі як соціальні мережі та таргетована реклама, контент-стратегію, щоб охопити максимум цільової аудиторії.
2016 – 2019, Менеджер з маркетингу, завод "Екодім" (Київ), виробництво та будівництво дерев'яних каркасних будинків і покрівельних систем.
Результат: Розробка та успішна реалізація комплексної маркетингової стратегію виведення на ринок торгової марки SCANDI – модульні каркасні будинки: 500+ заявок щомісяця по ціні 0,13-0,68$ протягом 2 років.
• Керувала всіма маркетинговими ініціативами для виробника дерев'яних каркасних будинків та будівельної компанії.
• Впроваджував стратегії цифрового маркетингу, CRM та автоматизації маркетингу, включаючи розробку та наповнення сайту, контекстну рекламу, соціальні мережі та таргетовану рекламу.
• Співпрацювала з міжфункціональними командами для забезпечення узгодженої комунікації бренду та покращення клієнтського досвіду.
2007 – 2015, Доцент кафедри маркетингу, завідувач наукового відділу, завідувач кафедри політології, Університет імені Альфреда Нобеля
Результат: Зростання кількості публікацій НПП та студентів у наукових виданнях у 3,5 рази, підвищення якості публікацій НПП та студентів у 2 рази (публікації в рецензованих виданнях, Scopus), впровадження рейтингової оцінки наукової роботи НПП, видання підручника з агромаркетингу, посібника з Регіональної економіки та 5+ наукових монографій…
• Розробляла програми підвищення важливості та значимості наукової роботи серед викладачів та студентів університету;
• Розробляла рейтингові системи наукових досягнень, готувала наукові дослідження, монографії та статті щодо розвитку науки
• Організовувала наукові заходи – Всесвітній Нобелівський Конгрес, Міжнародна Нобелівська олімпіада, Дні науки тощо
• Розробляла програми маркетингових дисциплін та методичне забезпечення до них, підручники, посібники, практичні роботи. Керувала дипломниками
• Працювала над підвищенням впізнаваності університету та покращенням репутації університету за допомогою цільових кампаній та ініціатив.
Освіта
2009 - Міжнародна економіка - кандидат економічних наук, Донецький національний університет
2003 - Міжнародна економіка - спеціаліст, Дніпропетровський національний університет
Стажування, тренінги
• Big Money University (Київ) – Розвиток та управління бізнесом (2023)
• Школа бізнесу від Нової пошти (Дніпро, 2021)
• ЛОБ 2019 - Лабораторія онлайн-бізнесу, міжнародна конференція для підприємців від Genius.Space (Київ, 2019)
• Міжнародна школа бізнесу (IBS, м. Дніпропетровськ) - Інтерактивний маркетинг на підприємстві (2014)
• Внутрішній аудит із впровадження міжнародних стандартів якості управління (м. Дніпропетровськ, Україна) - сертифікат внутрішнього аудитора (2011)
• Бізнес-школа Університету Амстердама (Нідерланди) - Стратегічний маркетинг, Маркетингові комунікації (2009)
• СRC Central European University за програмою "IRES" (м. Будапешт, Угорщина) - Міжнародні відносини та Європейські студії (2007)
Додаткова інформація:
1. Досвід керівництва маркетинговими командами від 2 до 8 осіб, включаючи дизайнерів, PPC-менеджерів, таргетинг-менеджерів, SMM-менеджерів, копірайтерів та маркетологів-менеджерів.
2.Знання CRM-систем, таких як Бітрікс24, Clickfunnel, IP-телефонія Binotelb та Zdarma. Також досвід роботи з платформою для автоворонок та продажів LeeLoo.ai.
3.Українська мова – рідна, Англійська – Pre-Intermadiate, в процесі вивчення (відновлення)
4. Перемагала у наукових конкурсах: конкурс молодих вчених від Національної академії наук України – 1 місце за монографію; конкурс молодих науковців від БФ Президента України Леоніда Кучми – 1 місце за наукову роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: