Alena
Кадровик
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Чернігів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9895271
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
08.02.1992.
Адреса: м. Чернігів, вул. Попудренко 20.
тел:[
Ел пошта.
[
Освіта:
Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Інститут історії етнології та правознавства ім. О. М. Лазаревського
Спеціалізація: Викладач історії та правознавства.
Навчання з 2009-2014рр.
Повна вища освіта.
Досвід роботи:
З червня 2017 р. по березень 2023 р. ТОВ «Мода з доставкою». З 2017 р. по березень 2023 р. фахівець відділу кадрів. Оператор інформаційно-комунікаційних мереж.
2015 – 2016 рр. «Еколл». Оператор інформаційно-комунікаційних мереж.
Професійні навички кадрового працівника:
◦ Основи ведення кадрового діловодства.
◦ Оформлення основних наказів, реєстрів інструкцій, заяв згідно ДСТУ.
◦ Прийняття на роботу та переведення/переміщення, звільнення працівників, згідно законодавства.
◦ Проведення різних видів відпусток (щорічних, соціальних, декретних, без збереження заробітної плати) Слідкування за документами, які надають право на різні види відпустки.
◦ Формування та ведення особових справ працівників. Оформлення картки П-2. Внесення змін трудової діяльності осіб.
◦ Заповнення та подальше введення трудових книжок.
◦ Основна робота з листками непрацездатності.
◦ Створення графіків робочого часу на підприємстві.
◦ Ведення в базу 1с основної інформації про працівників. Прийняття та переведення/переміщення, звільнення працівників. Внесення в базу відпусток (щорічних, соціальних, декретних, без збереження заробітної плати).
Навики та вміння:
• Уміння працювати з комп’ютером на рівні досвідченого користувача вмієте працювати з оргтехнікою та Інтернетом.
• Базові знання комп’ютерної техніки.
• Володіння основ програм Word, Excel, 1C, Medoc,
• Уміння працювати з людьми, висока комунікабельність
• Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – початковий рівень.
Бажаний рівень заробітної плати: від 12000 грн.
Особисті якості
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Швидко навчаюсь, не конфліктність.
Додаткова інформація
Сімейний стан: не одружена
Хобі: література, мистецтво.
Інші резюме цього кандидата
Чернігів
Різник Альона Миколаївна Досвід роботи: • З 2017 р. по нинішній час ТОВ «Мода з доставкою». З 2017 р. по цей час фахівець відділу кадрів. Оператор інформаційно-комунікаційних мереж. • 2015 – 2016 рр. «Еколл...
Схожі кандидати
HR Specialist
Чернігів
HR-менеджер
Чернігів
Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
18000 грн, Чернігів
Інспектор відділу кадрів
Чернігів
Керівник, HR-менеджер, супервайзер, адміністратор
Чернігів
Інспектор відділу кадрів
Чернігів