Резюме від 23 жовтня 2023 Файл

Татьяна

Економіст, бухгалтер, менеджер

Вік:
50 років
Місто проживання:
Канів
Готовий працювати:
Канів, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Танана Тетяна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Канів
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Працевлаштування на посаду: економіст, бухгалтер, менеджер.
ОСвіта
Черкаський державний технологічний університет
2009 рік бакалавр
• Напрям підготовки «Економіка підприємства».
Досвід роботи
• ПрАТ «Миронівська птахофабрика»
Посада:
Обліковець 10.06.2020 – 23.06.2023
Обов’язки:
• достовірно вести розрахунок та аналіз інформації використання засобів індивідуального захисту, господарських товарів, канцелярських товарів, спецодягу на все підприємство щомісячно та вчасно робити замовлення даних ТМЦ;
• проводити постійний контроль доставки замовлення та залишків на складі;
• своєчасно проводити списання палива;
• постійно перевіряти оплату послуг;
• своєчасно та достовірно проводити інвентаризацію відходів;
• своєчасно і достовірно вести облік робочого часу працівників служби, звірка інформації проведення відсутності по відпусткам, лікарняним листам, мобілізованим;
• ведення записів документації служби (заповнення журналів, форм, програм, інструкцій, навчання)
• щомісячно проводити внутрішнє навчання колег служби;

Посада:
фахівець з обробки та внесення бухгалтерських даних 14.05.2019 – 09.06.2020
Обліковець 10.06.2020 – 23.06.2023
Обов’язки:
• своєчасно і достовірно вести облік робочого часу робітників виробничих дільниць комплексу, проводити нарахування заробітної плати, проведення листків непрацездатності, відпусток, звільнень та переводів на роботу;
• перевірка та аналіз інформації, що надходить від майстрів виробничих дільниць;
• ведення робіт з оперативного обліку (об’єму готової продукції, витрат ТМЦ та сировини, які використовують у виробництві).

• Управління Пенсійного фонду України в м. Каневі та Канівському районі Черкаської області,
Посада: головний спеціаліст по контрольно-перевірочній роботі за нарахуванням та сплатою платежів відділу обліку надходження платежів 01.2014 - 04.2017р
Обов’язки: Здійснення контрольно-перевірочної роботи за нарахуванням та сплатою платежів та забезпеченню додержання вимог державних стандартів:
• проведення планових та позапланових перевірок платників – юридичних та фізичних осіб;
• проведення контролю за відшкодуванням коштів нарахованих по актах перевірок платників;
• підготовка рішень про застосування фінансових санкцій, передбачених законодавством та складання протоколів про адміністративні порушення на посадових осіб підприємств, установ, організацій у порядку, передбаченому чинним законодавством;
• забезпечення повноти застосування заходів впливу до порушників пенсійного законодавства та контролю за усуненням порушень виявлених під час перевірок;
• здійснення перевірок своєчасності, достовірності, повноти обчислення та своєчасності сплати збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій;
• підготовлення інформації до головного управління та органів виконавчої влади
• підготовлення місячних та річних зведень;
• здійснення контролю щодо достовірності даних в особових рахунках платників;
• проведення звірок з платниками щодо нарахованого і сплаченого внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

• Управління Пенсійного фонду України в м. Каневі,
Посада: головний спеціаліст відділу обліку надходження платежів управління 10.2010 - 04.2014р
Обов’язки:
• забезпечення збору та ведення обліку надходжень від сплати страхових внесків від сплати збору за додатковими ставками, інших коштів, що надходять до бюджету управління відповідно до законодавства;
• проведення за вимогою платників звірення сум нарахованих та сплачених внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування, пільгових та наукових пенсій тощо;
• здійснення заходів щодо стягнення у передбаченому законодавством порядку, своєчасно не нарахованих та/або не сплачених сум страхових внесків та інших платежів до бюджету Фонду;
• забезпечення своєчасної підготовки та передачі матеріалів по боржниках юридичному сектору для проведення позовної роботи;
• проведення планових та позапланових перевірок платників – юридичних та фізичних осіб;
• проведення контролю за відшкодуванням коштів нарахованих по актах перевірок платників;
• складання проектів рішень про накладення фінансових санкцій за порушення чинного законодавства;
• порушення в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;
• складання протоколів про адміністративні порушення на посадових осіб підприємств, установ, організацій у порядку, передбаченому чинним законодавством;
• підготовлення проектів відповідей на звернення, заяви та скарги підприємств, установ і громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
Ключові навички
• Впевнений користувач 1С; пакету MS Office.
• Знання та вміння працювати з “будь-якими” видами документації.
• Уміння працювати в команді.
• Уміння вирішувати комплексні завдання.
• Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
• Уміння аналізувати статистичні данні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: