Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Майя

Керуючий відділенням банку, економіст, фінансист, аудитор, бухгалтер

Місто:
Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ
Васильчук Майя Михайлівна
Контактні телефони
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рік народження
1971
Місто
Олександрія, Кіровоградська обл.
Сімейний стан
Заміжня. Маю сина 1990р.н. та доньку 2003р.н.

Освіта
Дві вищих.
Навчальний заклад
Кіровоградській інститут с/х машинобудування.
Дніпропетровська академія управління, бізнесу та права.
Кваліфікація за дипломом
Інженер-механік.
Менеджер-економіст.

Мережа магазинів «Маркетопт» та «Оптовичок»
2018 січень – по теперішній час
Бухгалтер.

ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК»
2016 квітень – 2017 липень
Керуючий відділення.

АТ «Придніпровське регіонального управління» Банку «Фінанси та Кредит».
2006 лютий – 2016 березень
Начальник відділення, заступник начальника відділення, заступник начальника відділу організації та контролю продаж, начальник відділу контролю продаж, регіональний директор, старший кредитний інспектор.

Олександрійська філія ПриватБанку.
2002 березень – 2006 лютий
Економіст відділу осблуговування населення, експерт відділу кредитування фізичних осіб.

ТОВ «БКНС»
1998 вересень – 1999 липень
Завідуюча магазином.

ТОВ «Меридіан»
1998 лютий – 1998 вересень
Бухгалтер.

Відділ культури Олександрійської райдержадміністрації.
1993 лютий – 1996 вересень
Інспектор по охороні праці та кадрам.

Маю досвід роботи ведення ФОП 2 групи ( відкриття, супровід податкової звітності та банківське обслуговування, закриття).
Укладання договорів та супровід з комунальними підприємствами .
Участь у тендерах оренди та купівлі нерухомого майна та земельних ділянок.
Також маю досвід роботи організації залучення клієнтів (юридичних та фізичних осіб) на комплексне обслуговування до відділення Банку;
організація продажів всіх банківських продуктів клієнтам (проведення зустрічей, консультацій), впровадження нових послуг, розроблених Банком;
організація та здійснення активних операцій ( класичне кредитування, овердрафт, автокредитування , кредити на купівлю житла, споживче кредитування , гарантії ) і пасивних операцій ( залучення депозитів юридичних і фізичних осіб та їх розміщення );
забезпечення виконання планових показників діяльності відділення;
організація роботи по валютно обмінним операціям;
організація і контроль операційної роботи та касової дисципліни відділення. .
Цілеспрямована, комунікабельна, ініціативна, мобільна, здатна аналізувати та адекватно усвідомлювати інформацію, пристосовуватися до реалій конкретної ситуації, швидко навчатися новому; працювати, як в команді, так і самостійно; маю творчий підхід до реалізації поставленої мети; досвід спілкування з VIP- персонами; вмію налагоджувати та підтримувати ділові стосунки; не байдужа до проблем організації, на яку працюю; оптимістично налаштована, маю активну життєву позицію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: