• Файл

Наталія

Менеджер з продажів, закупівель

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тараканова Наталія Василівна
м.Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: НТУУ «КПІ», диплом - інженер.
КМУ-4, диплом – медсестра.
Іноземна мова: польська (А).

Менеджер з продажів
Червень 2020-
ТОВ «Солді и Ко»

Функціональні обов’язки:
Продажі
1. Пошук клієнтів.
2. Проведення зустрічей та налагодження партнерських зав’язків, з’ясування потреб по товарним групам, документальне оформлення партнерських відносин.
3. Технічний супровід на об’єктах за необхідності у групі тех. надзору (проведення випробувань).
4. Робота з щоденними замовленнями споживачів, підготовка документів та товарів до відвантаження.
5. Контроль взаєморозрахунків у розрізі договорів.
6. Своєчасне інформування клієнтів щодо акцій, надходження товарів, рекламна/інформаційна підтримка.
7. Формування/перегляд знижок для клієнтів, погодження з керівництвом, згідно взаєморозрахунків, обсягів продажів.
Менеджер з постачання
грудень 2013 – червень 2020
ТОВ «Анкора Трейд»
Функціональні обов’язки:
Закупка
1. Моніторинг ринку постачальників товарів для подальшої роботи на найбільш вигідних умовах. (Порівняння якості товару, згідно технічних характеристик, цін, умов оплат та умов поставок).
2. Аналіз та відбір найкращих умов та цін від постачальників.
3. Підготовка та проведення переговорів з постачальниками, оформлення та підписання договорів.
4. Формування в системі 1С контактної інформації по постачальникам, а також формування бази альтернативних постачальників по різним категоріям товарів.
5. Контроль наявності необхідних сертифікатів для товарів та інших нормативних документів.
6. Заповнення номенклатурою товарних груп в програмі 1С (номенклатура, тех.парметри, ціни).
7. Контроль наявності товарів на складах і забезпечення своєчасного поповнення складських запасів.
8. Формування заказів постачальникам на підставі аналізу даних продажів, заявок складу.
9. Планування поставок товарів на склади, організація прийому товару.
10. Постановка товарів на приход в управлінському та бухгалтерському обліку згідно приходних документів.
11. Оформлення недостач, повернень, пересорту (в управлінському та бухгалтерському обліку).
12. Обробка запитів, замовлень та інших звернень менеджерів з продажів.
13. Системна перевірка номенклатурних груп в 1С на відповідність.
14. Формування нових цін на групи товарів при необхідності (орієнтація на зміни цін постачальників, курс валют, торгових цін на ринку, акцій, введення акцій, розпродажів на товар, що не продається).

Продажі
8. Пошук та налагодження партнерських зав’язків зі споживачами, з’ясування потреб по товарним групам, документальне оформлення партнерських відносин.
9. Обробка заявок споживача, підготовка документів та товарів до відвантаження (взаємодія зі складом).
10. Контроль взаєморозрахунків у розрізі договорів.
11. Своєчасне інформування клієнтів щодо акцій, надходження товарів, рекламна/інформаційна підтримка.
12. Формування/перегляд знижок для клієнтів, погодження з керівництвом, згідно взаєморозрахунків, обсягів продажів.
Менеджер з постачання
вересень 2007 - грудень 2013
ООО «Прушиньски»

Функціональні обов’язки:
Закупка
1. Контроль наявності товарів на складах (у всіх регіонах України 24 склади + центральний склад) та забезпечення своєчасного поповнення складських запасів.
2. Формування складських залишків на складах з урахуванням специфіки регіону.
3. Підготовка інформації про товари с низьким коефіцієнтом оборотності, пошук рішення таких ситуацій.
4. Оцінка складських залишків, причин виникнення залишків, підготовка груп товарів до акцій, розпродажу, формування спец. цін.
5. Формування цін для подальшої реалізації в мережі, при необхідності, формування цін з урахуванням специфіки регіону (конкурентне середовище).
6. Своєчасне забезпечення продукцією об’єктів, на підставі договірних зобов’язань. Повний документообіг з постачальником і клієнтом.
7. Постановка задач програмісту 1С для реалізації програмного продукту, що дозволяє більш чітко відслідковувати необхідну інформацію по руху товарів наприклад, контроль резервів, об’єктні/проектні заявки, оптові заявки, переміщення між складами).
8. Навчання для співробітників по работі з програмою 1С, работі зі звітами, заявками, документами.

Менеджер з постачання/офіс менеджер
вересень 2003-вересень 2007
ТОВ«Центробуд» - будівельна компанія

Функціональні обов’язки:
1. Пошук, підбір та комплектація будівництва необхідними будівельними матеріалами.
2. Співпраця з замовником, дизайнером, постачальником.
3. Складання кошторису, погодження з замовником;
4. Погодження вхідних цін на матеріали з керівником;
5. Складання графику поставок та контроль виконання.
6. Контроль виконання рабіт на будівництві.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: