- PRO
Юлія
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, Медичний реєстратор, Адміністративний менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9928738/
Досвід роботи
Фахівець з діловодства
з 10.2023 по нині
(1 рік 10 місяців)
Страхова компанія "Insurance", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Ведення діловодства компаніїї:
-вхідна, вихідна кореспонденція, накази, розпорядження;
-формування та ведення архіву компаніі;
-контрольні запити на публічну інформацію;
-контроль за виконанням листів;
-формування та відправка вихідної кореспонденції;
-отримання вхідної кореспонденції та комунікація з кур'єрськими службами;
Провідний архівіст сектору довідкової роботи
з 05.2023 по 08.2023
(3 місяці)
Галузевий державний архів Держспецзв'язку, Київ (Державні організації)
Професійні обов’язки:
-довідкова робота;
-письмові запити на публічну інформацію;
-квартальні плани роботи;
-підготовка пропозицій та ведення несекретного діловодства в т.ч. з грифом ДСК;
-облік наказів з усіх видів діяльності, ЕПК та акти про знищення НАФ;
-формування та відправка вихідної кореспонденції;
-отримання вхідної кореспонденції та комунікація з кур'єрськими службами;
-складання та погодження номенклатури справ;
Головний спеціаліст експертної групи з питань інформаційних стратегій
з 03.2021 по 10.2022
(1 рік 7 місяців)
Міністерство оборони України, Київ (Державні організації)
Професійні обов’зки:
-підготовка керівних документів експертної групи,
-надання звітних матеріалів щодо виконання щомісячних, щорічних планів та участь у підготовці матеріалів для доповідей Міністру оборони України;
-інформаційно-аналітичне забезпечення розроблення політик щодо організації та проведення інформаційних кампаній за напрямом діяльності Міноборони, ЗСУ;
-участь у проведенні міжвідомчих заходах (конференціях, форумах, зустрічах тощо) з питань стратегічних комунікацій; -участь в оцінюванні результатів реалізації державної інформаційної політики в Міноборони за показниками досягнення визначених цілей, підготовка пропозицій;
-участь в організації і розробці програмних та плануючих документів щодо розвитку спроможностей системи стратегічних комунікацій Міноборони та ЗСУ;
Менеджер зі збуту продукції
з 03.2020 по 12.2020
(9 місяців)
ТОВ «Мега-пресс групп»., Київ (Видавництво, поліграфія)
Професійні обов’зки:
-ведення клієнтської бази;
-пошук замовників;
-відвантаження та контроль якості товару;
-моніторинг та аналіз реалізації продукції;
-контроль розрахунків за договорами.
Помічник директора
з 06.2018 по 09.2019
(1 рік 3 місяці)
ДИРЕКЦІЯ "АВТОТРАНСПОШТА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", Київ (Автобізнес та автосервіс)
Професійні обов’язки:
- ведення діловодства підприємства;
-організація нарад та ведення протоколів засідань;
-організація зустрічей директора та координація роботи відділів;
-складання звітів для нарад,
-звіти про щомісячну роботу у відділах;
-виконання особистих доручень директора;
Інженер 1 кат. відділу документації
з 05.2012 по 06.2018
(6 років 1 місяць)
ДП «Преса», Київ (Видавництво, поліграфія)
Професійні обов’язки:
-ведення діловодства (вхідна та вихідна кореспонденція) підприємства;
-письмові запити на публічну інформацію;
-взаємодія з кур'єрськими службами (Укрпошта, фельдєгерська служба)
-контроль термінів керівних документів;
-виконання службових доручень керівника;
-заміщення начальника відділу та виконання його обов’язків на період відпустки.
Менеджер з маркетингу та збуту готової продукці
з 11.2004 по 05.2011
(6 років 6 місяців)
Державне Видавництво "Преса України", Київ (Видавництво, поліграфія)
Професійні обов’язки:
-ведення первинного обліку;
-ведення переговорів та укладання договорів з клієнтами; -телефонний маркетинг;
-організація та участь у виставках видавництва;
-розробка схем взаємодії з клієнтами та доставки товару; -контроль за виконанням умов договорів та обсягів продажів.
Освіта
Київський національний технічний університет «КПІ»
Спеціальність «Економіка підприємства» (магістр), Київ
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)
Київський національний університет ім. Драгоманова (2011 р.).
Київ
Середня, з 2011 по 2011 (менш ніж 1 рік)
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності з курсом ділової англійської мови»
Київський національний університет культури та мистецтв
“Менеджер книговидання і книговидавничої справи” (спеціаліст), Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою 2 ступеня
Знання і навички
- Пунктуальність
- MS Office
- MS Word
- MS Excel
- Комунікабельність
- Грамотна усна та письмова мова
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Оперативність
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Професійні навички: Досвідчена користувачка ПК: MsWord, Excel, Power Point, СЕДО на рівні впевненого користувача, володіння багатофункціональною оргтехнікою; навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет; знання англійської мови В1, навички проведення заходів, ведення переговорів і ділового листування.
Особисті якості: Швидкість у навчанні та адаптації до нових умов, відповідальність, організаторські здібності, пунктуальність, сміливість у прийнятті рішень. Вміння уникати конфліктних ситуацій, висока працездатність та відданість роботі. Комунікабельність і стресостійкість.
Сімейний стан: Не одружена, дітей не маю
Схожі кандидати
-
Менеджер з документообігу
32000 грн, Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Асистент керівника
Київ -
Менеджер з документообігу
Київ -
Адміністратор офісу
Київ