Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Михайло

Інтернет-маркетолог, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з контекстної реклами (Підрядні роботи)

з 11.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Govorika, Дистанційно (Освіта, наука)

Вхідні дані

Компанія: Govorika
Ніша: логопедична онлайн-школа
ГЕО: увесь світ (україномовні та російськомовні користувачі)

Завдання: залучити нових коричтувачів на безкоштовне пробне заняття за допомогою реклами в Google Ads

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Проведено аналіз цільової аудиторії та виявлено основні болі, потреби, критерії вибору та заперечення
2) Проведено аналіз компанії та виявлені ТОП-переваги.
3) Проведено аналіз конкурентів та виявлено їх основні переваги та недоліки
4) Налаштовано пошукову рекламу за 3-ма типами запитів:

- брендові запити
- запити компаній-конкурентів
- продуктові запити (пов'язані з послугами компанії)

5) Налаштовано рекламу в медійній мережі Google з різними типами таргетингу:

- інтереси
- теми
- ключові слова
- місця розміщення
- сегменти аудиторії
- демографічні показники

6) Налаштовано відео рекламу на YouTube з різними типами таргетингу:

- інтереси
- теми
- ключові слова
- сегменти аудиторії
- демографічні показники

7) Налаштовано відстеження основних показників воронки продажу до етапу "Пробне заняття" за допомогою інструментів Google Analytics та Google Tag Manager

Результат

Кількість заявок – 196
Кількість пробних занять - 44
Конверсія в пробне заняття – 22%

Інтернет-маркетолог

з 06.2021 по 05.2023 (1 рік 11 місяців)
КазГаз (Підрядні роботи), Дистанційно (Енергетика)

Вхідні дані

Компанія: КазГаз
Ніша: газифікація житлових та комерційних об'єктів
ГЕО: Астана, Казахстан

Завдання: залучити цільові звернення на газифікацію приватних будинків

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Проведено загальний та психографічний аналіз цільової аудиторії: виявлено основні болі, потреби, критерії вибору, заперечення, тригери у платоспроможного сегменту
2) Проведено експліцитний та імпліцитний аналіз продукту, виявлено основні переваги компанії
3) Розроблено кілька варіантів офферів (пропозицій для клієнтів) на підставі проведеного аналізу ЦА та продукту
4) Розроблено квіз-лендинг на конструкторі з конверсією у заявку 8,85%
5) Зібрано загальні та комерційні ключові запити для медійної реклами. На підставі даних запитів створено 2 рекламні кампанії
6) Створено кілька варіантів текстово-графічних оголошень з різним посиланням
7) Налаштована інтеграція та "прокидання" заявок в окремий телеграм-чат, в якому знаходиться власник та його менеджери
8) Впроваджена CRM-система для обліку клієнтів та ведення угод: налаштовані вирви продажу та картки лідів
9) Прописано текстову інструкцію у форматі Google-документа по роботі з CRM-системою для менеджерів компанії

Результат:

Інвестиції в рекламу – 912 362 тенге (2 203$)
Кількість заявок – 2 065
Вартість 1 заявки – 442 тенге (1$)

Інтернет-маркетолог

з 09.2020 по 03.2022 (1 рік 6 місяців)
Digital Hub Agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

DIgital Hub Agency - це маркетингова агенція, яка надає послуги комплексного інтернет-маркетингу для малого бізнесу.
Основні обов'язки:

ведення клієнтів агентства та вирішення їхніх бізнес-завдань за допомогою інструментів комплексного інтернет-маркетингу.

Співробітники під моїм керуванням:

1) Дизайнери - 3 особи
2) Копірайтери - 2 особи
3) Розробники сайтів (на конструкторах) – 2 особи
4) Субпідрядники:

- трафік-менеджери
- SERM-фахівці (робота з репутацією компанії)

Результати робіт проектів під моїм керуванням

ПРОЕКТ 1

Вхідні дані

Ніша: онлайн-навчання для ветеринарних фахівців
Завдання: збільшення обсягу продажу навчальних продуктів компанії

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Проведено маркетингове дослідження: аналіз ЦА, конкурентів та продуктової матриці
2) Запущено закритий платний Telegram-канал, у якому 300+ учасників, вартість участі від 7$ на місяць
3) Залучення нових користувачів до бази через:

- таргетовану рекламу
- реклама у ветеринарних спільнотах Facebook та Instagram
- реклама у ветеринарних ТГ-каналах
- робота з лідерами думок та розміщення у них анонсів заходів

4) Робота з поточною базою підписників:

- запуск email-розсилок з анонсами заходів та корисними матеріалами (12-15 розсилок на місяць)
- запуск розсилок у месенджери з анонсами заходів

5) Підготовка структури лендінгів під щомісячні заходи та передача їх на верстку (мінімум 2-3 сайти на місяць)
6) Розробка блогу компанії та публікація в ньому 20+ інформаційних корисних статей

Результат роботи проекту за рік:

Кількість користувачів у email-базі: 7 351
Кількість користувачів у месенджерах: 1 298
Кількість продажів: 5 709
Виручка: 80 000$

ПРОЕКТ 2

Вхідні дані

Ніша: оренда та ремонт спецтехніки
Завдання: залучити цільові звернення на послуги компанії (оренда та ремонт спецтехніки) + допомога відділу продажу у їх обробці

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Розроблено багатосторінковий сайт з окремим лендингом під кожен напрямок (оренда вилкових навантажувачів, оренда річтраків, ремонт спецтехніки, запчастини для вилкових навантажувачів)
2) Впроваджено динамічну підміну контенту на сайті в залежності від запиту користувачів
3) Налаштовані пошукові рекламні кампанії на основний лендинг з різними типами запитів:

- загальні: оренда вилкового навантажувача, оренда річтраку і т.д.
- брендові: навантажувач вилковий mitsubishi, навантажувач вилковий катерпилер і т.д.

4) Налаштовано відстеження дзвінків із різних джерел трафіку (підключений коллтрекінг)
5) Упаковані картки в різних точках контакту компанії: Гугл карти і т.д.
6) Впроваджена CRM-система для обліку клієнтів та ведення угод: налаштована воронка продажу та закриваючі статуси для карток лідів

Результат роботи проекту за один із місяців:

Інвестиції в рекламу – 1 400$
Кількість лідів – 53
Вартість 1 ліда – 26 $
Конверсія з ліда до відправленого КП: 15%
Відправлено КП лідам: 8

Інтернет-маркетолог

з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
Виробник ділового жіночого одягу "Larex" (Підрядні роботи), Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Вхідні дані

Компанія: Larex
Ніша: продаж ділового жіночого одягу
ГЕО: Україна

Завдання: залучити заявки на оптову купівлю одягу

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Проведено аналіз цільової аудиторії та виявлено основні болі, потреби, критерії вибору та заперечення у основного покупця
2) Проведено докладний аналіз компанії з її власником та виявлені ТОП-переваги. Приклад виявлених переваг http://prntscr.com/te0irq
3) Прописано вигоди для клієнтів на підставі аналізу компанії для закриття основних потреб http://prntscr.com/te0k5y
4) Проведено аналіз конкурентів та виявлені їх основні переваги та недоліки. Приклад виявлених "фішок" у конкурентів http://prntscr.com/te0lkn
5) Створено на конструкторі мультилендинг із конверсією в 19%. Суть мультилендингу: під кожну категорію товарів було створено свою посадкову сторінку.
6) Зібрані загальні та категорійні ключові запити для пошукової реклами в Google. Приклад зібраних категорійних запитів http://prntscr.com/te0r6w
7) Налаштовано пошукові рекламні кампанії в Google Ads. Як виглядає оголошення на пошуку http://prntscr.com/te0sa3
8) Розроблено скрипт для обробки вхідних заявок, (клієнт раніше працював тільки з теплими клієнтами по сарафану). "Емоція радості" у скрипті, яка дозволила виділитися серед "шаблонних" менеджерів конкурентів http://prntscr.com/te0tog

Результат:

Інвестиції в рекламу – 1 188 грн. (44,11 $)
Кількість заявок – 95
Вартість 1 заявки – 12,51 грн. (0,46 $)
Конверсія сайту – 19,31%

Статистика з Google Ads http://prntscr.com/te0xn0
Статистика з Google Analytics http://prntscr.com/te0yc8
Вхідні заявки http://prntscr.com/te23ox

Інтернет-маркетолог

з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
MS (натяжні стелі), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Вхідні дані

Компанія: MS (натяжні стелі)
Ніша: монтаж натяжних стель
Завдання: залучити заявки на встановлення натяжних стель + допомога із закриттям їх на замір

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Проведено аналіз найбільш платоспроможного сегмента цільової аудиторії, на який припадає 80% продажів
2) Проведено дослідження продукту та компанії Замовника
3) Розроблено квіз-лендинг із конверсією 4% у заявку
4) Впроваджено технологію "мультилендинг", яка дозволяє підвищити конверсію в заявку до 20%
5) Налаштовано медійну рекламу за 3-ма типами запитів:

- Запити видів стель
- Загальні запити
- Запити компаній-конкурентів

6) Налаштована інтеграція та "прокидання" заявок в окремий телеграм-чат, в якому знаходиться власник
7) Прописан скрипт обробки вхідних заявок (клієнт раніше працював тільки з теплими клієнтами за "сарафаном")

Результат:

Інвестиції в рекламу – 162$
Кількість заявок – 53
Вартість 1 заявки – 3$
Конверсія в монтаж – 28%
Кількість монтажів – 15

Спеціаліст з контекстної реклами

з 01.2019 по 03.2020 (1 рік 2 місяці)
Інтернет-магазин штучних квітів "Cvetok-Shop" (Підрядні роботи), Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Вхідні дані

Компанія: Cvetok-Shop
Ніша: продаж штучних квітів оптом
ГЕО: Україна

Завдання: збільшити кількість оптових замовлень через власний інтернет-магазин

Що було зроблено для цієї компанії:

1) Налаштовано інструмент Google Analytics для відстеження ефективності реклами. Приклад одного зі звітів http://prntscr.com/tdzpix
2.) Зібрано різні типи ключових запитів для пошукової реклами в Google:

- брендові;
- загальні;
- категорійні;
- запити конкурентів.

3) Налаштовані пошукові рекламні кампанії в Google за різними типами запитів http://prntscr.com/tdzp2p
4) Запущено ремаркетинг Google Ads. Приклад оголошень http://prntscr.com/tdznys

Результат:

Інвестиції в рекламу – 92 623 грн.
Кількість замовлень - 793
Вартість замовлення – 117 грн. (4,34 $)

Статистика з Google Ads http://prntscr.com/te07ln
Статистика з Google Analytics http://prntscr.com/te084d

Інтернет-маркетолог

з 06.2018 по 09.2018 (3 місяці)
Продуктова компанія GoTo Inc., Харків (IT)

- Розробка маркетингової стратегії для просування проекту в онлайні
- Проведення маркетингових досліджень
- Складання WhitePaper (документ для інвесторів)

Спеціаліст з контекстної реклами

з 04.2016 по 05.2018 (2 роки 1 місяць)
Promodo, Харків (Маркетинг, реклама, PR)

- Налаштування та ведення рекламних кампаній у Google Ads, Яндекс Директ, Вконтакте, Facebook, Instagram
- Робота з великими ecommerce-компаніями
- Робота з млн. бюджетамиУчасть у просуванні великого українського ecommerce проекту (Кейс Promodo, Moyo та Google) https://promodo.ua/cases/moyo_google.html

Освіта

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Організація перевезень та керування на автотранспорті, Харків
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Горлівський автотранспортний технікум

Горлівка
Середня, з 2010 по 2014 (4 роки)

Спеціальність: Організація перевезень та керування на автотранспорті

Додаткова освіта та сертифікати

Взлом конверсії

4 місяця

Знання і навички

Пунктуальність Digital-маркетинг Google Ads Google Analytics Налаштування контекстної реклами Google Tag Manager Лідогенерація Розробка маркетингової стратегії Facebook Ads Manager Інтернет-маркетинг Email-маркетинг Маркетингові дослідження Маркетинговий аналіз Стратегічний маркетинг

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: