Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Павло

Директор з маркетингу, керуючий напрямком, асортиментний стратег

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу та комерційних питань

з 01.2019 по нині (5 років 3 місяці)
Виробник в складі іноземного холдінгу, Дистанційно (Харчова промисловість)

- реформування асортименту згідно планового рівня маржинальності та потреб ринку (середня маржа сбільшена на 15%)
- стратегічне планування діяльності та розвитку служб виробництва згідно потреб маркетингу (проектно)
- досягнення запланованих покажчиків зростання в натуральному та фінансовому еквівалентах (приріст до 10% стосовно залишившихся територій роботи)
- кураторство паралельних комерційних проектів (дистрибуція, виробництво)
- розробка і керування програм навчання для персоналу та команд дистрибуціі (навчання раз на квартал, сбори, правила дегустацій та ін.)
- введення стандарту роботи з новими продуктами та процедур підтримки продажів (автоматизування)
- кураторство напрямку R&D
- загальна зміна позіціонування іміджа та репутаціі виробника(новий бренд виробника та нові марки в портфелі)
- керування напрямками бренд-менеджменту, трейд-маркетингу та СММ-просуванням

Керівник зі стратегічного розвитку

з 03.2018 по 01.2019 (10 місяців)
«POSUD:MEISTER», Київ (Роздрібна торгівля)

-активовані нові канали дистрибуціі (підвищена ефективність інтернет-магазину, розроблена система СРМ, перепрофілювання уваги на маркет-плейси та нетрадиційні канали продажів)
-сформована комплексна програма просування (он-лайн стратегія) портфелю (короткострокова, середньострокова) в он-лайн каналах (SMM, Internet)
-розроблена система KPI для сбутових програм через он-лайн
-підвищені ROI стосовно активностей
-сгенеровані та запущені асортиментні та сбутові довгострокові акціі (офф, он – лайн)
-сформовані нові типи просування в digital-каналах (SEO, PPC, контекстна реклама, email-маркетинг, SMM)
-підібрані ефективні підрядники для забезпечення послуг

Директор з маркетингу (проектно)

з 12.2016 по 02.2018 (1 рік 2 місяці)
РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ, Харків (Харчова промисловість)

-сформовано пакетно-привабливий портфель торгових марок: що сегреговані по позиціонування, ціні, функціоналу, посилена диференціація між лінійками (220 СКЮ)
-проведено тотальний рестайлінг марок в портфелі (2 основні марки)
-виведено нову торгову марку в сегменті, що не був покритим (15 СКЮ)
-сформована програма освіти для персоналу згідно асортиментної та сбутовоі політики
-введено принципи фокусації для персоналу сбуту (сезонність, конкурентність) – чим підвищено ефективність попиту
-збільшено середню маржинальність на 15%
-проведені сезонні рекламні кампаніі національного рівня (+digital). Результат – сбільшено впізнаність в проблемних регіонах, досягнуто заплановані об’єми продажів
-введено стандарти планування, розроблено стратегіі розвитку на середньостроковий та довгостроковий періоди (2-5 років)

Директор з маркетингу

з 09.2015 по 10.2016 (1 рік 1 місяць)
ТОВ РУБІКОМ, Павлоград (Сільське господарство, агробізнес)

Реалізував проект зі збільшення обсягів продажу, розширив ринок сбуту (експорт до РФ), винайдено та реалізовано стратегію просування та асортиментного розвитку стосовно нових напрямків зростання)

Директор з маркетингу

з 05.2012 по 09.2015 (3 роки 4 місяці)
ПАТ АПК-ІНВЕСТ, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

Виведення м'ясопереробного комплексу (в структурі вертикально-інтегрованого холдінгу) на повний розрахунковий об'єм виробництва. Забезпечив прибутковість додаткових напрямків функціонування холдінгу (насінневий та комбікормовий напрямок). Вивів ТМ "М'ЯСНА ВЕСНА" в ТОП-25 марок Украіни (версія "ФОКУС" 2014). Запуск R&D напрямку (вивів на ринок новаторські продукти та категоріі). Забезпечив підтримку соціальноі діяльності компаніі - в місцях політичноі активності керівництва. Провів тотальний рестайлінг та ребрендінг пакету торгових марок та марки виробника. Координува роботу по розвитку фірмовоі мережі (ТОРГОВИЙ ДІМ) - доведення кількості мережі до 130 магазинів.

Директор з маркетингу

з 03.2011 по 03.2012 (1 рік)
ДОНЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ, Донецьк (Харчова промисловість)

Директор з маркетингу

з 09.2007 по 10.2010 (3 роки 1 місяць)
ТОВ АЛЬТЕРА-ГРУП, Донецьк (Харчова промисловість)

Керівник відділу аналітики

з 02.2004 по 09.2007 (3 роки 7 місяців)
Global Spirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша), Запоріжжя (Харчова промисловість)

Освіта

ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Післядипломноі освіти, Запоріжжя
Вища, з 1994 по 1995 (1 рік)

Спеціальність "Економіка підприємства"

ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Радіоприладобудування, Запоріжжя
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

спеціальність "Комп'ютерні та інтелектуаліні системи та мережи"

Додаткова освіта та сертифікати

«City Business School» (м. Москва) міні МБА з маркетингу

2017, 6 місяців

Digital Marketing (курс Digital Marketing Manager by Digital Marketing Institute (Ireland)), «Международная академия маркетинга»

10 днів, 2017

Профильні семінари А.Деревицького, А. Длігача

2017, 4 семінари

Знання і навички

Стресостійкість Різноплановість Командність самомотивованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю навички в політичному ПР, КСО, в роботі з міжнародними дослідницькими компаніями, скіли в креативі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: