Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Виктория

Помічник керівника

Вік:
35 років
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Падун Вікторія
Вік: 34 роки
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса ел. пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Оператор компьютерного набору
з 05.2019 по нині
"Дельта Медікел", Вишневе (Фармацевтична компанія)

До спектра моїх обовязків входить:
- робота з електронними документами;
- внесення накладних у базу даних;
- обробка та внесення в базу табличних даних;
- редагування даних згідно правил;
- дотримання корпоративних стандартів;
- контроль документів та сертифікатів якості на відповідність установленим нормам;
-ведення обліку документообігу та звітності.

Фахівець відділу документообігу
з 10.2013 по 12.2018 ( 5 років і 2 місяці)
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ), Київ.

До моїх обов'язків входило:
- приймати, реєструвати кореспонденцію і направляти її до структурних підрозділів;
- передавати документи на виконання, оформлювати реєстраційні картки;
- вести картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснювати контроль за їх виконанням, та при необхідності видавати необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;
- відправляти відповідну документацію адресатам;
- вести роботу зі створення довідкового апарату документів;
- готувати і здавати до архіву підприємства документальні матеріали.

Секретар
з 11.2010 по 07.2013 ( 2 роки і 8 місяців)
" Інтегровані Маркетингові Рішення", Київ.

До моїх обов'язків входило:
- здійснювати прийом та направлення відвідувачів, надавати інформацію про компанію та її послуги;
- відслідковувати, отримувати та розподіляти вхідну кореспонденцію, факси та електронні листи;
- забезпечувати систематичне архівування документів;
- здійснювати прийом та перенаправлення телефонних дзвінків;
- організовувати розклад зустрічей, підготовку документів для засідань;
- слідкувати за календарем керівництва, нагадувати про зустрічі та події;
- допомагати у підготовці презентацій, звітів та інших документів;
- слідкувати за наявністю та станом офісного приладдя, робити замовлення на покупку необхідних засобів;
- забезпечувати збереження конфіденційної інформації;
- забезпечити організацію та підтримання офісного простору в належному стані;
- виконувати інші завдання відповідно до інструкцій вищого керівництва.

Освіта
Київський Національний Університет Харчових Технологій
Факультет: Економіка і Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент ЗЕД
з 09.2005 по 06.2010 ( 4 роки і 9 місіців)
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала гарні відгуки від керівництва.

Додаткова освіта
Курси англійської мови ( 2008-2010, (3 роки))

Професійні та інші навички
- навички роботи з комп'ютером: Word, Excel, 1С.

Додаткова інформація
Завжди закінчую те, за що беруся: від читання книжки до півмарафону. Те саме стосується робочих задач та обов'язків.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Помічник керівника
Дистанційно

Офіс-менеджер, адміністратор
16000 грн, Дистанційно, Київ

Помощник руководителя
Дистанційно, Мукачево

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, помічник керівника
Дистанційно

Личный помощник
Дистанційно, Інші країни

Помічник керівника
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: