Адже для колективу надзвичайно важливе неформальне спілкування з різними розвагами, які згуртовують. Особливо, якщо йдеться про компанію, в якій є більш ніж сотня працівників.

Ось лише кілька коментарів представників української IT-сфери:

«Мало корпоративів та інших заходів, які допомогли б колегам познайомитися в неформальній атмосфері та спілкуватися тісніше».

«Після веселого корпоративу я маю більше бажання ходити на роботу і спілкуватися зі співробітниками».

Варто розуміти, що ці коментарі стосуються працівників не лише IT-сфери, а й усіх галузей.

Часто керівники можуть не помічати проблеми чи потреби команди, що призводить до непорозумінь і зниження ефективності робочих процесів.

«Правильно спланований корпоратив допомагає учасникам порозумітись одне з одним, сприяє формуванню командного духу, коли кожен уболіває за спільну справу, а не лише за власну частину роботи. Такі корпоративи — один із найефективніших варіантів управління персоналом. Його використовують не тільки фірми, а й громадські організації. Внутрішні зв’язки в компанії підвищують лояльність і втримують працівників», — розповідає Денис Ринський, керівник компанії Global Events.

Європейські компанії практикують проведення не лише корпоративних святкувань, а й організацію тимбілдингів. Це дозволяє їм згуртувати колектив підрозділів та підвищити якість внутрішньої комунікації. Важливим аспектом є те, що у великих компаніях набір штату проводять упродовж року, й часто нові працівники, які почали роботу після проведеного корпоративу, не мають можливості в неформальній атмосфері познайомитися ближче з колегами та перейняти всі цінності фірми.

Саме тому, на думку HR, важливо проводити тимбілдинги впродовж року та корпоративні заходи двічі на рік. Це суттєво знижує відтік кадрів та створює продуктивну атмосферу в компанії.

«Коли до нас звертаються компанії з проханням організувати корпоратив, ми розробляємо івент відповідно до реальних потреб клієнтів. Після такого івенту поліпшується взаємодія між керівниками та працівниками, розуміння неформальних потреб колективу й філософії компанії», — зазначив Денис Ринський.

Недостатньо просто зібрати однодумців в одному місці — їх потрібно об’єднати.


Читайте також