• 23 мая 2019
  • 899

В Україні стартує проект для боротьби з ейджизмом

Масштабна соціальна кампанія має на меті зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і що люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, розпочанати власну справу та освоювати нові навички.

Кадр з фільму «Стажер», реж. Нэнси Мейерс, 2015 р.

Кадр з фільму «Стажер», реж. Нэнси Мейерс, 2015 р.

Передумовою запуску кампанії стало опитування, проведене дослідницькою агенцією Info Sapiens на замовлення 1+1 media. Результати цього дослідження яскраво показали наявність усталеного стереотипу, що розквіт творчого мислення відбувається до 40 років.

Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес, в середньому він складає 50-56 років. Найконсервативнішою виявилася старша аудиторія — майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти розпочинати пізно.

Такі результати свідчать, що має місце не лише дискримінація з боку роботодавців, але й відсутність віри в себе та свої сили у самих українців. Тому мета кампанії — допомогти суспільству стати більш толерантним, а українцям у зрілому та похилому віці — не боятися мріяти, будувати нові плани і реалізовувати амбітні цілі.

Що передбачає проект

  • спецкурс програм стажування «Люди ідей+» для людей літнього віку;
  • цикл надихаючих історій та експертних інтерв’ю зі співробітниками, лідерами думок та звичайними українцями, що змінили своє життя у поважному віці;
  • спецпроекти з партнерами та конференції за участі відомих спікерів і тренерів.

Як потрапити на стажування

Кандидати на стажування повинні мати певний досвід роботи у сфері, на вакансію в якій вони подаються. Стажисти отримуватимуть спеціальні стипендії, а після завершення програми стажування кожен учасник презентує свій міні-проект.

Так, в рамках проекту відкриті вакансії гостьового редактора у програмі «Сніданок з 1+1», кастинг-менеджера, копірайтера, літературного редактора, менеджера з корпоративної соціальної відповідальності, редактора, секретаря ресепшн та сценариста-редактора.

Менеджери медіахолдингу жартують, що крім офіційної причини, їх змусило бажання підготувати ґрунт до того моменту, коли їм самим виповниться по 50 років. Враховуючи, що середній вік співробітників медіагрупи — 37 років, чекати лишилося не так і довго.

Джерело: УНІАН


Читайте також

Чтобы оставить комментарий, нужно войти.