Історія почалася два місяці тому. Американський студент Джев Маравіла звернув увагу на те, що на постерах в McDonalds немає азіатських моделей й повісив на порожній стіні плакат із зображенням себе та свого друга. Він провисів більше 50 днів і ніхто нічого не помітив.

Тоді хлопці опублікували відео, в якому розповіли про свою витівку. Студенти зробили фотосесію, стилізували свій знімок під постери, які висять в McDonalds, а потім Маравіла вдягнув форму співробітника закладу і повісив плакат.

Ролик став вірусним, але навіть після цього в McDonalds ніяк не відреагували на плакат. Він продовжував висіти. Тоді студент подзвонив в адміністрацію ресторану й розповів їм цю історію. Його похвалили та залишили плакат на стіні.

Пізніше жартівників запросили на популярне американське телевізійне шоу, де його ведуча спочатку попросила хлопців повісити у McDonalds свій портрет, який намалював її фанат. А потім розповіла, що McDonalds хоче найняти їх для зйомок в рекламі для мережі та вручила їм два величезних чека по $25 тисяч доларів кожен.

Після ефіру в Twitter з'явилося підтвердження серйозності намірів McDonalds: «Хлопці, ваша мрія здійснилася. Бажаємо побачити більше робіт від найкращих регіональних дизайнерів інтер'єру, з якими ми працювали».


Читайте также

Британец раздавал резюме прохожим на улице, и успех был абсолютным