Наталія
Керівник напрямку розвитку мережі (рітейл, сервіс)
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10470507
Опыт работы
Директор Департаменту розвитку мережі
с 05.2017 по 02.2024
(6 лет 9 месяцев)
АТ "Укрпошта", Київ (Транспорт, логістика)
- розробка та запуск проекту Відділення нового формату від дизайн-концепції до урочистого відкриття: стандарти, розробка та захист бюджету, розробка з нуля всіх специфікацій щодо всіх закупівель всього обладнання, меблів, вивісок тощо, контроль проведення тендерів, супровід підрядників
- створення та запуск усіх процесів з відкриття/переміщення відділень поштового зв'язку: формування плану розвитку, визначення потенційних місць для відкриття відділень, формування пакету документів та погодження локацій з топ-менеджментом, підготовка локацій до відкриття, моніторинг результатів відділень після відкриття
- розробка та ведення проекту Рефрешинг відділень ("легкий" формат ребрендингу): стандарти, щорічна розробка та захист бюджету, оптимізація площі та процесів відділення, контроль проведення ремонтних робіт, закупівель, координація поставок
- оптимізація процесів автоматизованих відділень: аналіз послуг/процесів/клієнтського шляху; розробка оптимізаційних заходів, їх впровадження, включаючи захист бюджетів та здійснення закупівель
- запуск нових продуктів та процесів в компанії (в тому числі проект по заміні фронтової системи).
- розробка та впровадження Стандартів оформлення відділень, узгодження бюджетів, запуск відповідних закупівель та контроль розміщення на Мережі (планування опер.зал та службової частини відділень, навігація, графіки робіт, розміщення рекламних матеріалів, ...)
- аналіз клієнтського шляху, виявлення «вузьких» місць та впровадження процесів для їх подолання
- розробка та впровадження Стандартів обслуговування клієнтів, супроводження систем оцінки якості обслуговування (Таємний покупець, телефоні опитування, QR коди)
- розробка навчальних матеріалів для працівників Мережі та проведення навчання
- розробка та впровадження регламентів роботи територіальних менеджерів, щомісячних чек-листів та контроль їх виконання
- участь у розробці нових продуктів/проектів компанії та їх впровадження на мережу відділень
На сьогодні – відкрити та переміщено 500+ відділень
Відремонтовано та приведено до єдиних стандартів: 1000 + відділень Скорочено час обслуговування на фронт-лінії до 90 - 150 секунд по різних послугах
Автоматизовано роботу відділень усіх форматів
Оптимізовано бек-процеси (скорочення 60% звітів, напрямків сортування, створення нової системи реєстрації та зберігання відправлень, тощо)
Знания и навыки
Знание языков
- Французский — продвинутый
- Английский — средний
Дополнительная информация
Впорядковую хаос)
Похожие кандидаты
Директор з розвитку роздрібної мережі, операційний керуючий мережею
Киев, Днепр, Запорожье
Керівник роздрібної мережі, регіональний директор, керуючий групою магазинів
Киев
Виконавчий, комерційний, операційний директор роздрібної мережі, керівник відділу закупівель
Киев, Днепр
,
еще 4 города
Керівник роздрібної мережі, директор магазинів
Киев
Директор по продажам, руководитель по развитию и поддержки региональной сети
Киев