Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 марта 2023 PRO

Ольга

Адміністратор салону краси, офісу, секретар

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
27 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Секретар, Начальник відділу закупівель, Фахівець з організації діловодства

с 04.2018 по 04.2022 (4 года)
КП УЗН Солом'янського району, Київ (Благоустрій міста)

Секретар КП УЗН Солом'янського району у період з квітня 2018 - травень 2019

Основні обов'язки посади секретаря:
1) Приймання вхідних дзвінків та здійснення вихідних інформаційних дзвінків.
2) Ведення системи електронного документообігу «АСКОД», в частині прийняття
вхідної документації. Реєстрація вхідної, вихідної документації та поштової
кореспонденції, направлення її у структурні підрозділи.
3) Ведення обліку отриманої і відправленої документації та поштової кореспонденції.
4) Організація графіку приймання відвідувачів керівником, сприяння оперативності
розгляду прохань і пропозицій працівників.


Начальник відділу з проведення тендерних закупівель КП УЗН Солом'янського району у період з травня 2019 - липень 2020
Основні обов'язки:
1) Організація роботи відділу;
2) Проведення тендерних закупівель;
3) Заключення договорів, додаткових угод, оприлюднення інформації4
4) Робота в системі Прозорро;
5) Замовлення товару, перевірка та оформлення накладних;
6) Контроль залишків за договорами;
7) Замовлення бюджетних коштів:
8) контроль за використанням бюджетних коштів.

Фахівець з організації діловодства КП УЗН Солом'янського району
липень 2020 - квітень 2022

Основні обов'язки:
1) Забезпечувати відправку в системі електронного документообігу листів вихідної
кореспонденції, які підписані (електронним цифровим підписом) директором
підприємства, першим заступником директора, заступниками директора.
2) Забезпечувати закриття у системі електронного документообігу контрольних
документів.
3) Перевіряти отримання кореспондентами в системі електронного документообігу,
відправлених листів, та в разі їх відхилення ‑ з’ясовує причини повернення, їх усунення
та здійснює повторну відправку.
4) Готувати проекти відповідей на доручення, листи.
5) Забезпечувати належне зберігання всіх документів підприємства

Адміністратор

с 06.2017 по 04.2018 (10 месяцев)
ТОВ "Неомедік", Київ (Центр УЗД)

Основні обов'язки даної посади у ТОВ "Неомедік" (центр УЗД):
1) запис клієнтів ;
2) розрахунок клієнтів;
3) забезпечення організації всіма необхідними матеріалами для успішної роботи;
4) нарахування заробітної плати лікарям у відповідній системі та передача всієї
необхідної документації бухгалтеру;

Лаборант

с 09.2015 по 06.2017 (1 год 9 месяцев)
ДУІТ, Киев (Освіта, наука)

Образование

ДУІТ

Облік і оподаткування, Київ
Высшее, с 2014 по 2019 (5 лет)

Диплом магістра з відзнакою за спеціальнітю "Облік і оподаткування"

Дополнительная информация

-Швидко навчаюсь новому за наявності компетентного наставника;
-Бажання працювати у злагодженому колективі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: