Олена
Менеджер з персоналу, фахівець, діловод, архіваріус, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4516973
Опыт работы
Заідувач групи планування та контролю
с 10.2022 по 03.2024
(1 год 5 месяцев)
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)
Ведення діловодства організації, складання планів робіт, протоколів нарад, актів списання документації із дотриманням термінів зберігання, ведення номенклатури справ.
Менеджер по персоналу
с 05.2014 по 04.2022
(7 лет 11 месяцев)
ЧМП "ВИДЗЕВ", Николаев (Николаевская обл.) (Производство, торговля)
Восстановление и полное ведение кадрового учета, контроль за работой пропускной системы, делопроизводство, корпоративная мобильная связь.
Образование
ПВНЗ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Высшее, с 2022 по 2023 (1 год)
Документознавство та інформаційна діяльність
Университет "Украина", Николаевский правовой колледж.
Правоведение, юрист, Николаев (Николаевская обл.)
Высшее, с 1994 по 1997 (2 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Прізвище Ім'я По батькові: Труфанова Олена Анатоліївна
Адреса: м. Миколаїв, вул.. Паркова, буд.28, кв.55.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Бажані посади: менеджер з персоналу, секретар, діловод.
Вміння та навички: користувач ПК, Word, Exсel, Internet.
Досвід роботи:
2023-2024 – АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області – завідувач групи планування та контролю.
2014-2022 — ПМП “Відзев” - основне місце роботи, менеджер з персоналу, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2012-2013 — ТОВ “БК”КОНТАКТ-ЖИЛБУД” - інспектор з кадрів, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2006 — ТОВ “ТРАНСКЛІНКЕР-ЮГ” - економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - бухгалтер, бухоблік, ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових накладних, довіренностей).
Серпень 2005-листопад 2005 — ВАТ “Югцемент” - діловод відділу продаж — реєстрації вхідної та вихідної документації, оформлення претензій, виписка рахунків, формування актів звірок, інший документообіг.
1998-2005 — ДП “КОМУНСЕРВІС” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Червень 1998-серпень 1998 — ГПКЗ “Олімпійський” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Освіта:
2022-2023 – ПВНЗ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ» - магістр, інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
2006-2009 — ММІРЛВНЗ “ВМУРЛ “Україна” - бакалавр з економіки та підприємництва (бакалавр з обліку і аудиту).
1994-1997 — Правовий коледж миколаївського державного педагогічного інституту — правознавство, юрист.
Особисті якості — відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Знання іноземних мов: українська — рідна, російська — вільно, англійська — з словарем.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Николаев
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 09.1994 - 06.1996: Хозяйственное право (Правовой колледж при НГПИ им. Сухомлинского., Николаев)....
Похожие кандидаты
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Николаев
HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу
25000 грн, Николаев
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Николаев, Одесса