Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, фахівець, діловод, архіваріус, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заідувач групи планування та контролю

с 10.2022 по 03.2024 (1 год 5 месяцев)
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

Ведення діловодства організації, складання планів робіт, протоколів нарад, актів списання документації із дотриманням термінів зберігання, ведення номенклатури справ.

Менеджер по персоналу

с 05.2014 по 04.2022 (7 лет 11 месяцев)
ЧМП "ВИДЗЕВ", Николаев (Николаевская обл.) (Производство, торговля)

Восстановление и полное ведение кадрового учета, контроль за работой пропускной системы, делопроизводство, корпоративная мобильная связь.

Образование

ПВНЗ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Высшее, с 2022 по 2023 (1 год)

Документознавство та інформаційна діяльність

Университет "Украина", Николаевский правовой колледж.

Правоведение, юрист, Николаев (Николаевская обл.)
Высшее, с 1994 по 1997 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Email Отличное знание трудового законодательства.

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Прізвище Ім'я По батькові: Труфанова Олена Анатоліївна
Адреса: м. Миколаїв, вул.. Паркова, буд.28, кв.55.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажані посади: менеджер з персоналу, секретар, діловод.
Вміння та навички: користувач ПК, Word, Exсel, Internet.
Досвід роботи:
2023-2024 – АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області – завідувач групи планування та контролю.
2014-2022 — ПМП “Відзев” - основне місце роботи, менеджер з персоналу, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2012-2013 — ТОВ “БК”КОНТАКТ-ЖИЛБУД” - інспектор з кадрів, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2006 — ТОВ “ТРАНСКЛІНКЕР-ЮГ” - економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - бухгалтер, бухоблік, ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових накладних, довіренностей).
Серпень 2005-листопад 2005 — ВАТ “Югцемент” - діловод відділу продаж — реєстрації вхідної та вихідної документації, оформлення претензій, виписка рахунків, формування актів звірок, інший документообіг.
1998-2005 — ДП “КОМУНСЕРВІС” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Червень 1998-серпень 1998 — ГПКЗ “Олімпійський” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Освіта:
2022-2023 – ПВНЗ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ» - магістр, інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
2006-2009 — ММІРЛВНЗ “ВМУРЛ “Україна” - бакалавр з економіки та підприємництва (бакалавр з обліку і аудиту).
1994-1997 — Правовий коледж миколаївського державного педагогічного інституту — правознавство, юрист.
Особисті якості — відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Знання іноземних мов: українська — рідна, російська — вільно, англійська — з словарем.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: