Олена
Завідувач групи планування та контролю, менеджер з персоналу, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6686382
Опыт работы
Завідувач групи планування та контролю
с 10.2022 по 03.2024
(1 год 5 месяцев)
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)
Ведення діловодства організації, складання планів робіт, протоколів нарад, актів списання документації із дотриманням термінів зберігання, ведення номенклатури.
Образование
ПВНЗ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа, Миколаїв
Высшее, с 2022 по 2023 (1 год)
Университет "Украина"
Учет и аудит, Николаев
Высшее, с 2006 по 2009 (2 года 9 месяцев)
Правовой колледж при НГПИ им. Сухомлинского.
Хозяйственное право, Николаев
Высшее, с 1994 по 1996 (1 год 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Прізвище Ім'я По батькові: Труфанова Олена Анатоліївна
Адреса: м. Миколаїв, вул.. Паркова, буд.28, кв.55.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Бажані посади: менеджер з персоналу, секретар, діловод.
Вміння та навички: користувач ПК, Word, Exсel, Internet.
Досвід роботи:
2023-2024 – АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області – завідувач групи планування та контролю.
2014-2022 — ПМП “Відзев” - основне місце роботи, менеджер з персоналу, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2012-2013 — ТОВ “БК”КОНТАКТ-ЖИЛБУД” - інспектор з кадрів, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
2006 — ТОВ “ТРАНСКЛІНКЕР-ЮГ” - економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - бухгалтер, бухоблік, ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових накладних, довіренностей).
Серпень 2005-листопад 2005 — ВАТ “Югцемент” - діловод відділу продаж — реєстрації вхідної та вихідної документації, оформлення претензій, виписка рахунків, формування актів звірок, інший документообіг.
1998-2005 — ДП “КОМУНСЕРВІС” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Червень 1998-серпень 1998 — ГПКЗ “Олімпійський” - секретар, інспектор відділу кадрів, облік вхідної та вихідної документації, ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, облік відпусток, видача довідок).
Освіта:
2022-2023 – ПВНЗ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ» - магістр, інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
2006-2009 — ММІРЛВНЗ “ВМУРЛ “Україна” - бакалавр з економіки та підприємництва (бакалавр з обліку і аудиту).
1994-1997 — Правовий коледж миколаївського державного педагогічного інституту — правознавство, юрист.
Особисті якості — відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Знання іноземних мов: українська — рідна, російська — вільно, англійська — з словарем.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Николаев
Высшее образование · Полная занятость
- Менеджер по персоналу, ЧМП "ВИДЗЕВ", 7 лет 11 месяцев
Похожие кандидаты
Менеджер з персоналу, HR, інспектор відділу кадрів, помічник керівника
Николаев
HR-менеджер, рекрутер, адміністратор офісу, інспектор з персоналу
25000 грн, Николаев
HR-менеджер, керівник відділу персоналу
Николаев