Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024 PRO

Ірина

HR specialist, менеджер з персоналу, рекрутер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR-менеджер

с 01.2022 по 12.2022 (11 месяцев)
СВ БРОК, Київ (Транспорт, логістика)

Введення кадрового діловодства з нуля. Повний цикл підбору персоналу. Написання кадрових політик та інше.

HR-менеджер

с 07.2021 по 11.2021 (4 месяца)
Мові Хелс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Аналіз резюме, проведення співбесід, онбординг нових співробітників. Контроль проходження випробувального терміну, адаптаційного періоду. Формування кадрового резерву. Оцінка та розвиток персоналу.

HR-менеджер

с 03.2019 по 06.2021 (2 года 3 месяца)
ТОВ Кроу Україна, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Введення кадрової роботи з нуля. Повне ведення кадрової роботи з функцією рекрутера. Ведення обліку навчання працівників. Написання Посадових інструкцій та Політики про кадрове управління. Маю знання 1С ЗУП, Microsoft Office.

Начальник відділу кадрів

с 01.2013 по 08.2018 (5 лет 7 месяцев)
Державна установа "Держгрунтохорона", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення кадрової роботи. Штат приблизно 700 працівників, включаючи 23 філії по Україні. Ведення військового обліку працівників з нуля.

Юрист

с 05.2011 по 12.2012 (1 год 7 месяцев)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Займалась нормативно-правовою роботою центральних органів виконавчої влади, які спрямовувались та керувались Міністром.

Начальник відділу кадрів

с 07.2010 по 06.2011 (11 месяцев)
Державна екологічна інспекція в Київській області, Київ (Екологічна сфера)

Повне ведення кадрової роботи.

Спеціаліст відділу кадрів

с 08.2007 по 07.2010 (2 года 11 месяцев)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрової роботи територіальних органів України, 24 філії.

Образование

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Факультет правознавство, Киев
Высшее, с 2010 по 2012 (1 год 7 месяцев)

спеціальність «Правознавство», кваліфікація спеціаліст з права

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджменту та права, Киев
Высшее, с 2006 по 2010 (3 года 8 месяцев)

спеціальність «Маркетинг на ринку товарів та послуг», кваліфікація магістр з маркетингу

Київський торговельно-економічний коледж

Товарознавство та комерційна діяльність, Киев
Среднее специальное, с 2003 по 2006 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Семінар в міжнародному центрі фінансово економічного розвитку Журнал кадровик-01 та експертно правова система "Expertus" Кадри

1 день

Кадровик-PROфесіонал

2021 рік , 36 годин

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Outlook Робота з оргтехнікою Нарахування зарплати Законодавство України Трудове законодавство

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Маю достатні знання (понад 14 років) в області кадрової роботи (законодавство про працю) та діловодства, також досвід у підборі персоналу.
Вважаю себе комунікабельною, відповідальною, ініціативною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі та вмію розставляти пріоритети.

Основні обов'язки:
1. Введення кадрової роботи з нуля на підприємстві.
2. Внесення в 1С:Предприятие 8.3 інформацію про фізичну особу. Його переміщення.
3. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок.
4. Видача довідки про трудову діяльність працівника.
5. Оформлення, ведення особових справ працівників.
6. Ведення, облік і розрахунок днів відпусток.
7. Складання графіку відпусток.
8. Складення і оформлення характеристик на співробітників.
9. Ведення наказів з особового складу: прийняття, звільнення, переведення, відпустка і т.д.
10. Ведення цивільно-правових договорів.
11. Участь у розробці, написання посадових / робочих інструкцій, ПВТР.
12. Ведення штатного розпису.
13. Повний цикл підбору персоналу.
14. Організація процесу онбордінга співробітників.
15. Досвід роботи з відокремленими підрозділами (філіями).
16. Ставити на облік компанію у військоматі. Ведення військового обліку та ін.
17. Участь в HR проектах.

ПРОЖИВАЮ ЗА КОРДОНОМ, тому розглядаю тільки віддалений формат роботи (повна, неповна зайнятість, проектна робота).

Якщо зацікавив мій досвід роботи - пишіть у месенджери. Дякую :)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: