Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 PRO

Катерина

Менеджер мережі кав'ярень, адміністратор ресторану

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
24 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший адміністратор готелю

с 02.2021 по 02.2023 (2 года)
Контракт Бутик Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Була залучена у підготовчий процес перед відкриттям готелю (створення посадових інструкцій, пошук постачальників для кафе при готелі)

ОБОВ'ЯЗКИ:
-організація роботи персоналу готелю та кафе, контроль та координація (покоївки, бариста, кухар, інженер)
;
-стажування персоналу, проведення співбесід;
-консьєрж-сервіс, надання персонального обслуговування кожному гостю (від організації особливої вечері та оренди авто до переговорів з моз від імені іноземного гостя), висококласне обслуговування VIP-клієнтів;
-прийом товару від постачальників;
-прийом і обробка бронювань через телефонні дзвінки, ел.пошту, канали продажів;
-заселення та виселення гостей;
-
робота з груповими бронюваннями, проведення екскурсій готелем, ділова переписка;
-опрацювання відгуків гостей
;
-контроль якості обслуговування та прибирання;
-фінансова звітність, касова дисципліна;
- робота з документами;
- вирішення конфліктних ситуацій з гостями
;

Робота в АСУ TravelLine (просунуте користування);
В Poster;
В екстранетах Booking, Expedia, Airbnb, Agoda;
В ПРРО СОТА каса.

ДОСЯГНЕННЯ:
1. Підвищення до посади старший адміністратор через 4 місяці роботи від запуску готелю;
2. Розробила та впровадила систему стажування та адаптації нових співробітників готелю та кафе.
3. Стандартизувала роботу служби прийому, розробила посадові інструкцій, шаблони внутрішньої документації.
4. Утримання рейтингу 9.2 на Booking.com протягом 2-ох років, рейтинг роботи персоналу 9.6
5. За час роботи навчила 5 нових співробітників рецепції, керувала штатом 10 осіб персоналу готелю та кафе.

Нічний адміністратор готелю

с 10.2019 по 02.2020 (4 месяца)
Domus Hotel-1, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Зустріч та поселення гостей
-Розрахунок та виселення
-Прийом телефонних дзвінків
-Нічна фінансова звітність

Офіціант

с 12.2018 по 03.2019 (3 месяца)
Hotel “Tolíar”, Štrbske Pleso (Готельно-ресторанний бізнес)

Обслуговування гостей;
Приготування напоїв за баром;
Спілкування англійською та словацькою мовами.

Образование

ДТЕУ

Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, «Харчові технології», Київ
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

ОС Магістр за «Ресторанні технології та бізнес» спеціальності «Харчові технології»
Заочно.

ДТЕУ (КНТЕУ)

Факультет економіки, менеджменту та психології, «Менеджмент», Київ
Высшее, с 2022 по 2023 (1 год)

Магістр з Менеджменту (ОП «Управління бізнесом»)
Диплом з відзнакою.

КНТЕУ

Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, Туризм, Київ
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)

Бакалавр з Туризму (ОП «Міжнародний Туризм»).
Диплом з відзнакою.

Пройшла закордонну практику в Словаччині.

Дополнительное образование и сертификаты

Sussex Summer School (сертифікат про проходження курсу з англійської мови та культури в м.Фолькстоун, Англія)

2013, 3 тижні

English club (клуб іноземних мов)

2007-2016,10 років

Знания и навыки

Контроль документообігу Грамотна усна та письмова мова Створення презентацій Планування Тайм-менеджмент Багатозадачність MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Касова дисципліна Обслуговування VIP-клієнтів Досвід роботи в сфері гостинності Ділова переписка та переговори Консьєрж-сервіс Poster Ведення документації Лідерство Уміння аналізувати Самостійне прийняття рішень Проведення презентацій Ведення CRM Бронювання номерів Клієнтоорієнтованість Ведення переговорів Урегулювання конфліктів

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Англійська мова - B2

Професійні якості:
-Уважність до деталей;
-Комунікабельність (маю високі навички міжкультурної комунікації, міжособистісного ділового спілкування);
-Багатозадачність (в форс-мажорних і критичних ситуаціях здатна «рятувати» інших співробітників беручи на себе їхні обовʼязки, зберігаючи холодний розум);
-Швидко включаюсь в роботу та адаптуюсь до змін;
-Ініціативна та амбіційна (прагну досягти успіху у будь-якій справі);
-Аналітичні здібності (логічне та креативне мислення, статистичні дослідження, аналіз даних);
-Незалежна і відповідальна (не боюсь брати відповідальність та пропонувати ідеї);


Охоче готова до співпраці!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: