Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 декабря 2023 PRO

Дарія

Керівник проєкту, менеджер з персоналу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор відділу кадрів

с 09.2022 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Харківська обласна державна лікарня ветеринарної медицини, Харків (Державні організації)

- Ведення кадрового обліку підприємства – прийом на роботу, звільнення, відпустки та ін.

- Заповнення звітної документації згідно законодавчих актів до державних інстанції ;

- Проведення співбесід із кандидатами на роботу;

- Ведення штатного розкладу;

- Облік робочого часу та оформлення табелів;

- Рішення питання щодо військового обліку працівників;

- Підготовка довідок і копій документів для співробітників фірми;

- Взаємодія з контролюючими органами та ін.

Менеджер з персоналу, юрисконсульт, помічник керівника

с 07.2017 по 09.2022 (5 лет 2 месяца)
мережа спортивних клубів «Gуm4fit», Харків (Краса, фітнес, спорт)

Залучена для участі у запуску та розвитку нового проекту з організації та введення в експлуатацію об'єкта нерухомості.

керування експлуатацією об'єкта;
спілкування з державними органами (отримання погоджень, дозволів);
складання, аналіз та супровід господарських договорів;
оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, і юридичних;
робота з первинними документами підприємства;
супровід фінансово-господарської діяльності підприємства;
проведення рекламних компаній;
координація роботи підприємства - налагодження та організація відносин з іншими службами, розподіл обов'язків, документообіг та ін;
розробка, просування реклами об'єктів;
пошук та підбір персоналу кваліфікованого персоналу;
адаптація персоналу; робота з колективом;
участь у розробці, наповнення контентом корпоративного сайту та робота із соц. мережами;
розробка та впровадження корпоративного бренду компанії;
проведення корпоративних заходів (свята, відкриття об'єкту, рекламні кампанії).

Рекрутер, менеджер з персоналу

с 06.2016 по 07.2017 (1 год 1 месяц)
міжнародна компанія «DREAM WAY», Харків (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- Проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація проведення фінальних інтерв'ю;
- перевірка рекомендацій на кандидатів із попередніх місць роботи;
- Проведення адаптаційних програм з введення на посаду персоналу, контроль виконання плану адаптації;
- Створення зовнішнього кадрового резерву;
- Організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;
- організація та проведення корпоративного навчання менеджерів з продажу;
- Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанія та ін.)

Юрисконсульт

с 10.2006 по 07.2016 (9 лет 9 месяцев)
ТОВ «КОМПАНИЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «МЕРКУРІЙ – КАПІТАЛ», Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

У посадові обов'язки входить таке:

- складання, аналіз та супровід господарських договорів (купівля-продаж, оренда тощо);
- Спілкування з державними органами - Отримання погоджень, дозволів, ліцензій.
- Оформлення права користування, права власності земельних ділянок як фізичних, так і юридичних осіб;
- реєстрація юридичних та фізичних осіб «під ключ», внесення змін до установчих документів;
- робота з банками: оформлення договорів кредитування, іпотеки, інвестиційних договорів, договорів пайової участі у будівництві нежитлового фонду, робота з договорами ФФБ;
Робота з агенціями нерухомості, нотаріусами Харкова;
представницькі функції: організація конференцій, зустрічей, зборів, проведення переговорів;
- пошук покупців на об'єкти, що належать компанії, що підлягають відчуженню;
- оформлення прав власності на житловий та нежитловий фонд в об'єктах, що належать компанії;
- Проведення рекламних компаній, пов'язаних з продажами об'єктів;
- аналіз ринку нерухомості Харкова, ринку трудових ресурсів;
розробка, просування реклами об'єктів, що належать компанії;
- введення в експлуатацію житлових будинків, збудованих компанією, передача їх на баланс міста;
- Керівництво експлуатацією житлових будинків, що знаходяться на балансі компанії;
- Проведення корпоративних заходів (корпоративні виїзди на природу, Новий рік, День народження компанія та ін.)

Начальник відділу кадрів

с 01.2004 по 11.2005 (1 год 10 месяцев)
ДП «Охоронне агентство «О-Мега» ТОВ «О-Мега» (HR), Харьков (Охорона, безпека, оборона)

- підбір персоналу;
- складання психологічного портрета претендента на посаду при доборі персоналу;
- кадрове діловодство: формування особових справ, наказів (прийом, звільнення, відпустку), ведення та наповнення трудових книжок, табелів робочого дня, штатного розкладу, тд.
- створення зовнішнього кадрового резерву;
- організація та проведення адаптаційних програм, введення на посаду нового персоналу;

Образование

Харківський національний університет ім. В. Н. Каразина

Аспірант спеціальність - психологія, Харків
Высшее, с 2005 по 2020 (15 лет)

Психологичний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди

Кваліфікація – психологія. Спеціальність - психолог, викладач психології., Харків
Высшее, с 2000 по 2002 (2 года)

Юридичний факультет Харківського державного університету ім. Г.С. Сковороди.

Кваліфікація – правознавство. Спеціальність – юрист, викладач права., Харків
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Центр управлінського консалтингу «Софія» м. Харкова курс «HR- Generalist»

2017, 4 місяца

курси флорістики міжнародної школи "FLORIS"

2016, 6 місяців

Знания и навыки

MS Excel MS Word Internet Explorer Управлінські навички Організованість Уміння аналізувати Критичне мислення Стратегічне планування Систематизація бізнесу Управління персоналом Ведення переговорів Ведення договірної роботи Адаптивність Толерантність

Дополнительная информация

Вміння працювати з людьми; вміння спілкуватися з різними віковими, соціальними верствами населення; вміння організовувати та керувати колективом; вміння залучити та повести за собою.
Впевнений юзер ПК: Word, Excel, Internet Explorer, соціальні мережі.
Веде власний інтернет магазин виробів ручної роботи. Створення з нуля та розкручування сторінки Інстаграм, використання різних способів її просування.
Досвід проведення соціально значимих заходів під проводом народного депутата.
Організація різних за масштабністю та тематикою громадських заходів у колективі.
Знання психології, юриспруденції, риторики, величезний досвід спілкування у колективі дозволяють знайти вихід практично у будь-якій ситуації.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: