Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 20 февраля 2024 PRO

Анастасия

Менеджер інтернет-магазину

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно, Царичанка

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст супроводу клієнтів

с 05.2021 по наст. время (2 года 10 месяцев)
Гідромаркет, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

1) Продзвон існуючих клієнтів після покупки продукції компанії (через 2 тижні після покупки) з метою взяти відгук (як працювати з нашою компанією, сервіс, консультація менеджера) та уточнення у клієнта потреби в товарі.

2) Збір тематичної бази ( у кого можуть бути самоскиди, у кого можуть бути трактори, у кого можуть бути гідроциліндри тощо)

3) Холодний продзвон по зібраним базам, з метою познайомити клієнта з компанією та асортиментом. Запропонувати співпрацю.

4) Складання комерційних пропозицій за шаблоном

Робота в програмах:
- Binotel
- AmoCrm
- Trello
- viber
- Google документи

Менеджер інтернет-магазину одягу

с 10.2020 по 04.2021 (6 месяцев)
Hotwix, Житомир (Легка промисловість)

Обробка замовлень у crm системі RetailCRM;
Допомога у підборі розміру виробу;
Консультація по замовленню;
Робота з поверненнями та обмінами товару;
Відпрацювання заперечень;
До продаж супутнього товару;
Здійснення дзвінків через Binotel у zoiper.

Причина звільнення - мало замовлень було і пішла шукати графік 5/2 сб, нд - вихідний

Фахівець служби підтримки

с 03.2019 по 11.2019 (8 месяцев)
INSTAPLUS, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- ведення діалогу у чаті;
- Допомога по функціоналу сервісу;
- вирішення проблемних ситуацій; (помилки в завданнях, переплата за сервіс, компенсація за переплату, зменшення ліміту акаунтів у кабінеті, перерахунок днів підписки в кабінеті для користування функціями кабінету);
- консультації щодо функціоналу;
- допомога у налаштуванні завдань;
- допомога у пошуку причини не виконання завдання;
- передача складних питань на 2-ю лінію.

Робота в програмі: carrot quest, та адмінка instaplus
Причина догляду: скорочення

Фахівець служби підтримки

с 07.2018 по 01.2019 (6 месяцев)
WorkSmart, Київ (Пошук персоналу, HR)

- прийом звернень співробітників компанії (заявки на: вихідний, відпустку, відгул, побутові проблеми в хостелі, питання із зарплати та графіку роботи та ін;
- рішення звернень співробітників у стислі терміни, надання інформації;
- Моніторинг коментарів на офіційній сторінці у Facebook
(Відповіді на запитання, бан за нецензурні висловлювання)
- Робота в програмах Zoiper, Binotel, Slack

Причина відходу: втомилася від графіка роботи 8-23 2/2, та маленької зарплати

Фахівець служби підтримки

с 11.2017 по 05.2018 (6 месяцев)
UpSaleMe, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Прослуховування розмов операторів з продажу
- Виявлення помилок у роботі оператора на дотримання етапів продажу
- Комунікація з операторами та СВ групи
- Проведення фокусу щодо падіння апсейла офера тощо.

Причина звільнення: Скорочення віддалених співробітників компанії.

Менеджер з прийому замовлень

с 11.2016 по 05.2017 (6 месяцев)
OdessaOpt, Одесса (Роздрібна торгівля)

• віддалена робота
•прийом замовлень через адмінку
•консультування по сайту, на замовлення, вирішення проблемних ситуацій
• листування в вк
збір товарів на відправлення, підготовка даних на відправлення, заміна товарів
робота в програмах Prestashop, JivoSite

Причина відходу - ВКонтату заборонили в Україні, і впали продажі.

Оператор чату служби підтримки

с 04.2016 по 10.2016 (6 месяцев)
Lalafo, Киев (Пошук персоналу, HR)

• віддалена робота
листування з користувачами онлайн/оффлайн
•вирішення питань щодо публікації оголошень, управління ними, модерації
•допомога пошуку товарів
•вирішення проблемних ситуацій (баг докладання, баг сайту та ін.)
• робота в програмі Zopim, zendesk.
Причина догляду – закрили чат-підтримку через непотрібність.

Оператор забезпечення якості клієнтів

с 02.2014 по 11.2014 (9 месяцев)
FotoMag, Дніпро (Легка промисловість)

•Здійснення вихідних та прийом вхідних дзвінків;
•Надання інформації на замовлення;
•Вирішення питань щодо сервісного обслуговування товару;
•Робота з відгуками на сайті

Причина відходу – компанія закрилася у м. Дніпро та переїхала до Києва

Оператор телефонного стягнення

с 03.2012 по 01.2014 (1 год 10 месяцев)
Homer Software House, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

•Здійснення вихідних та вхідних дзвінків;
•Надання інформації клієнту за кредитом;
• Домовлятися про погашення простроченої заборгованості за кредитом
• Робота з запереченнями
•Вирішення проблемних ситуацій.
Причина догляду – професійне вигорання

Образование

ТДАТУ

Эколого-мелиоративный, Днепропетроск, Днепр
Высшее, с 2010 по 2012 (1 год 8 месяцев)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: